kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Egy kártya külföldieknek - és ott terem a segítség

A Magyarországra érkező expat bizony hosszú ideig segítségre szorulhat: nem boldogul a villanyszerelőkkel, kizárja magát a lakásból vagy épp szállást foglalna a Balatonon. Kit hívjon ilyenkor?

A bajba került expat a neki munkát adó cég HR-esét mégsem zaklathatja ilyen jellegű problémákkal – igaz, hogy a HR-es mindenki anyja/apja a cégnél, de nem elvárható tőle az azonnali, akár hétvégi segítségnyújtás. Azt azonban tudhatja a HR-es, hogy kitől kérjen segítséget, ha vészhelyzet van.

Hiszen erre találták ki az Expat-Center kártyát.

A kártyát abszolút az ide érkezők igényeihez szabták, mondja Cziczárdi Györgyi, az Expat Center ügyvezetője. Hiszen az elmúlt évek tapasztalatai során látták, hogy melyek azok a kérdések, problémák, melyekkel szembekerülve tanácstalanul áll a külföldi munkavállaló. A kártyát a tapasztalatok szerint szívesen veszi akár a munkaadó, akár maga az expat – megegyezés kérdése a cégnél, hogy miről gondoskodik a munkáltató. A kártya elsősorban expatoknak szól, akik már átköltöztek Magyarországra, de a nyelvtudás és a kapcsolatrendszer hiányában egy helyi lakos számára talán apróságnak tűnő dolgokat nem tudnak elintézni. Ilyen esetekben jó, ha van kit felhívniuk. És még jobb, ha ezt a valakit már ismerik is személyesen – ebben az esetben az Expat Center munkatársát.

„A kártya 8-10 órányi asszisztenciát tartalmaz, amit a legkülönfélébb dolgokra használhatnak fel a külföldiek: zárcsere, segítségkérés bármilyen vészhelyzetben, takarító, baby-sitter, vagy bármilyen szakember leszervezése – az igényeknek csak a képzelet szab határt” – mondja Cziczárdi Györgyi. A kártya jellemzően vészhelyzetekben bizonyul hasznosnak: legyen szó egy elveszített kulcsról, egy ellopott vezetői engedélyről, betörés esetén rendőrségi feljelentésről, riasztó beszerelésről vagy jobb esetben csak arról, hogy a külföldi kolléga nem tudja összeszerelni a frissen vásárolt bútorokat. Ahhoz, hogy mindenre azonnal legyen megoldás, az Expat Center óriási adatbázissal rendelkezik a legkülönfélébb szakemberekre vonatkozóan – a széles kapcsolatrendszer minden problémánál lehetővé teszi a gyors és egyéni megoldást. Alapvetően munkaidőben állnak a kártyatulajdonosok rendelkezésére, de létezik olyan szolgáltatás is, ami 24 órás ügyeletet nyújt.

Az Expat-Center kártya kiváltását minden olyan HR-esnek érdemes átgondolnia, aki szeretne gondoskodni külföldi munkavállalóiról, de már felismerte, hogy ehhez segítség kell: nem tud mindent egyedül, ő maga megoldani. Így a munkavállalói mindig jó kezekben, biztonságban lesznek.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Nem tréning – kihívás: így válik a nyelvtanulás önjáróvá a nyári hónapokban is

Köllner Zsófia, a Linguina alapítója és a Business Fest HR Hacks színpadi előadója arról beszél, hogyan lehet a céges nyelvtanulást... Teljes cikk

Újabb lépés a NEXON szolgáltatásfejlesztésében

A bér- és humánügyviteli szolgáltatások terén piacvezető szerepet betöltő NEXON 2025. június 1-től telefonos ügyfélszolgálati rendszerét... Teljes cikk

A jó szervezeti kultúra egymás megismerésén alapul

Az „Egy nap a site-on” programmal formálja munkavállalói szemléletét a B+N. Teljes cikk