Dolgozói egészségkampányt indított a Tesco
Október a női egészség hónapja az áruházláncnál.
Szeptember 21-én a Tesco alapítványát, a Tesco Angyalt támogató jótékonysági futás kihívással indult el a Tesco közel két és fél hónapos dolgozói egészségvédelmi kampánya, amelynek célja, hogy figyelemfelhívással, tanácsadással, valamint konkrét aktivitásokkal segítse munkatársai egészségmegőrzését.
A Tesco az október hónapot elsősorban a női, november hónapot pedig a férfi egészséget érintő témáknak szenteli. Az ÉnTescóm munkatársi weboldalon a kollégák folyamatosan olvashatnak ismeretterjesztő cikkeket, hasznos és praktikus egészségvédelmi tippeket és tanácsokat tartalmazó írásokat. Ugyanezen oldalon kvízekkel is készül a Tesco a munkatársai számára, amelyek kitöltői szűrővizsgálati csomagokat nyerhetnek. A kampány foglalkozott már a szív világnapjával (szeptember 29.), és foglalkozni fog a menopauza (október 18.) és a cukorbetegség világnapjával (november 14.) is. Októberben az áruházlánc alkalmazottai egy kijelölt napon ingyenes mammográfiai szűrővizsgálaton vehetnek majd részt a Szent Margit Kórházban. Novemberben pedig - a Movember mozgalomhoz csatlakozva - bajusznövesztő- és bajuszszépség-versenyt is hirdetnek a tescósok számára. A november végéig tartó kampány keretében a Tesco heti két alkalommal friss gyümölcsöt és zöldséget is biztosít munkatársainak.
A 10 hetes dolgozói egészségkampány kiemelt programja lesz az október 13-16. között szervezett online Tesco Egészséghét, melynek keretében női, férfi, mentális egészség, valamint menopauza témában szervezett előadásokat hallgathatnak meg a tescós kollégák. A négynapos programsorozat során szakértők, orvosok, pszichológusok és más érintettek osztják meg gondolataikat, tapasztalataikat és tanácsaikat a dolgozókkal.
A Tesco munkatársi programja mellett idén októberben is részt vesz a mellrák elleni küzdelem jegyében életre hívott GoPink! kampányban. A kezdeményezéshez idén tej- és joghurtmárkák, valamint virág és gomba termelők csatlakoztak - ők minden, október 1-31. között eladott, GoPink! matricás termék árából öt forintot ajánlanak fel jótékony célra, az összegyűlt összeget pedig 2 millió forinttal egészíti ki a Tesco. Az adományt a kampány végén a Szent Margit Kórház onkológiai osztálya kapja meg.
A rózsaszín szalag kihelyezéséről készült videó itt megtekinthető.