Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 8 hónapja

Pulykapénz helyett egész évre szóló sportélmény karácsonyra!

Bár mindenki örül az év végi bónusznak/13. havi bérnek/pulykapénznek, céges szempontból korántsem a legjobb választás erre voksolni. Egyrészt jelentősen apasztja a cash flow-t (ez ugye attól függ, mennyi munkavállalónk van), bizalmatlanságot szül, hiszen ez ugye mégiscsak egy karácsonyi ajándék a cég részéről, akkor miért lehetnek különbségek a mértékét illetően az egyes kollégák közt, harmadrészt pedig egy egyszeri tételről van szó. Azaz, az adott pillanatban persze mindenki roppant hálás a cégvezetésnek, aztán ez január 2-ára szépen lassan elpárolog, nagyjából pont abban a pillanatban, amikor teljesen elfogy az adott összeg.

Látjuk tehát, hogy HR-szempontból ez a juttatásforma szinte semmit sem hoz a konyhára, nem növeli a munkavállalók lojalitását a cég felé, holott, ha kicsit is ötletesebben költöttük volna el ezt az összeget, nem egy szükséges kiadásként, hanem egy munkamorál javító/fluktuációcsökkentő eszközként lehetne rá tekinteni. Már privát szinten is egyre többen ajándékoznak élményt egymásnak, miért ne adaptálhatnánk ezt az új trendet a vállalati kultúrába is? Az ajándékok megvásárlásában vagy a számlák befizetésében való segítség ugyan hasznos, de HR-szempontból nem hajt akkora hasznot, mint mondjuk egy konstans, akár mindennapos élményhez való hozzájárulás. Ilyen lehet például a sport, hiszen mozogni a legtöbben szeretnek - avagy legalábbis tudják, hogy kell(ene) csinálni, mert fontos az egészségükre, a kinézetükre nézve.

Miért ne ajándékoznánk a kollégáknak országos sportbérletet? Az All You Can Move-SportPass 2018-as ajánlata lehet számunkra a tökéletes karácsonyi ajándék, tele új sportlétesítményekkel, mint például a VIP Holmes Place vagy az Intermezzo Ice Terrace, ahol a város felett
korcsolyázhatunk.
A teljes elfogadóhely lista ITT érhető el. Lényegében Magyarországon szinte már mindenhol elfogadják a SportPass-t, 99%-os a lefedettség. Az AYCM-mel a Klubtagok AKÁR MINDEN NAP járhatnak mozogni, egyénileg és csoportos órára egyaránt, azaz nincsenek röghöz kötve.

Gyakorlatilag akár már havi két hamburger áráért (4.900 Ft/hó/főtől) elérhető ez a munkavállalók és a munkáltatók számára is előnyös befektetés, ráadásul az Y- és Z-generáció ingeréhségére is frappáns választ adhatunk, hiszen a különböző sportlétesítményekben más-más mozgásformákat próbálhatnak ki az év minden napján, kortól, nemtől és a hangulatuktól függetlenül. És ezt a dolgozók bizony meg is hálálják!

Az AYCM és a Humánpolitika.com friss felmérése kimutatta, hogy a dolgozók örülnek, ha a cég támogatja/átvállalja a SportPass kiváltását, amit a megkérdezett HR-szakemberek véleménye csak megerősített. Továbbá úgy vélekedtek, hogy ezzel az eszközzel valóban mérsékelhető a fluktuáció és a kiégés veszélye is; kicsit olyan ez, mint amikor bebizonyították a C-vitamin jótékony hatását.

Az AYCM-SportPass rászoktat a rendszeres testmozgásra, ez pedig nemcsak egyéni életminőségi javulást eredményez, hanem a cég eredményére is pozitív hatással van, hiszen az egészséges kollégáknak köszönhetően növekszik a termelékenység.

Szóval, aki még a legtökéletesebb céges karácsonyi ajándékon töri a fejét, S.O.S. keresse az All You Can Move vállalati kapcsolatok osztályát a csatlakozás feltételeiért, hiszen ennél jobb alternatívát úgysem fog találni. Aki pedig már most is AYCM Partnercégnél dolgozik, és közvetlenül vásárolhat bérletet, az ne hagyja ki a december 31-ig tartó KARÁCSONYI AKCIÓT, hiszen, ha egy összegben befizeti a 2018-as Klubtagság díját, most 1 HÓNAPOT AJÁNDÉKBA kap! Sőt, akár nagy értékű ajándékot is nyerhet!

A piacvezetők már csatlakoztak (jelentős anyagi támogatást biztosítva munkavállalóik számára), így nem érdemes lemaradni!
Follow hrportal_hu on Twitter

A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és munkaerő-közvetítő / fejvadász cégek napi szinten marketing munkát végeznek, amikor különböző felületeken, különböző szövegekkel, képekkel, levelekkel igyekeznek nem csak felkelteni a pályázók figyelmét, de „el is adni” számukra a pozíciókat.tovább..

    További cikkek
    Az eddigi legnagyobb sztrájkra készülnek a Ryanair-nél

    A Reuters hírügynökség értesülései szerint jövő szerdán és csütörtökön 600 járatát törli a légitársaság, mert a dolgozók sztrájkba... Teljes cikk

    Az ukrán kormány megtiltotta az állami vállalatoknak, hogy nagy összegű prémiumokat adjanak

    Megtiltotta az ukrán kormány az állami vállalatoknak, hogy jutalomként nagy összegű bónuszokat fizessenek alkalmazottaiknak az ország jelenlegi... Teljes cikk

    A toborzás sikere = növekvő marketing büdzsé?

    Napjaink egyik egyre inkább terjedő véleménye szerint a toborzás gyakorlatilag marketing munkaként értelmezhető. Az vállalatok HR osztályai és... Teljes cikk

    Négymilliárdos adócsalási ügyben 50 ember ellen emeltek vádat

    Vádat emeltek ötven ember ellen Bács-Kiskun megyében, mert egy számlázási láncon keresztül több mint négymilliárd forint adót csaltak el. A... Teljes cikk

    Halálos munkabaleset Mosonmagyaróváron

    Mosonmagyaróváron, a Mofém-gyár területén életét vesztette egy 23 éves munkás, akit egy bontásra ítélt vasbeton szerkezet temetett maga alá -... Teljes cikk

    Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár