Megjelent: 2 éve

Vevőszolgálati munkatárs

A vevőszolgálati munkatárs olyan szakember, aki a munkaerő kiválasztásáért és beszerzéséért felelős egy szervezetben. A vevőszolgálati munkatárs feladata, hogy megtalálja és meggyőzze a legmegfelelőbb jelölteket a betöltendő állásokra, illetve biztosítsa a munkáltatói márka vonzerejét és hitelességét.

A vevőszolgálati munkatársnak rendelkeznie kell megfelelő szakmai végzettséggel, tapasztalattal és kompetenciákkal, amelyek lehetővé teszik számára, hogy hatékonyan végezze a vevőkkel való kommunikációt és problémamegoldást. Szükséges végzettség lehet például a kereskedelmi, a kommunikációs vagy a nyelvi szakirányú diploma, illetve a vevőszolgálattal kapcsolatos tanfolyamok vagy képzések elvégzése. Ilyen tapasztalat lehet például a korábbi vevőszolgálati munkákban való részvétel, illetve a különböző kommunikációs csatornák és eszközök ismerete. A vevőszolgálati munkatárs részére fontos kompetenciái lehetnek például az ügyfélközpontú, az empátikus, az udvarias, az együttműködő és a stressztűrő készség. Ilyen munkát könnyedén talál az Állásportál.hu-n.

A vevőszolgálati munkatárs feladatai a következők:

  • Ügyfelek kérdéseinek megválaszolása telefonon, e-mailben vagy személyesen
  • Segítségnyújtás az ügyfeleknek a termékek és szolgáltatások megvásárlásában
  • Ügyfelek panaszainak kezelése és problémáik megoldása
  • Az ügyfélszolgálati adatbázis és nyilvántartások naprakész tartása
  • Az ügyfélelégedettség mérése és javítása
  • A vevőszolgálati folyamatok fejlesztésében való részvétel
  • A vevőszolgálati munkatárssal szemben az elvárások a következők:
  • Legyen magas szintű a kommunikációs és nyelvi készsége
  • Legyen képes gyorsan és hatékonyan reagálni az ügyfelek igényeire
  • Legyen naprakész a termékek és szolgáltatások ismeretével
  • Legyen pontos, megbízható és etikus a munkavégzésében
  • Legyen képes önállóan és csapatban is dolgozni, illetve együttműködni a belső és külső partnerekkel
  • 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Félelmetes számok: elindult a nyár és már tombol a pedagógushiány

Alig ért véget a tanév, máris több mint 2500 pedagógiai álláshirdetés jelent meg a közszféra állásportálján – derítette ki a Népszava. A... Teljes cikk

Válságban a fuvarozás – minden eddiginél nagyobb gond a járművezető-hiány

Az európai fuvarozási és logisztikai ágazatot súlyosan érinti a kamionsofőr- és mozdonyvezető-hiány, amely a termelékenységet és a bevételeket is... Teljes cikk

DNS-be kódolt versenyelőny: fájdalmas generációváltás jöhet az IT-szektorban

Az IT-szektorban fájdalmas generációváltás kezdődhet: az AI térnyerése nemcsak a szenior tudást, de a jelenlegi készségkészleteket is elavulttá... Teljes cikk