Megjelent: 4 éve

Hogyan vonzza a vállalati kultúra a tehetséget?

A modern álláskeresők olyan munkahelyet keresnek, ahol lehetőségük van a fejlődésre és a karrierépítésre. A cégek azonban még ritkán építik tudatosan a vonzó vállalati kultúrát, írja a Profession.hu-n az Undercover Recruiter.

images

images

Hogy a cég vonzó legyen, kell hogy legyen személyisége, valóban értékteremtő munkát lehessen ott végezni.

A vállalati kultúrát nagyban meghatározza az ott dolgozók motivációs szintje, ha ez alacsony, akkor nem lesz kellemes az adott munkahely.

A vállalati kultúrához idomulás, beilleszkedés fontos elvárás, így érdemes olyanokat kiválasztani toborzáskor, akikben látszik ez a potenciál. Fontos, hogy a jelentkező tisztában legyen a cél alapértékeivel, tudja, hogy miért akar ott dolgozni.

Értékelni kell a kezdeményezőkészséget, kreativitást és építeni a csapatszellemet, hogy jobb legyen a teljesítmény.

Profession.hu
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Maradási interjú: olcsóbb, mint a kiválasztás

Már-már közhelyszámba menő bölcsesség, hogy olcsóbb a meglévő munkatársat megtartani, mint újat találni helyette. A kiválasztás jól lefedett... Teljes cikk

Igaz mese egy kultúraváltásról

Igaz mese egy kultúraváltásról, avagy mitől lesz sikeres a szervezeti kultúra átalakítása. Andó Ildikó, a Vezetői Mesterműhely blog szerzőjének... Teljes cikk

Visszaesett a vállalatok beruházási szándéka

Jelenleg a cégek kevesebb mint fele tervez valamilyen fejlesztést a következő egy év során. Emellett a cégek többsége a beruházásokra szánt... Teljes cikk