kapubanner for mobile
Megjelent: 11 hónapja

Mi a legideálisabb időpont egy céges email elküldésére?

Minél kevesebb email verseng egy adott időpontban a címzett figyelméért, annál nagyobb az esély a megtekintésre.

Az Axios elemzése szerint a legjobb időpont egy e-mail elküldésére a vasárnap délután 3 óra. Ekkor van ugyanis a legnagyobb esélyünk arra, hogy a címzett el is olvassa - írja a Business Insider.

Az Axios 2022 januárja és 2023 márciusa között elemezte a platformján keresztül elküldött 8,7 millió e-mail átlagos megnyitási arányát, és azt állapította meg, hogy az emberek a vasárnaponként 15:00 és 18:00 óra között küldött üzeneteket olvassák el legnagyobb arányban.

Az ebben az intervallumban elküldött e-mailek 94 százalékát nyitották meg a címzettek, míg a 18:00 és 21:00 óra között küldött e-mailek 86 százalékát. Ennek részben az lehet az oka, hogy vasárnaponként kevesebb az egymással versengő e-mail az emberek postaládájában, ami növeli a megtekintés esélyét.

Akik például vasárnap este küldenek e-mailt, szinte biztosak lehetnek abban, hogy a címzettek elolvassák azt, ha máskor nem, hétfő reggel. Hiszen a beérkező levelek legtetején lesz az üzenet.
 Dr. Matthew Davis, a Leeds University Business School docense szerint a techno invázió azt jelenti, hogy a munkahelyi technológia a magánéletünkbe is belopakodik. Ezért van az, hogy az emberek egyre stresszesebbnek érzik magukat, egyre kevésbé elégedettek a munkájukkal és a munka-magánélet egyensúlyával.

Davis szerint aggodalomra ad okot az az ötlet, hogy a fenti kutatás eredményeit látva majd egyre többen kezdenek hétvégén rutinszerűen emaileket küldözgetni. Ez ugyanis tovább növeli ezt a teherérzetet, a stresszt. Nem mellesleg a magánélet megsértésének minősül, ha valakit gyakran zaklatunk vasárnap délután a leveleinkkel.

  • 2024.07.10GDPR A HR-BEN: ADATVÉDELEM A MUNKAHELYEN Programunkon gyakorlati oldalról tekintjük át a munkaviszonnyal összefüggésben leggyakrabban előforduló kérdéseket, tipikus buktatókat és lehetséges hibákat, melyek az elmúlt 6 év során a GDPR szabályozás létrejöttét követően felmerültek.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.05Business Beach Conference Az Ingatlan Regatta már 8 éve köti össze az ingatlanpiac legfontosabb szereplőit egy különleges sporteseménnyel. Az idei évtől kezdve, Litkey Farkassal közös szervezésben “új” eseményként csatlakozik hozzánk a Bankár Kupa.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.26Best Practice Fórum - Roto A Fórum Célja: A Digitalizációs és Lean szemléletű folyamatfejlesztések sikeres vállalati megoldásainak, jó gyakorlatainak megosztása a fórum résztvevői között. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Felsővezetők a Linkedinen: hogyan lehet jól csinálni?

OTP, Magyar Telekom, Continental. Három nagyvállalat, ahol a felsővezetők is használják a Linkedint. Nemcsak passzívan, hanem posztolnak is. A múlt... Teljes cikk

A dolgozók kétharmada heti 1-2 meetinget időpocsékolásnak tart

Magyarország első országos reprezentatív produktivitás kutatása egyebek közt arra keresett választ, hogy a hazai fehérgalléros dolgozók napi... Teljes cikk

Az empatikus munkahelyi vezetés sokkal hasznosabb, mint egy szál nőnapi virág!

Március 8-án ünnepeljük a nemzetközi nőnapot. Azonban az egynapos ünneplésnél sokkal fontosabb, hogy a nők minden nap komfortosan és biztonságosan... Teljes cikk