Vevőszolgálati munkatárs
A vevőszolgálati munkatárs olyan szakember, aki a munkaerő kiválasztásáért és beszerzéséért felelős egy szervezetben. A vevőszolgálati munkatárs feladata, hogy megtalálja és meggyőzze a legmegfelelőbb jelölteket a betöltendő állásokra, illetve biztosítsa a munkáltatói márka vonzerejét és hitelességét.
A vevőszolgálati munkatársnak rendelkeznie kell megfelelő szakmai végzettséggel, tapasztalattal és kompetenciákkal, amelyek lehetővé teszik számára, hogy hatékonyan végezze a vevőkkel való kommunikációt és problémamegoldást. Szükséges végzettség lehet például a kereskedelmi, a kommunikációs vagy a nyelvi szakirányú diploma, illetve a vevőszolgálattal kapcsolatos tanfolyamok vagy képzések elvégzése. Ilyen tapasztalat lehet például a korábbi vevőszolgálati munkákban való részvétel, illetve a különböző kommunikációs csatornák és eszközök ismerete. A vevőszolgálati munkatárs részére fontos kompetenciái lehetnek például az ügyfélközpontú, az empátikus, az udvarias, az együttműködő és a stressztűrő készség. Ilyen munkát könnyedén talál az Állásportál.hu-n.
A vevőszolgálati munkatárs feladatai a következők:
- Ügyfelek kérdéseinek megválaszolása telefonon, e-mailben vagy személyesen
- Segítségnyújtás az ügyfeleknek a termékek és szolgáltatások megvásárlásában
- Ügyfelek panaszainak kezelése és problémáik megoldása
- Az ügyfélszolgálati adatbázis és nyilvántartások naprakész tartása
- Az ügyfélelégedettség mérése és javítása
- A vevőszolgálati folyamatok fejlesztésében való részvétel
- A vevőszolgálati munkatárssal szemben az elvárások a következők:
- Legyen magas szintű a kommunikációs és nyelvi készsége
- Legyen képes gyorsan és hatékonyan reagálni az ügyfelek igényeire
- Legyen naprakész a termékek és szolgáltatások ismeretével
- Legyen pontos, megbízható és etikus a munkavégzésében
- Legyen képes önállóan és csapatban is dolgozni, illetve együttműködni a belső és külső partnerekkel
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A magasan képzett egészségügyi szakdolgozók a jövőben önállóan, saját jogon is elláthatnak olyan tevékenységeket, amelyeket eddig kizárólag... Teljes cikk
Egy 2025-ös felmérés szerint a technológiai újdonságok miatt a meglévő készségek 40 százaléka avulhat el vagy alakulhat át 2030-ig. Egy másik,... Teljes cikk
Az elmúlt két évben többszörösére nőtt a szövetkezeti foglalkoztatásban dolgozó kismamák száma, ami növekvő tendenciára enged következtetni... Teljes cikk
- A legkeresettebb IT szakmák a jövőben: itt a lista 11 hónapja
- Informatika magántanár 12 hónapja
- Fizika magántanár 12 hónapja
- Értékesítési tanácsadó 12 hónapja
- Előkészítő mérnök 12 hónapja
- Service Desk munkatárs 12 hónapja
- Fejlesztő pedagógus 12 hónapja
- HR generalista 12 hónapja
- Autóbuszvezető 12 hónapja
- Rendszermérnök 12 hónapja
- Raktárvezető 12 hónapja