kapubanner for mobile
Megjelent: 11 hónapja

Vevőszolgálati munkatárs

A vevőszolgálati munkatárs olyan szakember, aki a munkaerő kiválasztásáért és beszerzéséért felelős egy szervezetben. A vevőszolgálati munkatárs feladata, hogy megtalálja és meggyőzze a legmegfelelőbb jelölteket a betöltendő állásokra, illetve biztosítsa a munkáltatói márka vonzerejét és hitelességét.

A vevőszolgálati munkatársnak rendelkeznie kell megfelelő szakmai végzettséggel, tapasztalattal és kompetenciákkal, amelyek lehetővé teszik számára, hogy hatékonyan végezze a vevőkkel való kommunikációt és problémamegoldást. Szükséges végzettség lehet például a kereskedelmi, a kommunikációs vagy a nyelvi szakirányú diploma, illetve a vevőszolgálattal kapcsolatos tanfolyamok vagy képzések elvégzése. Ilyen tapasztalat lehet például a korábbi vevőszolgálati munkákban való részvétel, illetve a különböző kommunikációs csatornák és eszközök ismerete. A vevőszolgálati munkatárs részére fontos kompetenciái lehetnek például az ügyfélközpontú, az empátikus, az udvarias, az együttműködő és a stressztűrő készség. Ilyen munkát könnyedén talál az Állásportál.hu-n.

A vevőszolgálati munkatárs feladatai a következők:

  • Ügyfelek kérdéseinek megválaszolása telefonon, e-mailben vagy személyesen
  • Segítségnyújtás az ügyfeleknek a termékek és szolgáltatások megvásárlásában
  • Ügyfelek panaszainak kezelése és problémáik megoldása
  • Az ügyfélszolgálati adatbázis és nyilvántartások naprakész tartása
  • Az ügyfélelégedettség mérése és javítása
  • A vevőszolgálati folyamatok fejlesztésében való részvétel
  • A vevőszolgálati munkatárssal szemben az elvárások a következők:
  • Legyen magas szintű a kommunikációs és nyelvi készsége
  • Legyen képes gyorsan és hatékonyan reagálni az ügyfelek igényeire
  • Legyen naprakész a termékek és szolgáltatások ismeretével
  • Legyen pontos, megbízható és etikus a munkavégzésében
  • Legyen képes önállóan és csapatban is dolgozni, illetve együttműködni a belső és külső partnerekkel
  • 2024.07.10GDPR A HR-BEN: ADATVÉDELEM A MUNKAHELYEN Programunkon gyakorlati oldalról tekintjük át a munkaviszonnyal összefüggésben leggyakrabban előforduló kérdéseket, tipikus buktatókat és lehetséges hibákat, melyek az elmúlt 6 év során a GDPR szabályozás létrejöttét követően felmerültek.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.05Business Beach Conference Az Ingatlan Regatta már 8 éve köti össze az ingatlanpiac legfontosabb szereplőit egy különleges sporteseménnyel. Az idei évtől kezdve, Litkey Farkassal közös szervezésben “új” eseményként csatlakozik hozzánk a Bankár Kupa.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.09.26Best Practice Fórum - Roto A Fórum Célja: A Digitalizációs és Lean szemléletű folyamatfejlesztések sikeres vállalati megoldásainak, jó gyakorlatainak megosztása a fórum résztvevői között. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.10.02Tréning Kerekasztal Konferencia 2024. A 2024-es, őszi Tréning Kerekasztal Konferenciánk célja, hogy a résztvevők sokféle megközelítést kapjanak arról, a technológia hogyan épülhet be a tréningek világába.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Globális polikrízisek a logisztikában: sok a kihívás, de állandó az alkalmazkodás a szektorban

A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) május folyamán számos szakmai rendezvénnyel, köztük több konferenciával is készült. Az események sokszínű... Teljes cikk

Így nő a nők befolyása a startupok világában

A startupok egyik legpezsgőbb városában, Tallinnban tartották a Female Founders Summitot, ami nemcsak egy hagyományos találkozó volt, hanem az... Teljes cikk

Ezeket a legvonzóbb pályák az egyetemisták szerint

Mérnöki, programozói és orvosi pályán helyezkednének el legszívesebben a STEM, azaz a tudományos-technológiai képzések hallgatói - derül ki egy... Teljes cikk