Szerző: Berta László Megjelent: 10 hónapja

Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!

Harmadik alkalommal díjazták a munkáltatói márkát építő cégeket. Az Employer Branding Award 2016-on az is elhangzott, hogy a HR magasabb stratégiai szintre kerülhet a munkáltató márka építése közben.

Százan is lehettek a díjátadón, HR-esek és a kommunikációs szakemberek közel azonos számban, míg tavaly csupán 15-20 ember jelent meg. Nem csoda, hogy az Employer Branding Award kiírói azt tapasztalták, hogy egyre nagyobb az érdeklődés a munkáltatói márkaépítés iránt.

A zsűritagok közül Szűts Ildikó, az Országos Humánmenedzsment Egyesület elnöke az értékek közé sorolta, hogy számára ismeretlen cégek jelentek meg pályázataikkal és jó ötleteket hoztak. Összegzésében elmondta, hogy a HR-nek, PR-nek, CSR-nak, marketingnek együtt kell dolgoznia, hogy sikeresen meg lehessen valósítani az üzleti stratégiákat. Bene Nikoletta, SPAR marketingvezetője is sok jó ötlettel találkozott a pályázatokban, de nagyon változónak tartja a színvonalat. Ezzel kapcsolatban hangsúlyozta: „Ne feltételezzünk. Kérdezzük meg a dolgozókat, mitől éreznék jól magukat”.
employer brandingSzűts Ildikó értéknek tartja, hogy számára eddig ismeretlen cégek is jó ötleteket hoztak

Kádár Balázs, a díj alapító-szervezője elmondta, hogy a pályázatok egyre magasabb színvonalról és átgondoltságról tesznek tanúbizonyságot. Az Employer Branding Award díjjal azt szeretnék elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak kkv és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak és a magyar munkáltatóknak.
employer brandingKádár Balázs: Úttörők vagytok!

A legjobb szlogenek

„Meet the world” (Vodafone)
„Köztünk a helyed!” (Generali)
„Hivatásunk a jövőd!” (Profession.hu)
„Tiéd a pálya!” (Groupama)
„Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!” (Heineken)
„Ready, set, go!” (NN Biztosító)
„Lehetőségeket nyitunk!” (Velux)
„Köztünk a helyed!” (Generali)
Köszönet Bene Nikolettának, a SPAR marketingvezetőjének, hogy összegyűjtötte és elküldte lapunknak az általa legjobbnak tartott szlogeneket.


Dübörögtek a nagy cégek

Az Employer Branding Award 2016 (Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2016) díjazottjai között csupán egy kkv volt, ami jelzi, hogy dübörögtek a nagyok, másrészt, hogy a kicsik egyelőre nem figyeltek fel a pályázati lehetőségre.

Fődíj:

Generali Biztosító: Fókuszban a munkatársak
Profession.hu: Profession.hu Employer Branding Stratégia és Megvalósítás (kkv kategória)
employer brandingA Groupama öröme

Arany fokozat:
Groupama Biztosító: „Tiéd a pálya!” integrált munkáltatói márkaépítés a Groupama Biztosítónál
VELUX Magyarország: „Employer Branding Award 2016” pályázat

Ezüst fokozat:

iQor Global Services Hungary: "Be more with iQor - Légy több az iQor-ral"
Magyar Telekom: Employer Branding kampány 2016
Vodafone Shared Services Budapest: Meet the World kampány
employer branding

Bronz fokozat:
Budapest Bank: Példaértékű Employer Branding gyakorlatok a Budapest Banknál
HEINEKEN Hungária: HEINEKEN Employer Branding program - „Nekünk is a munka az életünk, csak mi élvezzük!”
LIDL Magyarország: Employer Branding a LIDL Magyarország Bt-nél
NN Biztosító: NN InsuRace online business game
Rossmann Magyarország: Employer Branding a Rossmannban 2015-2016


Cikkünk több oldalas! Lapozzon!
2. oldal - Magasabb stratégiai szintre tornázhatja magát a HR
Follow hrportal_hu on Twitter

Fogyatékosság-barát Munkahelyek - idén is taroltak a nagyvállalatok

Kilencedik alkalommal jutalmazta díjjal a Fogyatékosság-barát Munkahelyeket a Salva Vita Alapítvány. Idén 28 cég kapta meg a kitüntetést, a díjátadót december 1-jén a Nemzeti Színházban rendezték meg, ahol az Emberi Erőforrások Minisztériuma (EMMI), az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham), a Szövetség a Kiválóságért Közhasznú Egyesület és a Salva Vita Alapítvány képviselői adták át a díjakat.tovább..

További cikkek
Fontos dátumok 2018 tavaszán

Az ünnepek után pár héttel máris megkezdődik a második félév az iskolákban. Ezekre a dátumokra érdemes figyelni 2018 tavaszán a diákoknak - írja... Teljes cikk

A sör és a szürkeállomány mennyisége egyenes arányban van

Rendhagyó állásbörzét tartott nemrégiben a Dreher sörgyár, amiről most összefoglaló videó készült. Ebből többek között azt is megtudhatjuk,... Teljes cikk

Hatalmas az érdeklődés az országos diákvállalkozó vetélkedőre

A november végi határidőig összesen 126, közöttük 27 határon túli csapat regisztrált, azaz a felkészítő tanárokkal együtt több mint 600-an... Teljes cikk

8+1 tipp az utolsó ajándékvásárlási rohamban

Meghitt együttlét, vidám beszélgetések vagy a rengeteg kiadás? Sokaknak inkább az utóbbi jut eszébe a karácsonyról egy felmérés szerint. Hogyan... Teljes cikk

A Ryanair pilótáinak sztrájkjához az olasz légiforgalmi szektor majdnem egésze csatlakozik

Nem tántorodtak el a Ryanair légitársaság olaszországi pilótái a péntekre meghirdetett munkabeszüntetéstől, amelyhez az Alitalia és a Vueling... Teljes cikk

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár