Készen állunk az újraindulásra!
Kun Róbert, a Survive-All ügyvezetője fejlesztésekkel és attrakciókkal hangol a visszatérésre.
Fennállása huszonöt éve alatt számos kihívással találkozott már az élményalapú csapatépítéssel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó Survive-All csapata. A hazai és külföldi piacon is tevékenykedő, innovációk sorával jelentkező sikercég a koronavírus-járvány ideje alatt sem tétlenkedett, és startra készen várja a visszatérést. „A pandémia miatt duplán érvényes a cég alapvetése: boldog és elégedett embereket szeretnénk látni a csapatépítéseken” - mondja Kun Róbert, a Survive-All negyvenhat esztendős alapító-ügyvezetője.
- Kollégái, üzletfelei azt mondják önről: örök optimista és kiváló problémamegoldó. A mögöttünk hagyott évben ez mennyire volt így?
- Az elmúlt két és fél évtizedben átéltünk már néhány válságidőszakot, és mindegyikből megerősödve jöttünk ki. Említhetem a 2000-es évek végén beütő gazdasági krachot, amelynek nyomán a vállalatok értelemszerűen más területekre koncentrálták az erőforrásaikat, igyekeztek túlélni. De mi sem akkor, sem máskor nem estünk kétségbe. Nemcsak azért nem, mert a nevünk kötelez; azért sem, mert világéletemben hozzám hasonló szellemű munkatársakkal dolgoztam együtt, mindig is fontos volt, hogy igazi csapat legyünk, szeressük, amit csinálunk. Ennek köszönhető, hogy a problémákat is a megoldások felől közelítjük meg; a nap végén az ügyfélelégedettség a legfontosabb. Az elmúlt év kétségkívül tele volt kihívással: a veszélyhelyzettel összefüggő korlátozások hektikussá tették kül- és beltéri programjainkat, ezért is nyitottunk az online tréningek felé. Az élményalapú csapatépítéseket a szabadulószobától a soft skill tréningeken át a különféle rejtélyek feloldását célzó aktivitásainkig virtuálisan is elérhetővé tettük, és partnereink visszajelzése alapján mondhatom, újításaink kedvező fogadtatásra találtak. Van létjogosultságuk az efféle online aktivitásoknak, amelyek a jövőben is a kínálatunk részét képezik.
- Mennyire készültek fel az offline visszatérésre?
- Filozófiánk része, hogy folyamatosan fejlesztjük a céget és magunkat, úgyhogy a kényszerű, ám szükségszerű leállás alatt sem tétlenkedtünk. A koronavírus-járvány bennünket is számvetésre késztetett: amellett, hogy a jövőben - a pandémia üzenetét megértve - más szemmel nézünk magunkra, megújulunk és megannyi ötlettel segítjük partnereink újraindulását is. Keressük az új helyszíneket, az outdoor kihívásokat, a képzési formákat, lehetőségeket. Kiterjedt és megbízható alvállalkozói hálózatunk van, együttműködünk hasonló profilú cégekkel, hogy az igényeket minden fronton teljesíthessük. Számos különleges attrakciót tervezünk, többek között A Grund helyszínünkön, ahol már üzemel a beltéri lézerharcpályánk. Egyelőre annyit árulok el róla, hogy a mutatványnak köze van a magassághoz és kontrollált zuhanáshoz, de nem Bungee Jumping…
- Amint feloldják a korlátozásokat, már indulnak is?
- Igen, készen állunk! Bárki, bármikor megkereshet bennünket, ha cégének profin megszervezett, jó hangulatú közös élményre, fejlődésre van szüksége, ha kisebb-nagyobb létszámú vállalati eseményre van igénye. Természetesen maximálisan szem előtt tartjuk a biztonsági, higiéniai előírásokat. Az első időkben „hibrid” gyakorlati megvalósításra számítunk, vagyis a szervezésnél számolunk a teszteket és az oltásokat érintő prioritásokkal.
- Humánpolitikai oldalról kérdezem: mit gondol a Covid cégekre gyakorolt hatásáról?
- Az egyértelműen kiderült, hogy az ember alapvetően szociális lény. A home office-nak vannak előnyei, de szükség van a „bejárásra”, valamifajta közösségi élményre. Tapasztalat az is, hogy a kommunikáció minősége hosszú távon romlik, ha az kizárólag az online térben zajlik. Például elveszik a testbeszéd jelentős része. Aligha véletlen, hogy több partnerünk is jelezte: nagy az igény a személyes interakciókra, és amint lehet, azonnal szervezzünk nekik valamilyen közösségformáló, összetartó eseményt. Ha azt nézzük, a büntetésnek ma is a legdurvább formája az elzárás…
- Mi az, ami az elmúlt huszonöt évben igazán jellemezte a Survive-Allt?
- Büszke vagyok arra, hogy honlapunkon, a www.survive-all.hu oldalon megtalálható visszajelzések valódi élményeket tükröznek. Ügyfélkörünk, amely a kis cégektől a távközlésben vagy éppen az autóiparban érdekelt nagyvállalatokig terjed, mindig személyre szabott, speciális ajánlatot kap. A megkeresés után munkatársainkkal feltérképezzük, pontosan mire van igény, mi a cél és mi az, amit mi ennek alapján ideális, élményalapú programnak gondolunk. Ha szükséges, sokat és sokszor beszélgetünk, amíg eljutunk a végleges ajánlatig, és ugyanígy igényeljük, folyamatosan követjük a visszajelzéseket is. Fontos, hogy az extrém programokon nyitva hagyjuk a „pánikgomb” lehetőségét, mert semmi nem kötelező. Szakképzett, elkötelezett munkatársaimmal otthonosan mozgunk bármilyen terepen, vízen, hóban, hegyek között és a föld alatt - barlangtúrákon - is. Magyarországon szinte mindenütt, de több külföldi helyszínen is megfordultunk már: természetesen vannak kedvenc helyeink, ám minden esetben az ügyféllel egyeztetve találjuk meg a legmegfelelőbbet. Kapcsolt vállalkozásaink tevékenységei: stratégiai harci játékok, quadprogramok, motoroshószán-túrák, beltéri lézerharcpálya, soft skill és komplex vállalati tréningek. Megjegyzem, a koronavírus előtti időkben nőttek a bevételeink, így folyamatosan tudtunk - az igényeknek megfelelően - fejleszteni is.
- Projektjeiknek vannak kapacitásbeli határaik?
- Az eddigi legnagyobb létszámú programunk egy patinás gyár újraindulására szervezett csapatépítő, ösztönző esemény volt, 800 fővel… A legkevesebb emberrel egyébként akkor dolgoztunk, amikor egy multicég hat tagú felsővezetői csapatának szerveztünk csapatépítést.
- Melyik volt az eddigi legnagyobb kihívásuk?
- Akik ismernek, tudják, hogy nálam nincs kis- vagy nagyprogram, csak program, és akkor vagyok elégedett, ha mindenki elégedett. Így van ez a különféle ügyességi elemekkel kombinált erdélyi hószántúránál, az ügyfelek által eszkábált hajóval megtett dunai csapatépítésnél vagy éppen akkor, amikor az a feladat, hogy egy topvállalat erős személyiségekből álló boardját állítsuk extrém, emberpróbáló kihívás elé.
- Utóbbiról elárulna néhány részletet?
- Három hetünk volt, hogy megszervezzük a Budapesten kezdődő és Lido di Veneziában záruló kalandot. A brief alapján egy szappanopera forgatókönyvírójával kitaláltuk a témát, elkészítettük a storyline-t, munkatársaimmal megszerveztük a gyakorlati elemeket, a board tagjainak pedig meghagytuk, hogy pénteken legalább három napra elegendő ruhával érkezzenek a munkahelyükre. A feladat az volt, hogy egy, a Nemzeti Múzeumból ellopott festményt kell visszaszerezniük egy ügynök - egy munkatársam - segítségével. A board lépésenként egy-egy üzenetet kapott vagy fejtett meg kávézókban, GPS-koordináták, poháralátétek, QR- és AR-kódok formájában, Bibliába rejtett nyomok, falrajzok, egyebek alapján. Közben „természetesen” folyton problémákba ütköztek, illetve használniuk kellett a kreativitásukat is, például akkor, amikor a tenger négyméteres mélységéből kellett felhozniuk az általunk elrejtett, további információt rejtő fém aktatáskát. A Nemzeti Múzeumtól kezdve kültelki bárokon át olaszországi templomokig megannyi „beépített emberrel” dolgoztunk - én az egyik itáliai templomban játszottam a szűkszavú, rekedt hangú üzenetközvetítőt angolul, olasz akcentussal -, és leszerveztünk egy maffialeszámolásnak látszó lézerpuskacsatát is. A sikerrel zárult akció végén megbeszéltük és kiértékeltük túrát, a visszajelzés pedig az volt: egyrészt nem gondolták volna, hogy ezt meg tudjuk csinálni, másrészt számos hasznos, a mindennapi munkába beépíthető tapasztalattal lettek gazdagabbak. Nem tagadom, ezt jó volt hallani, különösen annak fényében, hogy az olasz tengerparton világossá vált: a Survive-All csapata akkor is profin, kiegyensúlyozottan, jó hangulatban teszi a dolgát, ha rendkívüli kihívás elé állítják.
- 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is! Részletek Jegyek
- 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
Bartha Edit és Verebélyi Péter évekig kollégák voltak egy multinacionális vállalatnál. Edit Péter tanácsára jelentkezett a Corvinus Executive... Teljes cikk
A munkaerőpiac „köztes” szereplői, azaz a munkaerő szolgáltatók – tehát a Pannon-Work cégcsoport is – a munkáltatói márka tekintetében is... Teljes cikk
Amikor rendezvényünk számára helyszínt keresünk, akkor általában több hasonló ajánlat között kell kiválasztanunk a legjobbat és a... Teljes cikk