Hódítanak a rugalmas megoldások az irodapiacon. A közösségi munkahely új dimenziójával kecsegtet a myhive irodamárka
A hazai ingatlanüzemeltetők között legnagyobb halnak számító CPI Hungary egyéni munkavállalók, kis és közepes cégek számára is kínál irodahelyiségeket – a piacon egyedülálló feltételekkel. A myhive irodák közösségi tereiben, és a kulcsrakész privát irodatereiben is komfortos munkakörülmények és már-már szállodai szintű szolgáltatások várják a bérlőket. Az extra kényelmi szolgáltatásokkal ellátott prémium irodaterületeket akár egy hónapra is bérbe lehet venni. Az üzleti élet bármely területét nézzük, mindig azok a legsikeresebb cégek, amelyek képesek megjósolni a sikert garantáló újításokat, trendeket, ezáltal maguk gerjesztik egész üzletágak fejlődését. A globális irodapiacot – ahogy sok más alszektort – megroppantotta a 2020-ban kitört Covid-járvány. Hosszútávú szerződések váltak bizonytalanná a távmunka kényszerű elterjedése miatt, az üzemeltetők egy része fejvesztve kereste a kiutat.
Már ekkor – egészen pontosan 2015 óta – létezett olyan koncepció, amely egyszemélyes, kis- illetve közepes vállalatok számára is rugalmas megoldást kínált. Ez a több éves tervezés során kimunkált myhive márka, amely ma a CPI Hungary által kezelt irodaházakban érhető el – 6 országban összesen 21 helyszínen. A myhive egyedi típusú szolgáltatást nyújt a piacon, amelynek erőssége, hogy a riválisokkal ellentétben nincs közbeiktatott cég a bérlő és bérbeadó között. A CPI egy személyben tulajdonos és üzemeltető a házakban, s ennek révén olyan részszolgáltatásokat képes kínálni, amellyel nehéz versenyre kelni. A házakban például 1 hónapra, de akár egy évre is ki lehet bérelni kiépített, és akár extra igények szerint felszerelt helyiségeket. Mindez a sok különleges szolgáltatással kiegészülve ígéretesnek tűnik arra, hogy a távmunkában ragadt munkavállalók visszatérjenek az irodába.
A myhive koncepció szerves része továbbá, hogy a prémium környezethez extra, már-már szállodai szintű kényelmi szolgáltatások párosulnak, amelyekért más szolgáltatott irodákban messzire kell menni, és amelyek komoly megtartó erővel bírnak a munkáltatók számára.
A 2021 tavaszán bevezetett myhive irodatermékek Budapest központi lokációin, más-más csomagkínálattal érhetőek el, és a nap 24 órájában nyitva tartanak.
A mycowork egy olyan közösségi iroda, amelyben magánszemélyek, illetve néhány fős cégek változatos igényű munkatársai is megtalálhatják a számításukat. A körülbelül 100 munkaállomással, 4 és 8 fős meeting roomokkal, prémium kategóriás irodabútorokkal felszerelt irodatérben nem a négyzetméterért, hanem a munkaállomásért kell fizetni. A myflex csomagot választó bérlők inspiráló közösségi térben dolgozhatnak, a mydesk csomaghoz már saját munkaállomás, a myroomhoz pedig privát irodahelyiség jár. Az alapszolgáltatások (napi takarítás, karbantartás, internethozzáférés, levél és csomag szolgáltatás, italkínálat, értékmegőrző, nyomtatóhasználat) természetesen minden csomaghoz járnak.
A szolgáltatott iroda koncepció alapja a változatos környezet és hatékony munkavégzés, melyet jól támogatnak a magas technológiával kialakított tárgyalók, kooperációs terek, és a koncentrációt segítő fókusz szobák. Költözés idejére, projektmunkára ideális választás lehet a 20-30 fős cégek számára kialakított myoffice, amely a mycoworktől eltérően teljesen privát irodaterület. Ennek az egyedi terméknek az adja a varázsát, hogy bebútorozva, beköltözésre, használatra kész állapotban is kivehető. A megváltozott bérlői igényekhez igazított munkakörnyezetben a munkavállalók is jobban megtalálják a helyüket, komfortosabban érezhetik magukat. A myoffice-t szintén 1-12 hónapra lehet kivenni.
A myhive házakban konferenciatermek és rendezvény helyszínek is rendelkezésre állnak. Az épületek földszintjén az irodák stílusában berendezett, akár munkaállomásként is használható tágas kávézót, illetve éttermet alakítottak ki.
A myhive irodák bérlőmegtartó képessége kecsegtető
A Covidban meghonosodott távmunka alaposan megcibálta a társas kapcsolatokat, amelyeket próbálnak újraszervezni a munkaadók. A myhive házakban a többi között a termelői piacok, a szakmai workshopok, illetve a tematikus 90 perces bulik (Haloween, latin parti) is találkozási helyként szolgálhatnak. De a helyben szervezett, napközben is elérhető well-being és kényelmi szolgáltatások is segítik a hétköznapokat- Az irodaépületek közül van, ahol edzőtermet, máshol – szintén a dolgozói igényekhez igazodva –gyermekmegőrzőt alakítottak ki.
A CPI-os myhive irodák bérlőmegtartó képessége kecsegtető: 90 százalék feletti arányt tesznek ki azok a cégek, akik a szerződéskötés után hosszabbítottak. Szakmaterülettől függően a vállalatok jelentős része azt tapasztalta az első Covid-hullám óta, hogy a társadalmi és a személyes interakció nem csak azért fontos a munkahelyen, hogy rendben legyenek a termelékenységi mutatók, hanem hogy a munkavállalók biztonságban érezzék magukat, s ez ösztönözze őket az élet minden területén. A myhive ebből a szempontból is sokat ígér a cégek számára.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Évi 150 ezer fontért, azaz mintegy 70 millió forintért keresnek az Egyesült Királyság legtávolabbi, legeldugottabb szigeteinek háziorvosi... Teljes cikk
Nem jogerősen egy év felfüggesztett szabadságvesztésre ítélt az Egri Járásbíróság egy ittasan dolgozó buszsofőrt Egerben - közölte a Heves... Teljes cikk
A Bács-Kiskun Vármegyei Főügyészség jelentős mennyiségű kábítószerre elkövetett kábítószer-kereskedelem, új pszichoaktív anyaggal... Teljes cikk
- Hogyan lesz valóban kutyabarát egy iroda? 5 hónapja
- Mitől függ a hőszivattyús fűtés ára? 6 hónapja
- Az okos munkakörnyezetek ereje: Növelje munkavállalói produktivitását! 6 hónapja
- Időtlen és elegáns megjelenés, ilyen a Hampton stílus 7 hónapja
- Egyre kihasználatlanabbak a budapesti irodák 7 hónapja
- Megtörtént a Kutyabarát Munkahely Pályázat ünnepélyes díjátadója 8 hónapja
- Mivel járulhatunk hozzá a nyomtató hosszan tartó egészségéhez? 10 hónapja
- Hogyan rendezzünk be egy otthoni irodát? 10 hónapja
- Hogyan hat a dolgozókra a természet közelsége az irodában? 10 hónapja
- Gondok vannak a magyar irodapiacon 10 hónapja
- Konfliktusok a munkahelyi klímahasználat körül: Ez a megoldás! 10 hónapja