kapubanner for mobile

13 cikk a(z) arculat címkével - 1. oldal

Így legyen jelen a vállalkozásunk hatékonyan a weben

3 éve Az utóbbi években kiemelten fontossá vált, hogy egy vállalkozás a weben is elérhető legyen, hiszen egyre többen szeretnek az otthon kényelméből böngészni, vásárolni. Egy kezdő vállalkozásnak így már erre is figyelmet kell fordítania, ha szeretné versenytársaival felvenni a lépést – ehhez adunk most tippeket! Teljes cikk...



Farmer a divat a vasutasoknál

8 éve Elkezdték kiosztani az új formaruhákat a MÁV mozdonyvezetőinek. Az új egyenruha a vasúttársaság új arculatának is része, írja az Index. Teljes cikk...


Kreatív névjegyek - plasztikai sebész, jógaoktató, bicikliszerelő

10 éve Egy jó névjegy fél siker, a cég arculatának fontos része. Következzen néhány sablonosnak semmiképpen sem mondható névjegy, melyekkel tulajdonosa biztosan kitűnik szakmájának többi képviselője közül. Teljes cikk...


Új vállalati arculatot vezet be a Henkel

13 éve A Henkel új vállalati arculatot vezet be, amelyet egy új szlogen tesz még teljesebbé: "Henkel - Excellence is our Passion" (Henkel - Szenvedélyünk a Kiváló teljesítmény) - olvasható a portálunhoz eljuttatott sajtóközleményben. Teljes cikk...


Sok vállalat nem tudja kezelni a tehetséghiányt

15 éve A hazai HR-szakemberek közel nyolcvan százaléka szerint, a tehetségek vonzása és megtartása a legégetőbb kihívás, amellyel vállalatuknak szembe kell néznie az elkövetkező időszakban. Az első számú vezetők kétharmada is osztja ezt a véleményt - derül ki a Hewitt Legjobb Munkahely Felméréséből, amely arra is rávilágított, hogy sok cégnél nem tudják, hogyan kezeljék a tehetséghiányt. Teljes cikk...


Employer branding, ami vonzza a tehetséget

15 éve A vállalatoknak jól felfogott üzleti érdeke, hogy sajátos, jól körülhatárolt, önálló "személyiséggel" rendelkezzenek, ami alkalmas arra, hogy megkülönböztesse őket a konkurenciától, és a dolgozókat magához vonzza. Az erős munkáltatói brand kézzelfogható versenyelőnyt jelent az álláspiacon és fontos fegyver a tehetségekért folytatott harcban. A válságban is vannak ugyanis olyan munkakörök, amelyekbe lasszóval kell fogni a képzett szakembereket, így nem mindegy, milyen kép él a vállalatról a szemükben. Teljes cikk...


A neten pontozhatják munkahelyüket a britek

16 éve Nagy-Britanniában mostantól ha valaki megpályáz egy állást, az interneten is utánanézhet, mi a véleményük az ott dolgozóknak a cégről. A WorkRewired.com weblapon az emberek névtelenül pontozhatják munkahelyükat, főnöküket - írja az onrec.com. Teljes cikk...


Szeretnivaló lesz az APEH

16 éve Az adóhatóságnak nem célja a vagyonosodási vizsgálatok számának növelése, de továbbra is vizsgálni fogják az adózás nélkül szerzett vagyonokat. A hivatal arculatot vált, s barátságosabb képet igyekszik a polgárok felé mutatni. Teljes cikk...


A personal branding egyre fontosabb a vezetőknek

16 éve Az elmúlt éveket is figyelembe véve egyértelműnek tűnik az a trend, hogy a fejlődést két meghatározó tényező alakítja - a technológia és a személyiség. Napjainkban a személyiség szerepe előtérbe került, sokkal hamarabb döntünk ugyanis valamely személyiség, mint valamilyen termék, szolgáltatás mellett. Teljes cikk...


A főnök arca a cég arca?

16 éve A főnök kinézete meghatározza az általa vezetett cég teljesítményét, legalábbis a The Economist azon cikke szerint, amely egy évek óta zajló kutatás legújabb eredményeit mutatja be. Teljes cikk...


A PR, mint a HR új területe

17 éve Nem csak a HR- és a PR-vezetői poszt összevonása és más költségcsökkentő okok indokolják, hogy az emberierőforrás-gazdálkodás területén dolgozók felelőssége egyre nagyobb a munkaadói imázs kialakításában, illetve növelésében. De mi köze egymáshoz a HR-nek és a PR-nak? Teljes cikk...


A HR-marketing, mint a munkaerő-felvétel új, kreatív eszköze

17 éve A tradicionális munkaerő-felvételi módszerek és gyakorlat mellett új, kreatívabb és hatékonyabb eszközök alkalmazásával érhetők el mindazok, akikre az ügyfelek sikere és jövője épül. Egyre több cég ismeri fel a HR-marketing, branding hatékonyságát, amelyről Csorba Gábort, az Ashcroft Kft. ügyvezetőjét kérdeztük. Teljes cikk...