kapubanner for mobile
Megjelent: 4 éve

Dolgozói egészségkampányt indított a Tesco

Október a női egészség hónapja az áruházláncnál.

Október 1-től a hónap végéig a Tesco budaörsi áruházának tetején rózsaszín szalag hívja fel a vásárlók, munkatársak és a környéken közlekedők figyelmét az emlőszűrés fontosságára. Az áruházlánc logójában elhelyezett szimbólum a Tesco dolgozói egészség kampányának része: a programban jótékonysági futás, online előadássorozat, edukációs programok, szűrővizsgálatok is szerepelnek. A Tesco novemberben a rózsaszín szalagot bajuszra cseréli Budaörsön, hiszen a férfiak egészsége éppen olyan fontos, mint a nőké.

Szeptember 21-én a Tesco alapítványát, a Tesco Angyalt támogató jótékonysági futás kihívással indult el a Tesco közel két és fél hónapos dolgozói egészségvédelmi kampánya, amelynek célja, hogy figyelemfelhívással, tanácsadással, valamint konkrét aktivitásokkal segítse munkatársai egészségmegőrzését.

A Tesco az október hónapot elsősorban a női, november hónapot pedig a férfi egészséget érintő témáknak szenteli. Az ÉnTescóm munkatársi weboldalon a kollégák folyamatosan olvashatnak ismeretterjesztő cikkeket, hasznos és praktikus egészségvédelmi tippeket és tanácsokat tartalmazó írásokat. Ugyanezen oldalon kvízekkel is készül a Tesco a munkatársai számára, amelyek kitöltői szűrővizsgálati csomagokat nyerhetnek. A kampány foglalkozott már a szív világnapjával (szeptember 29.), és foglalkozni fog a menopauza (október 18.) és a cukorbetegség világnapjával (november 14.) is. Októberben az áruházlánc alkalmazottai egy kijelölt napon ingyenes mammográfiai szűrővizsgálaton vehetnek majd részt a Szent Margit Kórházban. Novemberben pedig - a Movember mozgalomhoz csatlakozva - bajusznövesztő- és bajuszszépség-versenyt is hirdetnek a tescósok számára. A november végéig tartó kampány keretében a Tesco heti két alkalommal friss gyümölcsöt és zöldséget is biztosít munkatársainak.

A 10 hetes dolgozói egészségkampány kiemelt programja lesz az október 13-16. között szervezett online Tesco Egészséghét, melynek keretében női, férfi, mentális egészség, valamint menopauza témában szervezett előadásokat hallgathatnak meg a tescós kollégák. A négynapos programsorozat során szakértők, orvosok, pszichológusok és más érintettek osztják meg gondolataikat, tapasztalataikat és tanácsaikat a dolgozókkal.

A Tesco munkatársi programja mellett idén októberben is részt vesz a mellrák elleni küzdelem jegyében életre hívott GoPink! kampányban. A kezdeményezéshez idén tej- és joghurtmárkák, valamint virág és gomba termelők csatlakoztak - ők minden, október 1-31. között eladott, GoPink! matricás termék árából öt forintot ajánlanak fel jótékony célra, az összegyűlt összeget pedig 2 millió forinttal egészíti ki a Tesco. Az adományt a kampány végén a Szent Margit Kórház onkológiai osztálya kapja meg.

A rózsaszín szalag kihelyezéséről készült videó itt megtekinthető.
  • 2024.04.23Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban A képzés célja: A HR munka modern személetének és mérésének, számításának gyakorlati ismerete. A humán controlling egyes eszközeit konkrét példákon mutatjuk be, a résztvevőkkel közösen értékeljük azok alkalmazását.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Három év alatt több mint ötezer teljes munkaidőben dolgozó pedagógus tűnt el a rendszerből

Három év alatt több mint ötezerrel csökkent a teljes munkaidőben foglalkoztatottak száma a köznevelésben – derül ki a Köznevelési Információs... Teljes cikk

Baleset történt a komáromi akkumulátorgyárban

Feljelentést tesz ismeretlen tettes ellen az LMP a komáromi akkumulátorgyárban vasárnap történt baleset miatt - közölte az ellenzéki párt hétfőn az MTI-vel. Teljes cikk

Díjazták az építőipar "rocksztárját"

Markovich Béla, a Mapei Kft. ügyvezető igazgatója vehette át az idei "Év Építőipari Személyisége" díjat. A szakember 30 éve képzi és inspirálja... Teljes cikk