Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 2 hete

Itthon is bemutatkozott a Citroën C3 Aircross SUV

A Citroën a tavaly bemutatott új C3-mal látványosan megújította városi kisautóját. Most elérkezettnek látta az időt, hogy az egyre népszerűbb kis szabadidőautók piacán is egy hasonlóan ütős ajánlattal rukkoljon elő. A C3 Picasso mini egyterű helyére érkező új C3 Aircross rendelkezik minden olyan tulajdonsággal, amelyek a SUV-ok kedvelői számára fontosak: robusztus megjelenés, nagy átmérőjű kerekek, megemelt hasmagasság, a sérülésektől védett karosszéria és magas üléspozíció.

A Citroëntől azonban megszokhattuk, hogy nem elégszik meg a sablonos megoldásokkal. A kompakt, mindössze 4,15 m hosszú C3 Aircross megjelenésének a rövid és magas orr, a márkára jellemző fényszórókialakítás és a körbeüvegezett karosszéria adnak karaktert.

A francia dizájnerek nagy hangsúlyt fektettek arra, hogy a kis SUV tökéletesen személyre szabható legyen. A C3 Aircrosshoz a 7 fél fényezés mellett 3 féle tetőszín választható, valamint 4, kontrasztos külső színcsomag, amelyek a karosszériától eltérő fényezésű díszítőelemeket tartalmaznak. Látványos formai geg a polikarbonát anyagú hátsó oldalablakok csíkozott mintázata, amely összetéveszthetetlenné teszi az autó megjelenését. Összesen 85 színkombináció közül választhatjuk ki azt, amelyik a leginkább tükrözi egyéniségünket.



A Citroën mindig nagy hangsúlyt fektetett az utastérben alkalmazott látványos színekre, anyagokra és formákra. A C3 Aircross klasszikus műszeregysége mellett jól megfér a 7”-os érintőképernyő, amelyről az összes vezetési funkció elérhető. Az utastér hangulatát feldobják a szellőzőkön és a kormányon elhelyezett színes elemek és az ízléses szövet- vagy kombinált bőr-szövet kárpitozások. Az 5 féle belső hangulat kialakításakor a divat és a lakberendezés világa inspirálta a tervezőket.



A Citroën C3 Aircross nem csak dizájnban, hanem praktikumban is erős. A nagy tengelytávnak (2,60 m) köszönhetően a kis SUV-ok között a legtágasabb utas- és csomagteret nyújtja. Hátsó ülései külön-külön
tologathatók, támláik dőlésszöge több fokozatban állítható. A hátsó üléspad helyzetétől függően csomagjainkat 410-520 l térfogatú rakodótér várja, ami a kis SUV-ot családi használatra is alkalmassá teszi. A tágas utastér hangulatát tovább fokozhatjuk a hatalmas, nyitható panorámatetővel.

A Citroën Advanced Comfort ® program jegyében tervezett C3 Aircross nem mindennapi fedélzeti kényelmet kínál. Városban és országúton egyaránt otthonosan mozog, kellemesen rugózik és a lejtmenet-szabályozóval kiegészülő Grip Control ® rendszernek hála egy kis terepezés sem jelent számára akadályt.



A C3 Aircross a legmodernebb technológiákkal büszkélkedhet: kínálatában 12 vezetéssegítő funkció (pl. head-up display, holttérfigyelő és vészfékező rendszer) és vezeték nélküli okostelefon-töltés is szerepel. A legmodernebb mobiltelefon csatlakoztatási lehetőségek (CarPlay, MirrorLink és AndroidAuto) sem hiányoznak a repertoárból. A motorválaszték 82 és110 LE-s benzines, valamint 100 és120 LE-s BlueHDi dízelmotorokból áll.


További információk a C3 Aircross-ról
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
December 25. munkaszüneti nap lesz Ukrajnában

A kijevi parlament törvénymódosítást fogadott el, amelynek értelmében ezentúl munkaszüneti nap lesz december 25., a világ keresztényeinek többsége... Teljes cikk

Új gyáregységet nyitott az indiai cég Kecskeméten

Az indiai tulajdonú, autóipari Samvardhana Motherson Group (SMG) 30 milliárd forintos beruházással új gyáregységet nyitott Kecskeméten, a fejlesztés... Teljes cikk

Egész évre szóló élmény (befektetés) ajándékba

Az előrelátó HR-s már jóval azelőtt elkezd ötletelni, hogy miként is nézzen ki az év végi céges ajándékozás/bónuszosztás, mielőtt a rádiók... Teljes cikk

Szexuális zaklatás elleni tanfolyamot vezetnek be az amerikai képviselőházban

Ennek értelmében a képviselőház valamennyi irodai dolgozójának kötelező lesz részt venniük a tanfolyamon. A politikusokra ugyanakkor nem vonatkozik... Teljes cikk

Irodaforradalom Magyarországon

Nem túlzás irodaforradalomról beszélni, hiszen néhány év leforgása alatt szinte már ott vagyunk a világ legjobbjai közt - legalábbis Kalmár... Teljes cikk