E-kórtörténet és hűségprogram egy kattintásnyira
Komplex online ügyfélszolgálati rendszert vezetett be a Budai Egészségközpont. Kiss Andrással, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatójával beszélgettünk a fejlesztésről.
Egyre erősebb az a tendencia, hogy az ügyfelek az egészségügyi ellátásokkal kapcsolatban is ugyanolyan elvárásokkal jelentkeznek, mint a banki vagy utazási szolgáltatások esetében. Gyors, kényelmes és biztonságos online ügyintézést várnak el, és azt, hogy saját hozzáférésük legyen az őket érintő adatokhoz, dokumentumokhoz.
- Hogyan biztosítja mindezt az Önök rendszere?
A magánegészségügyi piacon egyedülálló online ügyfélszolgálati rendszerben a regisztrált ügyfelek áttekinthetik teljes korábbi kórtörténetüket, bejelentkezhetnek a rendelésekre, valamint nyomon követhetik az összegyűjtött hűségpontjaik alakulását. Kiemelném, hogy nálunk az időpont foglalás ténylegesen ezen a felületen történik, tehát nem arról van szó, hogy rögzítjük az érdeklődést és visszahívjuk a pácienseket. Az ügyfeleknek nem kell időt tölteni az orvosi papírok előkeresésével, és a megőrzés terhét is leveszi az egészségközpont a vállukról. Emellett bármikor ellenőrizhetik korábbi időpontfoglalásaikat és számláikat is.
- Mennyibe kerül ez a pácienseknek?
A magánpáciensek és a vállalati partnerek munkatársai egyaránt ingyenesen vehetik igénybe ezt a szolgáltatást. A belépéshez minden ügyfél saját felhasználónevet, valamint jelszót kap, és a bizalmas adatokra való tekintettel egy SSL tanúsítvánnyal titkosított oldalon érheti el az online felületet. Az új rendszer bevezetésével egy időben indul hűségprogramunk is: az igénybe vett szolgáltatásokért a programban résztvevők pontokat gyűjthetnek, amelyek nemcsak saját, de partnereink szolgáltatásaira, sőt ajándéktárgyakra is beválthatók.
- Milyen további fejlesztési terveik vannak?
Igyekszünk minél inkább személyre szabott szolgáltatásokat biztosítani. Ennek részeként továbbfejlesztjük a most átadott rendszert, hogy minden platformon kényelmesen elérhető legyen. Terveink között szerepel mobil applikációk kidolgozása is, ezügyben már folynak a szakértői tárgyalások. Szeretnénk még jobban megismerni pácienseink véleményét és javaslatait a szolgáltatásokkal kapcsolatban, ezért a közeljövőben interaktívabbá tesszük a felületet.
Amenniyben 2013. március 31-ig regisztrál a Budai Egészségközpont megújult Online Ügyfélszolgálatára, a Danubius Health Spa Resort Hévíz****superior kétszemélyes Wellness hétvégéjét nyerheti meg, sőt garantáltan kap 20 hűségpontot ajándékba!
Regisztráció és további információ ezen az oldalon: http://bhc.hu/magunkrol/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/2013/hirlevelcikkek/megujult-online-ugyfelszolgalat/