Felhő alapú szolgáltatóközpontoké a jövő
Távmunkában végezhető telefonos ügyfélszolgálati munkavégzést támogató informatikai rendszert fejlesztett a Comforce Zrt, olvasható a mediainfo.hu-n.
A fejlesztés humán-erőforrás szervezési és projektmenedzsment feladatokat támogat. A cégnél ennek nyomán több mint 50 új munkahely jött létre.
Az ügyfélszolgálati központok Európában 3.4 millió embernek adnak munkát. Az új munkaszervezési módszer a contact centerek számára is további mozgásteret adhat, hiszen a munka távmunkába történő kiszervezése a munkavállalói kör bővülését is jelentheti. A munkavállalónak pedig több területen is megtakarítást jelenthet az otthonról végezhető ügyfélszolgálati munka.
mediainfo.hu
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A legújabb csendes munkaerő-trend lassan aláássa a munkahelyi termelékenységet, és valószínűleg sok vállalat nem veszi észre időben. Teljes cikk
Hol tart a HR 2025-ben? Melyek a nagy témák? Erről beszélgettünk Csépai Martinnal, a Deloitte HR tanácsadási vezetőjével. A szakértő egyebek... Teljes cikk
A Prohuman Group megvásárolta a létesítménygazdálkodással foglalkozó Green Vector Kft. 75%-os, valamint a contact center piacon meghatározó szerepet... Teljes cikk
- Rendszerszintű HR megoldások: Így segít a Viapan az üzleti célok elérésében 3 hónapja
- Ezért van szüksége minden vállalkozásnak egy IT-hősre 4 hónapja
- Az outsourcing piacon terjeszkedik a Prohuman Group 5 hónapja
- Együttműködési szerződést írt alá a VOSZ és a Családbarát Magyarország Központ 5 hónapja
- Bemutatták a megújult Diplomás Pályakövetési Rendszert 6 hónapja
- Új vezető az Államadósság Kezelő Központ élén 6 hónapja
- A mosdóba sem mehetnek ki a call center vállalat dolgozói 6 hónapja
- A katari futball vébére is közvetített hostesseket - top 10-ben a Book4Hostess Kft. 7 hónapja
- Edzettek vagyunk: így dolgozik egy telefonos ügyfélszolgálatos 8 hónapja
- A pénzügyi edukáció, a juttatásokról szóló tájékoztatás egyre fontosabb része a HR munkájának 9 hónapja
- Hogyan érvényesíthető a coaching szemléletű vezetés multinacionális környezetben? 9 hónapja