Megjelent: 5 éve

Emberséges cégek: itt a lista

images

A vállalatok "embersége" vagy empatikus viselkedése igenis konkrét adatokkal mérhető mutató - írja a Harvard Business Review, amely az Angliában jelentősebb ügyfélkörrel bíró cégeket értékelte.

A felmérés azt vizsgálta, hogyan, mennyire empatikusan bánnak a cégek az alkalmazottaikkal, az ügyfeleikkel és hogyan, mennyire emberségesen kommunikálnak a közösségi médiában - írja a Hvg.hu.

Forrás: Harvard Business Review


A szaklap elemzése rámutat, a távközlés teljesít a legrosszabbul. A szektorban járványszerű, hogy az ügyfelek elégedettségét a rövid távú profit oltárán feláldozzák.

Forrás: Harvard Business Review


A 100 lista alján található a hazánkban is jelen levő Vodafone és a Sturbucks is.

Ismét bebizonyosodott: önmagában a méret nem határozza meg az empátia mértékét, sokkal inkább a menedzsment hozzáállása a mérvadó.


Hvg.hu/Harvard Business Review
  • 2019.11.21Transzformatív Team Coaching Lab A Transzformatív Team Coaching Lab alkalmat ad arra, hogy konkrét eseteken keresztül ismerkedj a módszertan erejével. Egy ügyféleset, amelyben a team coaching folyamat során transzformáltuk valódi kapcsolattá a csapatban élő projekciókat. Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter