15 cikk a(z) márka címkével:

Munkáltatói márkaépítés: új szereplő érkezett

1 éve Az elhúzódó recesszió kiélezi a munkaadók és a munkavállalók viszonyát. A legértékesebb munkatársakért fokozott verseny zajlik, éppen ezért megtartásuk és a céghez való kötődésük erősítése felértékelődött. Ebben jut kiemelt szerep a munkáltatói márkának, ami a vállalat értékeinek kommunikálásával és tudatosításával erősíti a kötődést. A munkáltatói márka építésében új cég, a BrandJob jelent meg a magyar piacon, a világelső TMP Worldwide leányvállalata. Teljes cikk...


A legnépszerűbb magyar márkák

4 éve A legmenőbb magyar márkákat listázza októberi számában a Forbes Magazin. A listát a SZIGET vezeti, de előkelő helyen szerepel a Prezi, a USTREAM, a Cserpes és a MÜPA is, írja az Origo. Teljes cikk...


Eladó a Praktiker neve

6 éve Megpróbálják értékesíteni a Praktiker márkanevet a barkácsáruházlánc felszámolása után, írja az Index. Teljes cikk...


Mit lájkolunk és mit nem?

7 éve Mindenki más módszerre esküszik, mellyel a leghatékonyabban lehet a közösségi oldalak felhasználóinak érdeklődését felkelteni. Az Ipsos nemzetközi kutatása arról, hogy ki mire kattint. Teljes cikk...


A Videoton és a Herendi idén a legkiválóbb hazai márka

7 éve Az üzleti ágazatban a Videoton, a fogyasztói szektorban a Herendi volt idén a legkiválóbb hazai márka - közölte a 2012. évi felmérésének eredményeit a MagyarBrands a Figyelő című hetilapban. Teljes cikk...


A Legvonzóbb Munkáltatók listáján ismét tarolnak a multik

8 éve Tegnap 27 ezer válaszadó véleménye alapján ünnepélyes keretek között kihirdették Magyarország Legvonzóbb Munkáltatóit. A kutatásból kiderül, a stabilitás és a fizetés a fiatalabb generációk számára az átlagosnál kevésbé lényeges. Számukra akkor igazán vonzó egy munkahely, ha ott nagyobb figyelmet kap a társadalmi felelősségvállalás, és a munka-magánélet egyensúlya. Teljes cikk...


Employer branding, ami vonzza a tehetséget

11 éve A vállalatoknak jól felfogott üzleti érdeke, hogy sajátos, jól körülhatárolt, önálló "személyiséggel" rendelkezzenek, ami alkalmas arra, hogy megkülönböztesse őket a konkurenciától, és a dolgozókat magához vonzza. Az erős munkáltatói brand kézzelfogható versenyelőnyt jelent az álláspiacon és fontos fegyver a tehetségekért folytatott harcban. A válságban is vannak ugyanis olyan munkakörök, amelyekbe lasszóval kell fogni a képzett szakembereket, így nem mindegy, milyen kép él a vállalatról a szemükben. Teljes cikk...


Diákkommunikáció mint a csábítás eszköze

11 éve Vajon miért tartják a fiatalok a legvonzóbb munkahelynek az Audit, az IBM-et és a Nestlét? Mert kommunikálnak. Mert tudatosan építik és felügyelik munkaadói márkájukat. Mert kiemelt fontosságot tulajdonítanak a diákkommunikációnak, amellyel a jövő munkavállalóit, az egyetemistákat, friss diplomásokat sikerrel tudják meghódítani. Teljes cikk...


Az egyik legkiválóbb magyar márka a Kürt

12 éve A Kürt Információbiztonsági és Adatmentő Zrt. elnyerte a Business Superbrand 2008 címet, amelyet idén először osztottak ki Magyarországon. A legerősebb B2B (vagy üzleti) márka díjazásának célja, hogy a vállalkozásokat és a szervezeteket kiszolgáló márkákat az üzleti szférában nyújtott kiemelkedő teljesítményük eredményeként elismerjék és a figyelmet rájuk irányítsák, valamint elősegítsék a márkatudatos fogyasztói döntéseket. Teljes cikk...


A personal branding egyre fontosabb a vezetőknek

12 éve Az elmúlt éveket is figyelembe véve egyértelműnek tűnik az a trend, hogy a fejlődést két meghatározó tényező alakítja - a technológia és a személyiség. Napjainkban a személyiség szerepe előtérbe került, sokkal hamarabb döntünk ugyanis valamely személyiség, mint valamilyen termék, szolgáltatás mellett. Teljes cikk...


A vállalati márka támogatása, mint stratégiai HR-feladat

12 éve A vállalat azonosítására, értékrendjének közvetítésére a vállalati márka szolgál. Minden cégnek van saját elképzelése arról, hogy milyen szerepet tölt be a piacon, a társadalomban, hogy milyen fogyasztói igényeket elégít ki. A vállalati márkát a szervezet filozófiája, műszaki, technikai fejlettsége, termékeinek imázsa, kultúrája, humánpolitikája, kommunikációja határozza meg. Teljes cikk...


Hogyan erősíthetjük a vállalati márkát?

13 éve Akkor hoztuk létre a márkakultúrát, ha a szervezet minden munkatársa "a márka én vagyok" szellemében gondolkodik és cselekszik. Ahhoz, hogy ezt elérjük, először szerezzünk alapos ismereteket a márkákról, márkaépítésről, a vállalat márkastratégiájáról, marketingkommunikációjáról és reklámtevékenységéről. Teljes cikk...


A munkaadói márka motorja a public relations

13 éve A vállalatok évente több millió dollárt költenek a vevői és befektetői közösségeknek szóló reklámra, hogy eladásukat, befektetéseiket és profitjukat növeljék. Mostanában azonban kezdenek rájönni, hogy eddig kevés figyelmet fordítottak azokra, akik az üzleti hasznot leginkább befolyásolják: a tehetséges munkavállalókra. Teljes cikk...


Márkaépítésen dolgoznak a HR-esek

13 éve Ma már elengedhetetlen, hogy egy szervezet humánerőforrás részlegét márkaként azonosítsák - állítják HR-esek és az iparág szakértői. Nem véletlen, hogy az elmúlt évben egyre több vállalat kezdett egyedi "HR-márka" megalkotásába. Ezzel a marketing eszközzel a HR hatékonyabbá teheti a toborzást és a vállalaton belül saját arculatot alakíthat ki. Teljes cikk...