kapubanner for mobile

458 cikk a(z) kommunikáció címkével - 5. oldal

Így használják az internetet a kkv-k

4 éve A hazai kkv-k kezdik felismerni az online világot, tízből hét cég rendelkezik ugyanis saját weboldallal, egy jelentős részük pedig már a legnépszerűbb közösségi média felületen is jelen van - derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás adataiból. A céges honlapot túlnyomó többségük általános céginformációk megosztására használja, de nem ritka a webshop funkció sem, míg a vevőkkel való kapcsolattartásra és a munkaerő toborzásra inkább a Facebookot részesítik előnyben. Teljes cikk...


Időpocsékolás vállalati e-maileket küldened, ha nincs, aki elolvassa

4 éve Hasít az e-mail, hátul kullognak a modern, digitalizált megoldások. Részben kiépített folyamatok, formális és informális csatornák, az átfogó kommunikációs stratégia hiánya, valamint az olykor részleges és hiányos üzenetek határozzák meg a belső kommunikációt - derült ki a Blue Colibri App és a Colibri HR Solutions közös több mint 300 ezer munkavállalót képviselő vállalat bevonásával készült kutatásából. Teljes cikk...


Humorfogások az üzlet beszédben

4 éve "A humorral kreatív folyamatokat gyorsíthatsz fel és bizonyítottan hatékonyabbá teheted az üzenetátadást is" - írja Dr. Prezi a HR Blogon. Ennek ellenére kevesen alkalmazzák, pedig csodákat tesz. Konkrét tippek és a hatásuk. Teljes cikk...


Hogyan viselkedj stresszinterjún?

4 éve Az izgalom természetes állásinterjún. Az viszont, hogy az interjúztató szánt szándékkal stresszeljen, megalázzon vagy zavarba hozzon már egyáltalán nem az. Mégis akadnak cégek és „HR szakemberek” akik azt gondolják, hogy a jelentkezők stresszelésével több, pontosabb információhoz juthatnak az álláskereső várható munkahelyi teljesítményéről. Szerencsére, ők a kisebbség. Gerlei Béla írásában arra ad tippeket, hogy mi a teendőd, ha véletlenül velük találkozol. Teljes cikk...


Havi 600-800 ezres fizetésért toboroz munkaerőt a Fidelitas

4 éve A 24.hu információi szerint az V. kerületben egy vezető és egy kommunikációs állásra keresnek jelentkezőket havi 600–800 ezer forintos fizetésért. Erről levélben értesítették tagjaikat - írja a lap. Teljes cikk...


Ahol kockadobás dönt a bónuszról

4 éve Milyen újszerű módszerekkel lehet a munkatársak közötti kommunikációt erősíteni és az elégedettséget javítani? A kompenzációs rendszerekről szóló Benefits 2020 konferencia egyik panelbeszélgetésében három céges jó gyakorlat került terítékre. Az egyik munkahelyen kockadobás dönt a bónuszról, a másiknál kártyajátékkal lehet egymást megviccelni illetve egy kis egyéni luxushoz jutni, a harmadiknál pedig telefonos segítség kérhető. Teljes cikk...


Digitális transzformáció Coachinggal

4 éve "Mind az üzleti, mind a személyes kommunikáció jelentős hányada ma már online zajlik. Ezért az a coach, aki ismeri az online kommunikáció eszköztárát és érti a működés keretrendszerét, az képes nemcsak egy egész generáció kihívására megoldást nyújtani, de a saját "digitális Én" márkáját is fel tudja építeni." Teljes cikk...


Ha az alapok nincsenek rendben, ne akarjunk wellbeinggel foglalkozni

4 éve A kiégés, elkötelezettség hiánya a legtöbb vállalatnál előtérbe helyezte a wellbeing kérdését, miközben Csikós-Nagy Katalin, fluktuációkezelő szakértő, a HR-Evolution Kft. ügyvezetője arra figyelmeztet, hogy ha egy cégnél az alapok nincsenek rendben, a jólléti programok akár kontraproduktívvá is válhatnak. A szakember Holló Ágnessel, a MITO HR vezetőjével és Szombath Krisztinával, a KPMG People Experience Team Lead-jével arról beszélgetett, hogy különböző iparágakban és céges kultúrában mitől lehet sikeres egy wellbeing stratégia. “Mit tehet még érted a HR? Bullshitek vs. valós motiváció” címmel került megrendezésre Out Of The Box HR rendezvénysorozat harmadik állomása. Teljes cikk...


Új kommunikációs vezető az SAP-nál

5 éve Halpert Zsuzsa veszi át az SAP integrált kommunikációs vezetői feladatait, mostantól ő felel a vállalat külső és belső kommunikációjáért Magyarországon és a dél-kelet-európai régió további 5 országában - írják közleményükben. Teljes cikk...


Ügyfélszolgálati munkatárs

5 éve Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán. Teljes cikk...


Sikeres volt az 1. HR Blog(ger) Találkozó

5 éve A HRBlog indulása óta először gyűltek össze a bloggerek és az oldal házigazdái. 15 blogger ment el a az óbudai Symbol Budapestbe. Nemcsak elment, hanem figyelt, kérdezett, javasolt és határozott véleményt fogalmazott meg. Teljes cikk...


HR-es dilemmák a cégben - komolytól a komorig

5 éve Sok HR-es közösségbe beengedtek, még akkor is, ha nem vagyok HR-es - köszönet érte ezúton is - ezáltal belefutok olyan kérdésekbe, amivel átlagos munkavállaló nem biztos, hogy találkozik. Mégis, olyan HR-es dilemmák ezek, amikről mégiscsak jó lenne, ha tudnánk. Van, ami apróságnak tűnik, más igen komoly, komor probléma. JobAngel számos gyakorlati példát gyűjtött össze a HR Blogon. Teljes cikk...


Így fordítsd előnyödre a váratlan helyzeteket

5 éve Minden cég, vezető, munkavállaló életében vannak váratlan helyzetek, ez elkerülhetetlen. Van, aki kifejezetten szereti ezeket a kihívásokat, míg másokat stresszel az ilyen szituáció, így nagyon másként reagálunk. Bár némileg paradoxonnak tűnik, bizonyos váratlan helyzetekre fel lehet készülni, míg másokat egyáltalán nem lehet bejósolni, így elsősorban magunkon dolgozhatunk abból a szempontból, hogy ilyenkor mennyire hagyjuk érzelmeinket eluralkodni, mennyire tudunk vezetőként profi módon reagálni, a környezetünket is megnyugtatni, a változást lehetőséggé formálni. Mindezekre keresték a választ a Hammel and Hochreiter Business és Management Consulting „Várd a váratlant” címmel szervezett üzleti reggelijének szakértői. Teljes cikk...


Nem akarom elküldeni, de mostanában nagyon nehéz a kollégával. Mit tegyek?

5 éve Minden vezető ismeri azt a helyzetet, amikor valamelyik kollégája valahogy megváltozik, látszik, hogy nem érzi jól magát. Amikor megkérdezi tőle, hogy mi a gond, akkor vagy azt válaszolja, hogy „semmi”, vagy egy végtelen panaszáradat indul meg. A vezető ilyenkor megpróbál „lelkizni” vele, de valahogy, olyan suta az egész. Ezért a vezető is elkezd szorongani, vagy ingerültté válik. Pedig a kolléga jól végzi a munkáját, meg kellene tartani, de nagyon nehéz vele és ez kihathat a többiekre is. Mit lehet ilyenkor tenni? Teljes cikk...


Jelek, hogy elbocsáthatnak

5 éve Bár manapság az ember általában nem évtizedekre tervez a munkahelyével, mégis kellemetlenül érintheti, ha nem ő dönt a váltásról, hanem megválnak tőle. A váratlan elbocsátás lelkileg és anyagilag is emberpróbáló szituáció lehet, ezért nem árt odafigyelni a jelekre, amelyek kimondatlanul azt kommunikálhatják munkáltatói oldalról, hogy kifelé áll a munkavállaló szekere rúdja a cégtől. Teljes cikk...


A munkavállaló nélkül nincs környezettudatosság

5 éve Július volt a műanyagmentesség hónapja, amikor kampányszerűen sokan igyekeztek felhívni a figyelmet a minket elborító műanyag mennyiségére, sokan pedig megpróbálták saját vagy cégük életében is csökkenteni ezt a terhelést. Azonban a környezettudatosság - anélkül, hogy elvennénk a kampányok figyelemfelhívó szerepének létjogosultságát és fontosságát - ennél jóval többről szól. Egész szervezeteket, hozzáállást, mindennapi működést kell átállítani, ha valóban környezettudatosan szeretne működni egy munkahely. Azonban vannak már követendő példák, jó tapasztalatok, és van egy új munkavállalói generáció, amely segít „kikényszeríteni” a változást. Egy 1500 fős irodaház évente akár 720 000 darab eldobható, egyszerhasználatos poharat fogyaszthat el, ami döbbenetes műanyag mennyiség. Teljes cikk...


Várd a váratlant!

5 éve Egy amerikai katonai pilótaoktató mesélte nemrég: jelenleg arról ír kézikönyvet, hogyan kell az utasszállító gépeket manuálisan vezetni, amikor a “gépek” hirtelen összeomlanak. Tanítja erre is az ifjabb pilótákat, ugyanis azok egyre nehezebben tudják korrigálni azokat a váratlan helyzeteket, amelyek a hardver és szoftver hibák miatt állnak elő. A menedzser életében, a vállalat életében is sok-sok váratlan helyzet van, és több idő is áll rendelkezésre a megoldásra a földön, mint a levegőben, mégis sokaknak nem sikerül. Hogyan tudunk felkészülni? Teljes cikk...


A munkavállalók nagy része nem szeret nyitott irodában dolgozni

5 éve Sok cég hisz az elsőre gazdaságosnak és kényelmesnek tűnő open office rendszerben, az ott dolgozók a legtöbb esetben egyáltalán nem kedvelik ezt a formát. Van azonban néhány lehetőség, amivel javítható a légkör a nyitott irodákban is - derül ki az Eureka Games bejegyzéséből, mely a HRBlogon jelent meg. Teljes cikk...


Új módszerekre van szükség a felsőoktatásban

5 éve Horváth Zita a területért felelős helyettes államtitkára szerint új módszerekre, például projektpedagógiára van szükség a 21. századi felsőoktatásban - írja az MTI. Teljes cikk...


A dolgozók 59 százaléka titkolózik főnöke előtt

5 éve A munkavállalók 90 százaléka naponta többször is használja az internetet, a legtöbb munkavállaló számára nehéz különválasztani a magánéletet és a munkaidőt. A közelmúltban közzétett Globális Adatvédelmi Jelentés szerint minden második (59 százalék) felhasználó dönt úgy, hogy elrejti közösségi médiás tevékenységét főnöke elől. 52 százalékuk a kollégák előtt is titkolózik - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


/cimkek/kommunikacio.html