Megjelent: 4 hónapja

Keresik Magyarország legszebb férfi és női call centeres hangját

A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén nyolcadik alkalommal rendezi meg Call Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2019. október elejéig várják továbbra is ingyenesen.

A telefonos ügyfélszolgálatosok segítőkészsége és kedves hangja több figyelmet és elismerést érdemel, hiszen a nap 24 órájában rendelkezésünkre állnak, legyen szó akár hibabejelentésről vagy számlacsomag-váltásról. A Hangszépségverseny 2012 óta értük, a mindennapi hősök ünnepléséért lett létrehívva, ami az évek során immáron hagyománnyá vált. Az első évben közel 130 jelentkezés érkezett, tavaly pedig közel kétszázan szerették volna elnyerni a legszebb hang díját.

Többek közt olyan cégek dolgozóitól érkezett nevezés, mint a Magyar Telekom, Vodafone, Telenor, MOL, CIB Bank, Raiffeisen, K&H Bank, E.On, Lidl vagy a Nemzeti Közművek.

Idén is egy szervezői zsűri választja ki a shortlistet a beérkezett nevezések közül, majd a döntőbe jutott 10-10 legjobb férfi és női hang közül a közönségszavazás dönti el, hogy ki lesz Magyarország legszebb női és férfi call centeres hangja. A zsűrizés előreláthatólag október közepéig tart, a
győzteseket pedig november 6-án, Balatonalmádiban a Contact ügyfélszolgálati konferencia díjátadó gáláján hirdetik ki. A szakmai elismerésen kívül a nyerteseket konferenciameghívóval és értékes nyereményekkel is jutalmazzák. Az idei megmérettetésre egy idézet küldetését kell hanganyagként rögzíteni és beküldeni, aminek a pontos szöveg megtalálható a Hangszépségverseny weboldalán.

A döntőzsűri tagjai: Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese; Szőke Károly a Contact konferencia képviseletében, Kovácsházy Dénes a DIMSZ Contact Center tagozatának elnöke; Viniczai András, a DIMSZ elnökségi tagja.
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
  • 2020.02.20Készülj fel a 2020-as Munka törvénykönyve változására! Hogyan kell előkészíteni munkajogi szempontból a felmondást? Hogyan működhet jogszerűen az elektronikus munkaidő nyilvántartás? Milyen változások várhatók a Munka törvénykönyvében, az elfogadott uniós irányelvek tükrében? Milyen tanulságok vonhatók le a legújabb munkaügyi bírói gyakorlatból? Részletek Jegyek
  • 2020.02.20recruiTECH Idén minden eddiginél erősebb programmal, számos külföldi (IRL, UK, PL) és hazai előadóval indítjuk útjára a recruiTECH, 2020.02.20-i eseményünket! Várjuk szeretettel a toborzási szakma színe-javát, és mindenkit, aki felelősséget érez a tehetségek megtalálásában. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Ügyvezetői tisztségre pályáznak a fiatal tulajdonosok

A megkérdezettek negyede szerint a változó vevői igények a diszrupció fő mozgatórugói, mutat rá a PwC NextGen felmérése. Teljes cikk

Aki ügyes, az ma is sok jelöltet talál - aktuális trendek a munkaerő-kiválasztásban

A jó döntés öröme és a felelősség is legyen a vezetőé, miközben a gyorsaság és a pozitív kiválasztás szerepe felértékelődött. A cégeknek... Teljes cikk

"Hülye vagy fiam, a fa nem kék" - a megfojtott kreativitást nem könnyű visszakapni

Röviddel ezelőtt érkezett a hír, hogy 84 éves korában elhunyt Vekerdy Tamás pszichológus, író. A HR Portalnak három éve interjút adott, amikor... Teljes cikk