Service Desk munkatárs
A Service Desk munkatárs a vállalat elsődleges kapcsolattartója az IT-vel kapcsolatos problémák esetén. Feladata a felhasználók támogatása, a problémák gyors és hatékony megoldása, valamint az IT-rendszerek zökkenőmentes működésének biztosítása.
Milyen képesítés szükséges?
Általában egy informatikai vagy számítástechnikával kapcsolatos végzettség előnyt jelent, de nem feltétlenül szükséges. Sok esetben elegendő a számítógépes rendszerek iránti affinitás, valamint az alapvető hardver- és szoftverismeret. Az ügyfélszolgálati tapasztalat szintén előnyös lehet.
Milyen feladatokat lát el egy Service Desk munkatárs?
- Felhasználói támogatás: A felhasználók által jelzett problémák és kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben vagy személyesen.
- Hibabejelentések kezelése: A beérkező hibabejelentések kategorizálása, priorizálása és a megfelelő szakemberhez való továbbítása.
- Incidenskezelés: A felmerülő problémák gyors és hatékony megoldása, a szolgáltatás minőségének fenntartása.
- Ismertetők készítése: A felhasználók számára egyszerűen érthető útmutatók és ismertetők készítése.
- Szoftver- és hardverproblémák megoldása: A felhasználók számítógépeivel és szoftvereivel kapcsolatos problémák diagnosztizálása és megoldása.
- Rendszeres jelentések készítése: A Service Desk tevékenységéről szóló jelentések készítése.
Milyen készségekre van szükség?
- Jó kommunikációs készség: A felhasználókkal való hatékony kommunikáció, a problémák pontos megértése és a megoldások világos magyarázata.
- Problémamegoldó képesség: A felmerülő problémák gyors és hatékony megoldása, a kreatív gondolkodás.
- Türelem és stressztűrő képesség: A felhasználók türelmetlenek lehetnek, a munkatársnak képesnek kell lennie nyugodt maradni és hatékonyan kezelni a stresszhelyzeteket.
- Számítógépes ismeretek: Az alapvető hardver- és szoftverismeret mellett előnyös, ha a munkatárs jártas a vállalat által használt rendszerekben és alkalmazásokban.
- Csapatmunka-képesség: A többi IT-szakemberrel való együttműködés.
- Folyamatos tanulás: Az új technológiák és szoftverek megismerése.
Service Desk munkatárs pozíciót itt talál.
- 2025.05.31Gazdasági teljesítmény mérése Napjaink controlling tevékenységének fontos része a tényadatokat szolgáltató számvitel, működését kiemelt szinten kell ismerni. A tanfolyam elvégzése után az elsajátított számviteli ismeretek segítségével a controlling által is használt mutatószámok könnyen értelmezhetőkké válnak.
Részletek
Jegyek
- 2025.06.02Projektmenedzsment képzés A projektmenedzsment elméletének és gyakorlatának megismertetése a résztvevőkkel. A projektmenedzsment módszereinek begyakorlása példákon és esettanulmányokon keresztül. A résztvevők projektvezetési képességének fejlesztése és felkészítésük projektek önálló, sikeres lebonyolítására.
Részletek
Jegyek
- 2025.06.04Lean vezetés - Lean coaching A KÉPZÉS CÉLJA: A Lean Management bevezetés támogatása. Olyan Lean szemléletű vezetők képzése, akik képesek lesznek eredményesen irányítani, támogatni a Lean menedzsment bevezetését saját szervezetüknél, és a gyakorlatban is eredményesen alkalmazzák a Lean szemléletű változáskezelési, coaching, kommunikációs, motivációs eszközöket.
Részletek
Jegyek
- 2025.06.06Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők • megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit • képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján • betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.
Részletek
Jegyek
A blokklánc-technológia 2030-ra akár egymillió munkahelyet is teremthet világszerte – derül ki a Bitget vezető kriptotőzsde és Web3 vállalat... Teljes cikk
A mesterséges intelligencia (AI) térnyerésével egy új állástípus ütötte fel a fejét. Az álláshirdetések nyomán igazi álommunkának tűnhet... Teljes cikk
A legfejlettebb technológiát az újságíró szakma legrégibb eszközével, a papírral párosította az Il Foglio című olasz napilap, amely a... Teljes cikk
- Így néz ki a munkahelyek jövője 2025-ben: kikre lesz a legkevésbé és leginkább szükség? 4 hónapja
- A készenlét fontos tudnivalói 5 hónapja
- JOee Teszt sokadik -20240222 8 hónapja
- "Nehéz eset" emberekkel dolgozik? - ezt a 7 dolgot tartsa szem előtt 9 hónapja
- A legkeresettebb IT szakmák a jövőben: itt a lista 10 hónapja
- Ki lesz Magyar Péter asszisztense? - az állásra ma estig lehet jelentkezni 10 hónapja
- Informatika magántanár 10 hónapja
- Fizika magántanár 10 hónapja
- Értékesítési tanácsadó 10 hónapja
- Előkészítő mérnök 10 hónapja
- Fejlesztő pedagógus 10 hónapja