Szerző: Berta László
Megjelent: 4 éve

Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!

Harmadik alkalommal díjazták a munkáltatói márkát építő cégeket. Az Employer Branding Award 2016-on az is elhangzott, hogy a HR magasabb stratégiai szintre kerülhet a munkáltató márka építése közben.

Százan is lehettek a díjátadón, HR-esek és a kommunikációs szakemberek közel azonos számban, míg tavaly csupán 15-20 ember jelent meg. Nem csoda, hogy az Employer Branding Award kiírói azt tapasztalták, hogy egyre nagyobb az érdeklődés a munkáltatói márkaépítés iránt.

A zsűritagok közül Szűts Ildikó, az Országos Humánmenedzsment Egyesület elnöke az értékek közé sorolta, hogy számára ismeretlen cégek jelentek meg pályázataikkal és jó ötleteket hoztak. Összegzésében elmondta, hogy a HR-nek, PR-nek, CSR-nak, marketingnek együtt kell dolgoznia, hogy sikeresen meg lehessen valósítani az üzleti stratégiákat. Bene Nikoletta, SPAR marketingvezetője is sok jó ötlettel találkozott a pályázatokban, de nagyon változónak tartja a színvonalat. Ezzel kapcsolatban hangsúlyozta: „Ne feltételezzünk. Kérdezzük meg a dolgozókat, mitől éreznék jól magukat”.
employer brandingSzűts Ildikó értéknek tartja, hogy számára eddig ismeretlen cégek is jó ötleteket hoztak

Kádár Balázs, a díj alapító-szervezője elmondta, hogy a pályázatok egyre magasabb színvonalról és átgondoltságról tesznek tanúbizonyságot. Az Employer Branding Award díjjal azt szeretnék elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak kkv és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak és a magyar munkáltatóknak.
employer brandingKádár Balázs: Úttörők vagytok!

A legjobb szlogenek

„Meet the world” (Vodafone)
„Köztünk a helyed!” (Generali)
„Hivatásunk a jövőd!” (Profession.hu)
„Tiéd a pálya!” (Groupama)
„Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!” (Heineken)
„Ready, set, go!” (NN Biztosító)
„Lehetőségeket nyitunk!” (Velux)
„Köztünk a helyed!” (Generali)
Köszönet Bene Nikolettának, a SPAR marketingvezetőjének, hogy összegyűjtötte és elküldte lapunknak az általa legjobbnak tartott szlogeneket.



Dübörögtek a nagy cégek



Az Employer Branding Award 2016 (Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016) díjazottjai között csupán egy kkv volt, ami jelzi, hogy dübörögtek a nagyok, másrészt, hogy a kicsik egyelőre nem figyeltek fel a pályázati lehetőségre.

Fődíj:

Generali Biztosító: Fókuszban a munkatársak
Profession.hu: Profession.hu Employer Branding Stratégia és Megvalósítás (kkv kategória)
employer brandingA Groupama öröme

Arany fokozat:
Groupama Biztosító: „Tiéd a pálya!” integrált munkáltatói márkaépítés a Groupama Biztosítónál
VELUX Magyarország: „Employer Branding Award 2016” pályázat

Ezüst fokozat:

iQor Global Services Hungary: "Be more with iQor - Légy több az iQor-ral"
Magyar Telekom: Employer Branding kampány 2016
Vodafone Shared Services Budapest: Meet the World kampány
employer branding

Bronz fokozat:
Budapest Bank: Példaértékű Employer Branding gyakorlatok a Budapest Banknál
HEINEKEN Hungária: HEINEKEN Employer Branding program - „Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!”
LIDL Magyarország: Employer Branding a LIDL Magyarország Bt-nél
NN Biztosító: NN InsuRace online business game
Rossmann Magyarország: Employer Branding a Rossmannban 2015-2016


Cikkünk több oldalas! Lapozzon!
1. oldal - Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!
2. oldal - Magasabb stratégiai szintre tornázhatja magát a HR
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
  • 2020.10.16XIII. LEAN FÓRUM - KONFERENCIA A Fórum fókuszai: Lean Vezetés - Lean coaching Ipar 4.0. és a Lean a gyakorlatban Lean Quality – Lean Six Sigma Lean Office - Folyamatfejlesztés Részletek Jegyek
  • 2020.10.22 HR folyamatok/HR kommunikáció/Változásmenedzsment A képzésen összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment. Kiknek ajánljuk? A képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnének fejleszteni a belső kommunikáción, illetve a változások menedzselését hatékonyabbá szeretnék tenni. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Kincsvadászok az álláspiacon - Employer Branding Award 2019

Megoldásszállítók és kincsvadászok. Ötödik alkalommal adta át a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award nevet viselő... Teljes cikk

Átadták az Employer Branding Award 2019 díjait

Ötödik alkalommal hirdette meg és adta át a a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award nevet viselő kitüntetést a pályázó... Teljes cikk

Mikor lesznek újra élő rendezvények HR-eseknek?

A rendezvényszervezők már tűkön ülve várják a megrendeléseket, a céges döntéshozók lassabban reagálnak. Úgy tűnik azonban, hogy szeptemberben... Teljes cikk