kapubanner for mobile
Megjelent: 8 éve

Ügyfélkapcsolatok egyszerűen: ezért érdemes CRM rendszert bevezetni

Akár szolgáltatást, akár termékeket kínál a vállalatod, az ügyfélkapcsolatok kezelése megkerülhetetlenül fontos feladatkör. A kezdetekben, amikor egyszerre csak három partnerrel és két partnerjelölttel tartod a kapcsolatot, talán még megteszi a telefonod jegyzet alkalmazása és a naptár – de amint egy kicsit is beindul az üzlet, a csináld-magad folyamatmenedzsment pillanatok alatt követhetetlen káosszá válik. Érdemes időben kapcsolni, és keresni egy cégedhez igazítható, vele rugalmasan növekedni tudó CRM rendszert, hiszen számtalan előnnyel jár: ezekből válogattunk össze néhányat, a teljesség igénye nélkül.

CRMrendszer

Minden információ egy helyen, egyszerűen elérhető

Az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverek egyik legnagyobb előnye – különösen, ha a CRM rendszer ERP részeként működik – az átláthatóság. Egy jól megválasztott CRM segítségével minden bevitt adat, minden feltöltött dokumentum illeszkedni fog a teljes cég folyamatainak logikus szövetébe. Néhány kattintással láthatjuk a teljes ügyfélképet és ügyféltörténetet, pár pillanaton belül pedig akár a mélyére is áshatunk az adott partnerrel való kapcsolattartás eddigi sikereinek és kihívásainak – pontos kimutatások segítségével. 

Az irodában és utazás közben egyaránt hasznos társ

A fenti állítás természetesen csak akkor lesz igaz, ha felhőalapú, kétoldalú szinkronizálásra képes CRM rendszert választunk. Hogy mit is jelent ez a típus? Jó példa rá a SMARTFRONT ERP rendszer CRM alapfunkciója, amelyet kifejezetten az irodában és irodán kívül dolgozó munkatársak valós idejű együttműködésére optimalizáltak a fejlesztők. Ha például egy utazó értékesítő kolléga találkozóját lemondják, és az irodai munkatársak törlik az eseményt a rendszerből az érintett azonnal látni fogja a rendszerben- nem szükséges külön értesíteni. Amikor pedig az úton lévő munkatárs visz be egy fontos adatot a kávészünetében, az adott információ a rendszer minden használójánál valós időben frissülni fog. 

Gördülékenyebbé válnak a folyamatok

Az ügyfélkapcsolatok kezelése komplex folyamatok összessége – de egy jól felépített, felhasználóbarát CRM rendszer rengeteg terhet levesz a vállunkról. Amellett, hogy az aktuális projektek kezelése sokkal egyszerűbbé válik, az egyes partnerekkel kialakított és fenntartott kapcsolatok teljes „görbéjét” elemezni tudjuk: így a hatékonynak bizonyult gyakorlatokat beépíthetjük a jövőbeli ügyfelekkel való kapcsolattartás módszerei közé, a hibás lépéseket pedig elkerülhetjük.

 

 

  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Még vizsgálják a Bakonyi Erőműben történt baleset körülményeit

Még tart az ajkai erőműben szombaton történt baleset vizsgálata - tájékoztatta a Veolia Energia Magyarország Zrt. hétfőn az MTI-t. Teljes cikk

8 őrülten jól fizető állás, amiről nem hittük volna, hogy létezik

A munka világa 2025-ben már nem a klasszikus irodai hierarchiáról szól: ma már fizetnek azért, ha valaki ölel, alszik vagy épp AI-személyiségeket... Teljes cikk

Súlyos üzemi baleset történt az ajkai erőműben

Üzemi baleset történt az ajkai erőműben, a helyszínről egy férfit súlyos sérülésekkel, életveszélyes állapotban, míg két másik férfit... Teljes cikk

Kapcsolódó hírek