Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 3 hete

Munkavállalói nyilatkoztatás, adatváltozás bejelentése könnyedén?

Igen, a PIRAMIS™ NYILATKOZATaim szoftver bevezetését követően kijelentheti a vállalat, hogy a különböző nyilatkozatok (Családi kedvezmény… Gyermek pótszabadság… Adatváltozások a munkavállaló cím, kommunikációs adataiban…) adatközlések már egyszerűen, könnyedén valósíthatók meg.

A HR évente több alkalommal kéri a munkavállalók nyilatkozatát, nem egyszer az egész állományét, illetve az év folyamán alkalomszerűen, belépéskor vagy az adatváltozás felmerülésének időpontjában. Óriási leterheltséget jelent a HR-nek és - lássuk be - nyűg a munkavállalóknak.

A PIRAMIS™ webes megoldások hozzásegítik a munkáltatót ahhoz, hogy bevonja a munkavállalót a vállalati adminisztrációba úgy, hogy a kollégák számára mindenekelőtt az információforrás szabadságát adja, természetesen a saját adataival összefüggésben.

Melyik az elégedettebb munkavállaló? Akinek külön időt kell szakítania arra, hogy a HR ügyfélszolgálati idejében felkerekedjen, és megkeresse a HR-es kollégát, hogy jelezze, megváltozott a bankszámlaszáma? Vagy a másik munkavállaló, aki leül a számítógépe elé, vagy egyszerűen csak előveszi a mobiltelefonját és bejelentkezik a vállalat PIRAMIS™ NYILATKOZATaim szoftverébe, majd néhány kattintást követően túl van az adatbejelentésen. Nyilván az utóbbi kolléga az, aki nem fogja nyűgnek érezni a procedúrát.

A PIRAMIS™ NYILATKOZATaim programban a munkavállalók akár a mobiltelefonjukon kitölthetik a nyilatkozatokat, az adatváltozás felmerülése esetén azonnal jelezhetik azt a HR-nek.

A munkavállalók könnyen megismerhető felületeken navigálhatnak, ismerhetik meg a róluk nyilvántartott adatokat. Amennyiben szükségesnek találja a HR, oktatóvideókkal, oktatási segédprogrammal segítheti a munkatársakat a zökkenőmentes programhasználatban.

További információért kattintson ide, hogy tájékozódhasson a PIRAMIS™ nyilatkoztatási lehetőségeiről!

Tomkó Gyöngyvér, marketing menedzser, L-SOFT Zrt.
Follow hrportal_hu on Twitter

A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és munkaerő-közvetítő / fejvadász cégek napi szinten marketing munkát végeznek, amikor különböző felületeken, különböző szövegekkel, képekkel, levelekkel igyekeznek nem csak felkelteni a pályázók figyelmét, de „el is adni” számukra a pozíciókat.tovább..

    További cikkek
    Az eddigi legnagyobb sztrájkra készülnek a Ryanair-nél

    A Reuters hírügynökség értesülései szerint jövő szerdán és csütörtökön 600 járatát törli a légitársaság, mert a dolgozók sztrájkba... Teljes cikk

    Az ukrán kormány megtiltotta az állami vállalatoknak, hogy nagy összegű prémiumokat adjanak

    Megtiltotta az ukrán kormány az állami vállalatoknak, hogy jutalomként nagy összegű bónuszokat fizessenek alkalmazottaiknak az ország jelenlegi... Teljes cikk

    A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

    Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és... Teljes cikk

    Négymilliárdos adócsalási ügyben 50 ember ellen emeltek vádat

    Vádat emeltek ötven ember ellen Bács-Kiskun megyében, mert egy számlázási láncon keresztül több mint négymilliárd forint adót csaltak el. A... Teljes cikk

    Halálos munkabaleset Mosonmagyaróváron

    Mosonmagyaróváron, a Mofém-gyár területén életét vesztette egy 23 éves munkás, akit egy bontásra ítélt vasbeton szerkezet temetett maga alá -... Teljes cikk

    Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár