Átmenetileg csökkenti a munkaidőt és a béreket a Central Médiacsoport
Nyolcról hat órára csökkenti a munkaidőt és ezzel együtt a béreket a Central Médiacsoport, amely a működési költségeket is racionalizálja a koronavírus-járvány miatt kialakult, a médiapiacot is igen érzékenyen érintő helyzetben.
A portál információi szerint a héten már költségcsökkentést vezettek be a gyártás és a marketing területén is. A cég munkatársai múlt hétfő óta home office-ban dolgoznak.
"Felelős tulajdonosként és vezérigazgatóként egyszerű a célom: fenntartani a Central működését annak érdekében, hogy a cég túlélje a válságot, és megtartsuk a munkahelyeket a kiadóban. Most kell költségcsökkentéseket bevezetni, hogy ne szűküljenek be végletesen a lehetőségeink" - indokolta a lépést Varga Zoltán vezérigazgató, aki szerint a lépések fájdalmasak, de észszerűek.
"A gazdasági folyamatok nem egyszerűen megtorpantak, hanem a legtöbb területen egyszerűen megálltak. Egy dolgot már most biztosan látunk: a világgazdaság beláthatatlan mértékben sínyli meg a járványveszélyt" - tette hozzá.