Megjelent: 5 éve

Folyamatosan bővít a BT Magyarországon

A British Telecom (BT) hazánkban működő Európai Szolgáltató Központja alig több mint egy év alatt másfélszeresére növelte létszámát, így alkalmazottainak száma először érte el Magyarországon az 1500 főt. További 200 fő felvételét tervezik.

A munkaerő felvételt az indokolta, hogy a növekvő üzleti volumennek és az új ügyfeleknek köszönhetően folyamatosan bővülnek a központ meglévő szolgáltatási területei, és az elmúlt időszakban négy újabb tevékenységgel is gazdagodott a szolgáltatás-portfóliója. A BT többek között Magyarországon hozta létre az IP alapú kommunikációs hálózatok tervezésével foglalkozó európai tudásközpontját.

A bővülésnek köszönhetően a magyar regionális központ munkatársai a vállalat budapesti és debreceni irodáiból jelenleg már 17 különböző szolgáltatási területen több mint 3000 multinacionális vállalatot és kormányzati szervezetet támogatnak. A szolgáltatási területek közé tartozik többek között az ügyfélmenedzsment, a pénzügyi szolgáltatások, a hálózati és IT megoldások valamint különböző üzleti támogató szolgáltatások.

A központ évek óta tartó dinamikus fejlődése folytatódik: az következő 12 hónapban további 200 fő felvételét tervezik, főként műszaki, informatikai és az üzleti adminisztráció területén. Ennek érdekében a vállalat a debreceni és budapesti irodáit is bővíti. „Néhány héten belül újabb 100-100 fő befogadására alkalmas irodaterületet adunk majd át mindkét városban” – jelentette be Faragó Andor, az Európai Szolgáltató Központ ügyvezetője.

„A BT hazai tevékenysége egy olyan szektorban zajlik, amelyben a magyar munkavállalók teljesítménye világszínvonalú. Ez is bizonyítja, hogy a BT kiváló döntést hozott akkor, amikor európai regionális szolgáltató központját hazánkba telepítette. Ezen döntéséhez nagyban hozzájárult többek között a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) által kezdetben nyújtott munkahely-teremtési támogatása. „A BT folyamatos beruházásaival már több mint 1500 munkahelyet teremtett Magyarországon és növekedésünk a közeljövőben is folytatódik” – tette hozzá Faragó Andor.

Ésik Róbert, a Nemzeti Befektetési Ügynökség (HIPA) elnöke kiemelte: „Magyarországon ma már közel 100 szolgáltató központ működik, több mint 36 000 embert alkalmazva, ami jól mutatja a szektor fontosságát és a magyar munkavállalók kiemelkedő felkészültségét."
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
170 új munkatárs és az Ice Cube sofőrjei segítik az élelmiszer-kiszállítást a Tescónál

A Tesco Online Bevásárlás csapatának munkáját a kiszállításban jártas Ice Cube cég munkatársai és autói is segítik. Teljes cikk

Így szervezze ki hatékonyan a projektfeladatokat

Bizonyos tevékenységek, akár projektek kiszervezése ma már mindennapos a cégek életében. Így egyrészt a vállalatnál hiányzó tudást lehet bevonni... Teljes cikk

Többségben a nők, a dolgozók hatoda külföldi - SSC világ Magyarországon

Továbbra is Budapest-központú a piac, Debrecen a második helyen. Az átlagos dolgozó 32 éves, a felvételi idő kezdő pozícióra 39 nap, a fluktuáció... Teljes cikk