7 cikk a(z) ügyfélszolgálati munkatárs címkével:

400 ezret is megkereshet egy középfokú végzettségű ügyfélszolgálatos

4 hónapja Nagy a hiány ügyfészszolgálatosokból, a bérek tekintetében nagy eltérések mutatkoznak. Teljes cikk...


Hangszépségversenyen mérettek meg az ország ügyfélszolgálatosai

8 hónapja A Kreatív és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) kihirdette a Contact Center Hangszépségverseny eredményét. A 220 induló közül a négytagú szakmai zsűri 11 női és 10 férfi hangot választott ki, köztük a Cofidis 3 női és 2 férfi munkatársát. A második körben a közönség döntött arról, kié az ország legcsilingelőbb hangja. A 20.000 szavazat alapján a Cofidis Magyarországnál dolgozó Szántó Ágnes a hölgyek közül dobogós, második helyezést ért el, aki ezzel már bizonyítottan az ország egyik legszebb női hangja lett. Teljes cikk...


Ügyfélszolgálati munkatárs

9 hónapja Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán. Teljes cikk...


Keresik Magyarország legszebb férfi és női call centeres hangját

9 hónapja A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén nyolcadik alkalommal rendezi meg Call Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2019. október elejéig várják továbbra is ingyenesen. Teljes cikk...


Nem álom a 600 ezres fizetés, nyelvtudás sem kell

1 éve Továbbra is magas a fluktuáció az ügyfélszolgálatosok között, egyre nagyobb hiány is van belőlük, pedig egyre jobban meg is becsülik őket a magyar munkaadók - írja a penzcentrum.hu. Teljes cikk...


Mesterséges intelligenciát vezet be az ügyfélkiszolgálásban a KLM

2 éve A légitársaságok között elsőként a KLM mesterséges intelligenciával válaszolja meg az ügyfelek kérdéseit a Twitteren, a Messengeren és a WhatsApp üzenetküldő szolgáltatásban. A légitársaságközleménye szerint a DigitalGenius céggel közösen hoztak létre automatizált válaszokat, amelyek általános, visszatérő ügyfélszolgálati kérdésekre képesek válaszolni emberi beavatkozás nélkül. Ennek köszönhetően az ügyfélszolgálati munkatársaknak több idejük jut a bonyolultabb ügyek kivizsgálására, és az ügyfelekkel való kapcsolattartásra - írja az MTI. Teljes cikk...


A jó ügyfélszolgálatos ismérvei - bővít a GS1

13 éve Bővíti ügyfélszolgálati munkatársainak számát a GS1 Magyarország - olvasható a Világgazdaságban. Teljes cikk...