kapubanner for mobile
Megjelent: 3 éve

Munkaidő-nyilvántartás gyártó cégek számára: Abacus WebÍv 4.0

A gyártás/termelés kifejezetten munkaerőigényes szektor, ahol a munkaidő és a jelenlét adminisztrációja elengedhetetlen. A használt munkaidő-nyilvántartó szoftvernek könnyen használhatónak és pontosnak kell lennie, valamint közvetlenül kell kapcsolódnia a bér és egyéb munkaügyi szoftverekhez – ha bárhol hiba lép fel, az végső soron a termelési kapacitás csökkenését is eredményezheti.

abacus szoftver web-

Az Abacus WebÍv jelentősen egyszerűsíti a HR számára a munkaidő-nyilvántartás és -tervezés feladatait, és az ezzel járó adminisztrációt. Komplexitásának és széles körű paraméterezhetőségének köszönhetően könnyedén kiszolgálja az egyedi igényeket is, adottságai pedig kifejezetten alkalmassá teszik a nagy gyártó cégek összetett folyamatainak kezelésére. Mivel működése bérügyviteli rendszerektől független, bármilyen bér- és beléptető rendszerhez kapcsolható, használatában semmilyen korlát nem áll fent.

A rendszer az időadatok mellett a munkavállalókkal kapcsolatos egyedileg elszámolható juttatásokat is kezeli, ráadásul önkiszolgáló módon, azaz az alkalmazottak akár okostelefonjuk segítségével adminisztrálhatják jelenlétüket és szabadságaikat. Mindemellett szervezeti egységenként eltérő folyamati lefutásra képes, így a menedzsment számára átláthatóbbá teszi a munkaidő-gazdálkodást.

Az alábbiakban bemutatjuk az Abacus WebÍv legfontosabb funkcióit, amelyek jelentősen megkönnyítik az adminisztráció és szervezés folyamatát is.

  1. Beosztástervezés

Az Abacus Webív munkaidőbeosztás-tervezője alkalmas korlátlan számú munkaidőterv összeállítására. Kiszámítja a pótlékokat, kezeli a munkaközi szüneteket, lehetőséget ad a sablon munkarendek munkavállalói csoportokhoz történő rendeléséhez, és az 5/2-es naptártól eltérő műszakok kezelését is lehetővé teszi. 

  1. Jelenlétkezelés

A modul bármilyen asztali gépen vagy okoseszközön keresztül biztosítja a munkavállalók számára az egyszerű jelenléti adminisztrációt. Bármilyen típusú napi, órás távolléteket kezel, biztosítja az egyéb pótlékok (utazási kilométerek, bérlet) rögzítését, és a rendszerből minden rögzített adat automatikusan átkerül a bérszámfejtésbe. Beléptető rendszerrel való összeköttetés esetében pedig a jelenléti ív automatikusan kerül kitöltése.

  1. Szabadságkezelés

A funkció révén a teljes szabadigénylési és elfogadási folyamatot elektronikusan véghez vihetjük azonnali e-mail értesítésekkel. A vezető beosztásban dolgozók egyéni vagy csoportos szabadság-jóváhagyást is végezhetnek, míg a munkavállaló láthatja az éves szabadságait kimutatásokon, diagramokon keresztül.

  1. Munkaügyi adminisztráció

A modul lehetőséget ad arra, hogy a munkavállalói adatok igény szerint legyenek paraméterezhetőek, megkönnyítve ezzel például a külföldi munkavállalók kezelését is, akik esetében extra adatokra is szükség lehet. 

A dolgozóhoz a munkaszerződésen kívül végtelen számú dokumentum rendelhető, amelyek a beléptetéséhez vagy kiléptetéséhez szükségesek. A Wordben készített dokumentumok sablonként kerülnek feltöltésre a rendszerbe, a dolgozóhoz rendelés esetén a rendszer automatikusan kitölti azokat a dolgozó adataival. Az alkalmazáshoz kapcsolt külső elektronikus aláírórendszer ezután hitelesíti és visszatárolja a dokumentumokat – nincs szükség nyomtatásra és fizikai tárolásra.

Az Abacus WebÍv 4.0 még számos egyéb funkciót is tartalmaz, melyek a kényelmet, a felhasználói élményt és a munkamenet stabilitását szolgálják, mindamellett, hogy az aktuális munkaügyi helyzetben jelentősen könnyítik az adminisztráció és szervezés folyamatát is.

Lépjen kapcsolatba az Abacus munkatársaival, és váltson most az Abacus WebÍv 4.0-ra! 

 

 

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Új cégcsoportos modellek. Cégközösségekben a biztonság!

Eddig a cégcsoport a vagyonkezelőt és a vagyonát neki átadó termelő, szolgáltató egységek rendszerét jelentette egy tulajdonosi körön belül. Teljes cikk

Kihirdették az idei BeneFit PRIZE 2025 – for Happy Employees pályázat győzteseit a Budavári Lovardában

Idén negyedik alkalommal adták át a BeneFit PRIZE 2025 díjakat. A gálával egybekötött díjátadóra november 13-án, a Budavári Palota Lovarda... Teljes cikk

Emelkedik a 2026-os EU Kék Kártya bérminimum – mit jelent ez a munkáltatóknak?

2026-ban változik a Kék Kártyás munkavállalók bérminimuma – a jogszabály már megjelent, a felkészülés most kezdődik. Cziczárdi Györgyi, az... Teljes cikk