Megjelent: 9 éve

E-kórtörténet és hűségprogram egy kattintásnyira

Komplex online ügyfélszolgálati rendszert vezetett be a Budai Egészségközpont. Kiss Andrással, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatójával beszélgettünk a fejlesztésről.

- Milyen céllal fejlesztették ki az új online felületet?

Egyre erősebb az a tendencia, hogy az ügyfelek az egészségügyi ellátásokkal kapcsolatban is ugyanolyan elvárásokkal jelentkeznek, mint a banki vagy utazási szolgáltatások esetében. Gyors, kényelmes és biztonságos online ügyintézést várnak el, és azt, hogy saját hozzáférésük legyen az őket érintő adatokhoz, dokumentumokhoz.

- Hogyan biztosítja mindezt az Önök rendszere?

A magánegészségügyi piacon egyedülálló online ügyfélszolgálati rendszerben a regisztrált ügyfelek áttekinthetik teljes korábbi kórtörténetüket, bejelentkezhetnek a rendelésekre, valamint nyomon követhetik az összegyűjtött hűségpontjaik alakulását. Kiemelném, hogy nálunk az időpont foglalás ténylegesen ezen a felületen történik, tehát nem arról van szó, hogy rögzítjük az érdeklődést és visszahívjuk a pácienseket. Az ügyfeleknek nem kell időt tölteni az orvosi papírok előkeresésével, és a megőrzés terhét is leveszi az egészségközpont a vállukról. Emellett bármikor ellenőrizhetik korábbi időpontfoglalásaikat és számláikat is.

- Mennyibe kerül ez a pácienseknek?

A magánpáciensek és a vállalati partnerek munkatársai egyaránt ingyenesen vehetik igénybe ezt a szolgáltatást. A belépéshez minden ügyfél saját felhasználónevet, valamint jelszót kap, és a bizalmas adatokra való tekintettel egy SSL tanúsítvánnyal titkosított oldalon érheti el az online felületet. Az új rendszer bevezetésével egy időben indul hűségprogramunk is: az igénybe vett szolgáltatásokért a programban résztvevők pontokat gyűjthetnek, amelyek nemcsak saját, de partnereink szolgáltatásaira, sőt ajándéktárgyakra is beválthatók.

- Milyen további fejlesztési terveik vannak?

Igyekszünk minél inkább személyre szabott szolgáltatásokat biztosítani. Ennek részeként továbbfejlesztjük a most átadott rendszert, hogy minden platformon kényelmesen elérhető legyen. Terveink között szerepel mobil applikációk kidolgozása is, ezügyben már folynak a szakértői tárgyalások. Szeretnénk még jobban megismerni pácienseink véleményét és javaslatait a szolgáltatásokkal kapcsolatban, ezért a közeljövőben interaktívabbá tesszük a felületet.

Amenniyben 2013. március 31-ig regisztrál a Budai Egészségközpont megújult Online Ügyfélszolgálatára, a Danubius Health Spa Resort Hévíz****superior kétszemélyes Wellness hétvégéjét nyerheti meg, sőt garantáltan kap 20 hűségpontot ajándékba!

Regisztráció és további információ ezen az oldalon: http://bhc.hu/magunkrol/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/2013/hirlevelcikkek/megujult-online-ugyfelszolgalat/
  • 2021.10.21Delta variáns - félelmek, hiedelmek, veszélyek... Mit kell tudni a harmadik oltásról? Dr. Szlávik János a Dél-pesti Centrumkórház OHI Infektológiai osztályának osztályvezető főorvosa. Tavaszi rendezvénysorozatunk során előadásában a Covid19 járványról, a vírus terjedéséről és a megelőzésről beszélt. Mostani előadásában a DELTA variáns okozta vélt és valós félelmekről, veszélyekről, a következő időszakra előrelátható helyzetről és a harmadik oltás kapcsán felmerülő bizonytalanságokról beszél. Részletek Jegyek
  • 2021.10.23Folyamatmenedzsment képzés A képzés célja a folyamatfejlesztés lépéseinek és módszereinek áttekintése, az alapvető folyamatelemzési és folyamatfejlesztési technikák megismerése és konkrét feladatokon, esettanulmányokon keresztül történő begyakorlása. A folyamatmenedzsment képzési program 3 modulból áll: Folyamatmenedzsment alapképzés (Business Process Management), Folyamat teljesítménymérés, folyamatcontrolling (Business Process Control) és Folyamatfejlesztés (Business Process Improvement). A képzések egymásra épülnek, a képzések alapját a BPM képzés adja meg, erre épül rá a BPC, majd végül a BPI képzés. Részletek Jegyek
  • 2021.10.28Távmunka, home-office - eltérő jogi álláspontok - eltérő munkajogi gyakorlatok. Hol hibázhatunk? Rizikók és irányok. Dr. Fodor T. Gábor elismert munkajogász, munkajogi előadó hazai és nemzetközi szinten munkajogi tárgyú cikkek szerzője. Előadásában a Covid19 járványhelyzet kapcsán felmerülő kérdések, tapasztalatok, munkajogi gyakorlatok kerülnek előtérbe, ide értve a home office és távmunka sajátosságait, különbségeit, de szóba kerülnek a veszélyhelyzetet követő időszak várható munkajogi aspektusai is. Részletek Jegyek
  • 2021.11.03A transzformatív tanulás-fejlesztés mestere – november 3-10-17. Építse fel korszerű L&D folyamatát és generáljon valódi változásokat a szervezete életében, képzésünk segítségével! Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Mindenkinek elérhető online álláskeresési kurzus indul

Három plusz egy modulból álló e-learning kurzust indít a Karrierszerviz karriertanácsadó cég. A lehetőség azoknak szól, akik a folyamatosan alakuló... Teljes cikk

Pályázati forrás segíti a felnőttképzést

A munkaerőpiaci igények változása miatt új felnőttképzési támogatást hirdetettek meg októbertől. Teljes cikk

L-Soft a bérszámfejtő cég – Szakértelem a bérben

A bérszámfejtés szolgáltató 5 tippje, amit érdemes figyelembe venni a döntéselőkészítés során. Lehet jelentősége a bérszámfejtés... Teljes cikk