Az útdíj ellen demonstrálhatnak a taxisok
Igazságtalannak tartják a fuvarozók, hogy velük akarják megfinanszíroztatni a csőd felé tartó BKV-t - írja a hirado.hu.
Metál Zoltán, az Országos Taxis Szövetség (OTSZ) elnöke úgy látja, azokkal kívánják finanszíroztatni a csőd felé tartó vállalatot, akik nem veszik igénybe a szolgáltatásait. Emlékeztetett rá: a droszthasználati díj a korábbi évi 20 ezer forintról 30 ezerre emelkedett az év elején, emellett kötelezővé vált a kamarai tagság, amely további ötezer forintot vesz ki a vállalkozók pénztárcájából. Az OTSZ elnöke szerint, ha mégis bevezetnék az útdíjat, akkor a taxisszervezetek demonstrációt szerveznek.
Wáberer György, a legnagyobb közúti fuvarozó és logisztikai cég elnök-vezérigazgatója szerint az autósok terheinek növelése helyett érdemes lenne azon elgondolkodni, hogy lehetne a BKV működését átalakítani, hogy kevesebb veszteséggel működjön.
hirado.hu/Népszabadság
- 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Az Országgyűlés hétfői ülésén az LMP arról kérdezte a kormányt, mikor emelkedik a nevelést-oktatást közvetlenül segítő mintegy 40 ezer... Teljes cikk
Azzal számolnak, hogy az adótehercsökkentéssel a vállalkozásoknál maradó forrást a cégek beruházásokra, fejlesztésekre, korszerűsítésekre... Teljes cikk
A Greenhouse jelentése szerint a felvételi vezetők több személyes interjút tartanak, hogy kiszűrjék a hamis jelölteket, míg a toborzók attól... Teljes cikk
- A víz az úr - a logisztikai szektort is érinti az árvízhelyzet 1 éve
- Több százezres jutalmat is kaphatnak az Uber új sofőrjei 1 éve
- Idén is megválasztják az év női logisztikusát 1 éve
- Egyre több az önvezető taxi Kínában, a sofőrök féltik a munkájukat 1 éve
- Több mint ezren szerezhetnek ingyen jogosítványt a sofőrhiány miatt 2 éve
- Ön tudja, hogy kinek hasznos a tengelysúlymérő platform? 2 éve
- 1500 taxis veszítheti el az állását, mert nem tudják a nyelvet 2 éve
- A teherautók és buszok vezetőinek harmada követett el szabálysértést 2 éve
- Meg kell erősíteni a hazai fuvarozókat - 280 ezer főről van szó 2 éve
- Sofőr állás 2 éve
- Rutinos sofőr nyerte meg idén a legjobb kamionos címét 2 éve

Mi történne, ha egy napra minden nő szabadságra menne?