Ügyfélkapcsolatok egyszerűen: ezért érdemes CRM rendszert bevezetni
Akár szolgáltatást, akár termékeket kínál a vállalatod, az ügyfélkapcsolatok kezelése megkerülhetetlenül fontos feladatkör. A kezdetekben, amikor egyszerre csak három partnerrel és két partnerjelölttel tartod a kapcsolatot, talán még megteszi a telefonod jegyzet alkalmazása és a naptár – de amint egy kicsit is beindul az üzlet, a csináld-magad folyamatmenedzsment pillanatok alatt követhetetlen káosszá válik. Érdemes időben kapcsolni, és keresni egy cégedhez igazítható, vele rugalmasan növekedni tudó CRM rendszert, hiszen számtalan előnnyel jár: ezekből válogattunk össze néhányat, a teljesség igénye nélkül.
Minden információ egy helyen, egyszerűen elérhető
Az ügyfélkapcsolat-kezelő szoftverek egyik legnagyobb előnye – különösen, ha a CRM rendszer ERP részeként működik – az átláthatóság. Egy jól megválasztott CRM segítségével minden bevitt adat, minden feltöltött dokumentum illeszkedni fog a teljes cég folyamatainak logikus szövetébe. Néhány kattintással láthatjuk a teljes ügyfélképet és ügyféltörténetet, pár pillanaton belül pedig akár a mélyére is áshatunk az adott partnerrel való kapcsolattartás eddigi sikereinek és kihívásainak – pontos kimutatások segítségével.
Az irodában és utazás közben egyaránt hasznos társ
A fenti állítás természetesen csak akkor lesz igaz, ha felhőalapú, kétoldalú szinkronizálásra képes CRM rendszert választunk. Hogy mit is jelent ez a típus? Jó példa rá a SMARTFRONT ERP rendszer CRM alapfunkciója, amelyet kifejezetten az irodában és irodán kívül dolgozó munkatársak valós idejű együttműködésére optimalizáltak a fejlesztők. Ha például egy utazó értékesítő kolléga találkozóját lemondják, és az irodai munkatársak törlik az eseményt a rendszerből az érintett azonnal látni fogja a rendszerben- nem szükséges külön értesíteni. Amikor pedig az úton lévő munkatárs visz be egy fontos adatot a kávészünetében, az adott információ a rendszer minden használójánál valós időben frissülni fog.
Gördülékenyebbé válnak a folyamatok
Az ügyfélkapcsolatok kezelése komplex folyamatok összessége – de egy jól felépített, felhasználóbarát CRM rendszer rengeteg terhet levesz a vállunkról. Amellett, hogy az aktuális projektek kezelése sokkal egyszerűbbé válik, az egyes partnerekkel kialakított és fenntartott kapcsolatok teljes „görbéjét” elemezni tudjuk: így a hatékonynak bizonyult gyakorlatokat beépíthetjük a jövőbeli ügyfelekkel való kapcsolattartás módszerei közé, a hibás lépéseket pedig elkerülhetjük.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Az országos tisztifőorvos a HungaroMet Magyar Meteorológiai Szolgáltató Nonprofit Zrt. előrejelzése alapján harmadfokú hőségriasztást ad ki az... Teljes cikk
Egy kivételesen intelligens 2 éves kisfiúról ír a Guinness World Records, akinek különleges képességei már csecsemőkorában megmutatkoztak –... Teljes cikk