Hódítanak a rugalmas megoldások az irodapiacon. A közösségi munkahely új dimenziójával kecsegtet a myhive irodamárka
A hazai ingatlanüzemeltetők között legnagyobb halnak számító CPI Hungary egyéni munkavállalók, kis és közepes cégek számára is kínál irodahelyiségeket – a piacon egyedülálló feltételekkel. A myhive irodák közösségi tereiben, és a kulcsrakész privát irodatereiben is komfortos munkakörülmények és már-már szállodai szintű szolgáltatások várják a bérlőket. Az extra kényelmi szolgáltatásokkal ellátott prémium irodaterületeket akár egy hónapra is bérbe lehet venni. Az üzleti élet bármely területét nézzük, mindig azok a legsikeresebb cégek, amelyek képesek megjósolni a sikert garantáló újításokat, trendeket, ezáltal maguk gerjesztik egész üzletágak fejlődését. A globális irodapiacot – ahogy sok más alszektort – megroppantotta a 2020-ban kitört Covid-járvány. Hosszútávú szerződések váltak bizonytalanná a távmunka kényszerű elterjedése miatt, az üzemeltetők egy része fejvesztve kereste a kiutat.
Már ekkor – egészen pontosan 2015 óta – létezett olyan koncepció, amely egyszemélyes, kis- illetve közepes vállalatok számára is rugalmas megoldást kínált. Ez a több éves tervezés során kimunkált myhive márka, amely ma a CPI Hungary által kezelt irodaházakban érhető el – 6 országban összesen 21 helyszínen. A myhive egyedi típusú szolgáltatást nyújt a piacon, amelynek erőssége, hogy a riválisokkal ellentétben nincs közbeiktatott cég a bérlő és bérbeadó között. A CPI egy személyben tulajdonos és üzemeltető a házakban, s ennek révén olyan részszolgáltatásokat képes kínálni, amellyel nehéz versenyre kelni. A házakban például 1 hónapra, de akár egy évre is ki lehet bérelni kiépített, és akár extra igények szerint felszerelt helyiségeket. Mindez a sok különleges szolgáltatással kiegészülve ígéretesnek tűnik arra, hogy a távmunkában ragadt munkavállalók visszatérjenek az irodába.
A myhive koncepció szerves része továbbá, hogy a prémium környezethez extra, már-már szállodai szintű kényelmi szolgáltatások párosulnak, amelyekért más szolgáltatott irodákban messzire kell menni, és amelyek komoly megtartó erővel bírnak a munkáltatók számára.
A 2021 tavaszán bevezetett myhive irodatermékek Budapest központi lokációin, más-más csomagkínálattal érhetőek el, és a nap 24 órájában nyitva tartanak.

A mycowork egy olyan közösségi iroda, amelyben magánszemélyek, illetve néhány fős cégek változatos igényű munkatársai is megtalálhatják a számításukat. A körülbelül 100 munkaállomással, 4 és 8 fős meeting roomokkal, prémium kategóriás irodabútorokkal felszerelt irodatérben nem a négyzetméterért, hanem a munkaállomásért kell fizetni. A myflex csomagot választó bérlők inspiráló közösségi térben dolgozhatnak, a mydesk csomaghoz már saját munkaállomás, a myroomhoz pedig privát irodahelyiség jár. Az alapszolgáltatások (napi takarítás, karbantartás, internethozzáférés, levél és csomag szolgáltatás, italkínálat, értékmegőrző, nyomtatóhasználat) természetesen minden csomaghoz járnak.
A szolgáltatott iroda koncepció alapja a változatos környezet és hatékony munkavégzés, melyet jól támogatnak a magas technológiával kialakított tárgyalók, kooperációs terek, és a koncentrációt segítő fókusz szobák. Költözés idejére, projektmunkára ideális választás lehet a 20-30 fős cégek számára kialakított myoffice, amely a mycoworktől eltérően teljesen privát irodaterület. Ennek az egyedi terméknek az adja a varázsát, hogy bebútorozva, beköltözésre, használatra kész állapotban is kivehető. A megváltozott bérlői igényekhez igazított munkakörnyezetben a munkavállalók is jobban megtalálják a helyüket, komfortosabban érezhetik magukat. A myoffice-t szintén 1-12 hónapra lehet kivenni.

A myhive házakban konferenciatermek és rendezvény helyszínek is rendelkezésre állnak. Az épületek földszintjén az irodák stílusában berendezett, akár munkaállomásként is használható tágas kávézót, illetve éttermet alakítottak ki.
A myhive irodák bérlőmegtartó képessége kecsegtető
A Covidban meghonosodott távmunka alaposan megcibálta a társas kapcsolatokat, amelyeket próbálnak újraszervezni a munkaadók. A myhive házakban a többi között a termelői piacok, a szakmai workshopok, illetve a tematikus 90 perces bulik (Haloween, latin parti) is találkozási helyként szolgálhatnak. De a helyben szervezett, napközben is elérhető well-being és kényelmi szolgáltatások is segítik a hétköznapokat- Az irodaépületek közül van, ahol edzőtermet, máshol – szintén a dolgozói igényekhez igazodva –gyermekmegőrzőt alakítottak ki.

A CPI-os myhive irodák bérlőmegtartó képessége kecsegtető: 90 százalék feletti arányt tesznek ki azok a cégek, akik a szerződéskötés után hosszabbítottak. Szakmaterülettől függően a vállalatok jelentős része azt tapasztalta az első Covid-hullám óta, hogy a társadalmi és a személyes interakció nem csak azért fontos a munkahelyen, hogy rendben legyenek a termelékenységi mutatók, hanem hogy a munkavállalók biztonságban érezzék magukat, s ez ösztönözze őket az élet minden területén. A myhive ebből a szempontból is sokat ígér a cégek számára.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Cristiano Ronaldo egy robotkapus ellen tesztelte lövőerejét, miután Mark Rober, a NASA-mérnökből lett YouTube-sztár megépítette a villámgyors,... Teljes cikk
Határozatlan idejű sztrájkot hirdettek december 15-től a párizsi Louvre dolgozói, tiltakozásul a "romló munkakörülményeik" és az "elégtelen... Teljes cikk
A férfi mérgezett kávéval és teával kínálta áldozatait, majd visszaélt vele, hogy kiszolgáltatott helyzetbe kerültek a nők. A HR-igazgatót a... Teljes cikk
- Már épül a H2Offices irodaegyüttes második épülete 3 hónapja
- Kiderült, mitől lesz ideális egy iroda 2025-ben 3 hónapja
- A flexibilis irodáké a jövő? 3 hónapja
- Hibrid munkavégzés és az irodák új szerepe 4 hónapja
- Az irodától a home office-ig: mi teszi boldoggá a munkavállalókat? 5 hónapja
- Peren kívül megegyezett a Disney a színésszel, akit egy közösségi média posztja miatt rúgtak ki 5 hónapja
- Egyre kisebb hely jut majd a dolgozóknak az irodában? 5 hónapja
- Ötből két dolgozó szerint a közösségi média veszélyes a karrierjére 5 hónapja
- Miért lenne fontos tiltani 13 éves kor alatt az okostelefont? Globális korlátozást javasolnak a szakértők 5 hónapja
- Fenntartható iroda: miért érdemes tenni a környezetbarát működésért? 6 hónapja
- Linkedin 6 hónapja
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja