kapubanner for mobile
Megjelent: 10 hónapja

Service Desk munkatárs

A Service Desk munkatárs a vállalat elsődleges kapcsolattartója az IT-vel kapcsolatos problémák esetén. Feladata a felhasználók támogatása, a problémák gyors és hatékony megoldása, valamint az IT-rendszerek zökkenőmentes működésének biztosítása.

Milyen képesítés szükséges?

Általában egy informatikai vagy számítástechnikával kapcsolatos végzettség előnyt jelent, de nem feltétlenül szükséges. Sok esetben elegendő a számítógépes rendszerek iránti affinitás, valamint az alapvető hardver- és szoftverismeret. Az ügyfélszolgálati tapasztalat szintén előnyös lehet.

Milyen feladatokat lát el egy Service Desk munkatárs?

  • Felhasználói támogatás: A felhasználók által jelzett problémák és kérdések megválaszolása telefonon, e-mailben vagy személyesen.
  • Hibabejelentések kezelése: A beérkező hibabejelentések kategorizálása, priorizálása és a megfelelő szakemberhez való továbbítása.
  • Incidenskezelés: A felmerülő problémák gyors és hatékony megoldása, a szolgáltatás minőségének fenntartása.
  • Ismertetők készítése: A felhasználók számára egyszerűen érthető útmutatók és ismertetők készítése.
  • Szoftver- és hardverproblémák megoldása: A felhasználók számítógépeivel és szoftvereivel kapcsolatos problémák diagnosztizálása és megoldása.
  • Rendszeres jelentések készítése: A Service Desk tevékenységéről szóló jelentések készítése.

Milyen készségekre van szükség?

  • Jó kommunikációs készség: A felhasználókkal való hatékony kommunikáció, a problémák pontos megértése és a megoldások világos magyarázata.
  • Problémamegoldó képesség: A felmerülő problémák gyors és hatékony megoldása, a kreatív gondolkodás.
  • Türelem és stressztűrő képesség: A felhasználók türelmetlenek lehetnek, a munkatársnak képesnek kell lennie nyugodt maradni és hatékonyan kezelni a stresszhelyzeteket.
  • Számítógépes ismeretek: Az alapvető hardver- és szoftverismeret mellett előnyös, ha a munkatárs jártas a vállalat által használt rendszerekben és alkalmazásokban.
  • Csapatmunka-képesség: A többi IT-szakemberrel való együttműködés.
  • Folyamatos tanulás: Az új technológiák és szoftverek megismerése.

Service Desk munkatárs pozíciót itt talál.

  • 2025.05.31Gazdasági teljesítmény mérése Napjaink controlling tevékenységének fontos része a tényadatokat szolgáltató számvitel, működését kiemelt szinten kell ismerni. A tanfolyam elvégzése után az elsajátított számviteli ismeretek segítségével a controlling által is használt mutatószámok könnyen értelmezhetőkké válnak.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.06.02Projektmenedzsment képzés A projektmenedzsment elméletének és gyakorlatának megismertetése a résztvevőkkel. A projektmenedzsment módszereinek begyakorlása példákon és esettanulmányokon keresztül. A résztvevők projektvezetési képességének fejlesztése és felkészítésük projektek önálló, sikeres lebonyolítására.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.06.04Lean vezetés - Lean coaching A KÉPZÉS CÉLJA: A Lean Management bevezetés támogatása. Olyan Lean szemléletű vezetők képzése, akik képesek lesznek eredményesen irányítani, támogatni a Lean menedzsment bevezetését saját szervezetüknél, és a gyakorlatban is eredményesen alkalmazzák a Lean szemléletű változáskezelési, coaching, kommunikációs, motivációs eszközöket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.06.06Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők • megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit • képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján • betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.info button Részletek ticket button Jegyek