52 cikk a(z) lojalitás címkével:

„A munkavállalóink lojalitása jelentősen nőtt”

2 hónapja Magyarország meghatározó vállalata a DEKRA Csoport, amely nem csak a felnőttképzés, de a villamossági termékvizsgálat területén is újult erővel kínálja szolgáltatásait cégek és magánszemélyek számára. Döme Andrást, a DEKRA Akademie Kft. és a VEIKI-VNL Kft. – a DEKRA csoport tagja HR-vezetőjét kérdeztük. Teljes cikk...


Erre a három dologra van szüksége a munkavállalóknak

11 hónapja Egy munkahellyel kapcsolatban is vannak olyan alapvető szükségleteink, amelyeknek a hiányát semmi mással nem lehet betölteni, mégis méltatlanul kevés szó esik róluk. Holott ezek valójában azok a tényezők, amelyek tulajdonképpen emberré emelnek minket egy munkahelyen, valamint elősegítik az elhivatottságunkat és a lojalitásunkat. Teljes cikk...


Továbbra sincs bérmegállapodás az Audinál

2 éve Nem fogadta el az Audi Hungária Független Szakszervezetének (AHFSZ) bizalmi testülete a munkáltató legutóbbi ajánlatát. Az intenzív egyeztetés így folytatódik a felek között. Teljes cikk...


Nem éri meg lojálisnak lenni?

2 éve Aki a jelenlegi feszes munkaerő-piaci helyzetet ügyesen használja ki, jól tárgyal, az többszöri munkahelyváltással akár jelentősen magasabb fizetést alkudhat ki magának, mintha kitartott volna lojálisan a cége mellett. A munkaerőhiány lehetővé teszi, hogy a munkavállalók könnyebben váltsanak, hiszen legtöbbükre van kereslet, sőt egyes munkakörökben, pozíciókban a cégek egymásra licitálva versengenek értük, csábítják el őket egymástól. A jelenlegi helyzetben valójában maguk a cégek gerjesztik a fluktuációt? Hogyan lehet mégis megbecsülni a lojális munkavállalót? HR szakembert és fluktuáció szakértőt kérdeztünk. Teljes cikk...


Lenyomja az Y generáció az X-et?

3 éve Hatalmas változás jön néhány éven belül a munkaerőpiacon: a jelenleg még legnagyobb arányban jelenlévő X generációs munkavállalók 2025-től kisebbségbe kerülnek az Y generációhoz képest. A vállalatoknak ezért ideje szembenézniük a megszokottnál jóval kevésbé lojális munkaerő szokásaival és elvárásaival, nemcsak a toborzás és megtartás, de a több generáció hatékony együttműködése miatt is - hangzott el a K&H-ban szervezett családi vállalatok klubján. Teljes cikk...


Nyolc óra munka, nyolc óra pihenés, nyolc óra szórakozás?

4 éve Meddig kell, hogy terjedjen a cég iránti lojalitás? Meddig szól a munkaidő? Szabadság alatt is köteles a munkavállaló felvenni a céges telefont, vagy elintézni egy sürgős munkát? Triviálisnak tűnhet a kérdés, ám amint a továbbiakból kiderül, mégsem az. A munkaidő témájáról beszélgettünk Rumpf Nikolettával, az euCSOPORT marketing és kommunikációs vezetőjével. Teljes cikk...


Y és Z generáció - új szemlélet a munkavállalásban

4 éve A munkaerőpiacon az X generáció mellett, már az Y és Z-generáció is nagy számban képviselteti magát. A Z-generáció elsősorban a diákmunkát vállalók arányát erősíti. Ez a korcsoport már a like-ok és digitális eszközök világában nőtt fel, ez döntően meghatározza a munkához való hozáállásukat/munkavállalói hozzáállásukat. Teljes cikk...


Mitől lesz boldog a munkavállaló?

5 éve Ingyen ebéd, játékok, wellness-szolgáltatások, babapénz, kötelező szabadság - a sor hosszan folytatható. A Vienna Life Biztosító legújabb blogbejegyzésében többek között annak jár utána, milyen extra juttatásokkal próbálják magukhoz csábítani az értékes munkaerőt a világ vezető cégei. Teljes cikk...


Lojálisabb és kevesebbet hiányzik a dolgozó, ha van jóléti program

5 éve A dolgozói jólét programok jelentősen növelhetik a munkavállalók lojalitását és munkakedvét - közölte a Xerox legfrissebb, 33 ország 428 vállalatának bevonásával elkészített kutatásában. Teljes cikk...


A kölcsönzött munkaerő is lojálissá tehető

5 éve A munkaerő-kölcsönzés - mint foglalkoztatási forma -, a válságot követően ismét gyors fellendülésnek indult. Ennek valószínűleg az volt az oka, hogy bár a gazdasági elemzések a krízis végét vizionálták, a multinacionális cégek belső szabályaik, valamint a stabilitásra törekvés miatt mégsem vettek fel saját állományba tömegesen új munkavállalókat, inkább a biztonságosabbnak tartott munkaerő-kölcsönzéshez fordultak. Jelenleg valamivel több, mint 100 ezer kölcsönzött munkavállaló van Magyarországon, ebből 1800-an a Get Work Trend kötelékébe tartoznak. A cég HR tanácsadójával, Orosi Enikővel és ügyvezetőjével, Jáhny Ákossal beszélgetett a HR Portal. Teljes cikk...


A munkavállalók nem élettelen termelőeszközök

5 éve Nem múlik el nap, hogy ne írnánk az egyre égetőbb munkaerőhiányról a HR Portalon – hiszen a vállalatok ta vállalatok egy része munkaerőhiánnyal küzd. Vajon mit tehetnek a cégek azért, hogy egy munkavállaló itthon lássa biztosítottnak jövőjét és Magyarországon akarja befektetni meglévő tudását? Az Az Országos Foglalkoztatási Közhasznú Nonprofit Kft. új kezdeményezése „Az Év Felelős Foglalkoztatója” díj túllép a kisvállalatok számára gyakran a saját üzleti felfogásukhoz nehezen illeszthető „jótékony kerítésfestés” szemléleten. Ez alkalommal Tarnai Richárdot, a Pest Megyei Kormányhivatal kormánymegbízottját kérdeztük a felelős foglalkoztatás létjogosultságáról. Teljes cikk...


A fiatal dolgozókra ne számítsanak a munkáltatók

5 éve A legfiatalabb munkavállalók hetven százaléka mindössze egy évig marad ugyanazon a munkahelyen - idézi a Népszabadság azt a kutatást, ami a Z generáció (azaz az 1995 után születettek) álláspiaci sajátossá­gait vizsgálta. Teljes cikk...


Az Y generáció a munkaerőpiac legkevésbé lojális főszereplője

5 éve Az ezredfordulós generáció nem csak igényeiben tér el a korábbi nemzedékektől, de egészen más kihívásokkal is kell szembenézniük. A PRC (Pew Research Center) kutatása szerint a jelenleg 16 és 40 év közötti fiatalok adják az Európai felnőtt lakosság negyedét, ezzel ők a legnagyobb szereplők a munkaerőpiacon. Az OTP Önkéntes Nyugdíjpénztár összegyűjtött néhány érdekes különbséget az 1980 és 2000 között születettek és az őket megelőző korosztályok között. Teljes cikk...


Jobhoppert nem veszek fel! Rosszul teszed.

6 éve A jobhopperek meglehetősen káros és misztikus lényekként vannak kezelve, a kiválasztók rettegnek tőlük. Ők azok, akik ugrálnak, állásból állásba, sosem állapodnak meg sehol. De kik is az "állásvadászok", és milyen jó tulajdonságokat hordoznak? - ezt szedte össze Jobangel a HR Blogon. Teljes cikk...


Hozd a munkába a szüleidet!

6 éve Több ezer Google alkalmazott mutathatta be a munkahelyét a szüleinek. Ráadásul a cég vezetői megköszönték az összegyűlt szülőknek, hogy ilyen remek, tehetséges gyerekeket neveltek, írja a Business Insider. Teljes cikk...


Ettől félnek a legjobban a vezérigazgatók világszerte

6 éve Világszerte optimisták a vezérigazgatók, az európaiak 69 százaléka, az ázsiaiak 66 százaléka és az amerikaiak 52 százaléka bízik a növekedésben és a világgazdasági helyzet erősödésében a következő három évben. A vezetők 86 százaléka az ügyfelek lojalitása miatt aggódik - derült ki a KPMG legfrissebb felméréséből. Teljes cikk...


Hogyan vonzza a vállalati kultúra a tehetséget?

6 éve A modern álláskeresők olyan munkahelyet keresnek, ahol lehetőségük van a fejlődésre és a karrierépítésre. A cégek azonban még ritkán építik tudatosan a vonzó vállalati kultúrát, írja a Profession.hu-n az Undercover Recruiter. Teljes cikk...


Díjazza a lojalitást az EPCOS

6 éve Szombathely egyik legnagyobb munkáltatója 2015. június 23-án 15. alkalommal adta át leghűségesebb munkatársainak járó elismeréseket. Az EPCOS 1950 dolgozójának több mint 10 százaléka 10, 15, 20 éve erősíti a TDK csoporthoz tartozó EPCOS csapatát. Teljes cikk...


Szeretne házvezetőnő lenni a királyi családnál?

7 éve Vilmos herceg és Katalin hercegnő házvezetőnői állást hirdetett, ahol a sikeres jelentkező fő ismérvei közé a diszkréció és lojalitás tartozik. Teljes cikk...


Alulmotivált, nem elkötelezett munkavállalók - mi a megoldás?

7 éve Ha egy szervezet bajba kerül, első lépésként diagnózist kell felállítani, utána lehet csak belefogni a fejlesztésbe. Nem célszerű túlzottan radikális lépéseket sem felállítani, s az sem vezet eredményre, ha csak felületi kezelést végzünk. Ha egy cég ma életben akar maradni, folyamatosan újítania kell. Az eredményes fejlesztésnek az a kulcsa, hogy tudatossá kell tenni a változtatni akarást, s ezt a szervezet minden szintjén el kell fogadtatnia a vezetésnek. Ehhez a vezetőknek kínálniuk kell az alkalmazottaknak egy vonzó jövőképet, ami motiválttá teszi őket, s hajlandóak „megmozdulni” a változásokért. Teljes cikk...