kapubanner for mobile
Megjelent: 12 éve

Gyerekcipőben jár az állami ügyfélszolgálat

Az elmúlt időszakban elsősorban a banki szféra, a telekommunikációs cégek és a közüzemi szolgáltatók dinamizálták az ügyfeleikkel való kapcsolattartást, ugyanakkor az egészségügy és az állami szféra egyes részeinek ügyfélkapcsolati szolgáltatásai még gyerekcipőben járnak.

"Az ügyfélszolgálati rendszerek aktivitása a gazdaság egyfajta barométere" - mondta Csordás Botond, az ügyfélszolgálati rendszereket működtető Tele-Scope ügyvezető igazgatója. "Pontosan érzékelhető, melyek azok az iparágak, amelyek a korábbi évekhez képest intenzívebb partnerkapcsolat építésbe kezdtek, és hol vannak azok a területek, ahol inkább az ügyfelek kérdéseinek és esetleges panaszainak kezelése dominál. A pénzügyi szférában, a telekommunikációs iparágban és a különböző fogyasztási cikkek területén a márkahűség fontossága felértékelődött, ehhez pedig egyre pontosabb és intenzívebb ügyfél-kapcsolattartásra van szükség" - áll a cég közleményében.

Elsősorban gazdaságossági okokból a cégek egyre inkább az speciálisan ügyfélszolgálatos cégekre bízzák az összetett, bonyolult folyamatokat, mivel ehhez jelentős technikai háttérre és jól képzett, több nyelven beszélő, megbízható és hosszú távon lojális munkatársakra van szükség.

Változatlanul vannak azonban olyan ágazatok, amelyek szinte egyáltalán nincsenek jelen az ügyfélszolgálatos cégek palettáján. Ide tartoznak például az állami egészségügyi intézmények, az állampolgárok kiszolgálását végző kormányzati és hatósági szervek és a nagy áruházláncok. "Ezek a szereplők jobbára házon belül oldják meg az ügyfelek telefonos és internetes kiszolgálását. Pedig ügyfélként sokan átélhették, hogy egy áruházlánc esetén milyen nehéz a megfelelő termékinformációt megkapni, vagy hogy egy kórház esetében hogyan is történik az időpont egyeztetés. Meggyőződésem, hogy előbb-utóbb ezen a téren is változás lesz és innen is új szereplőkkel is bővülni fog a megbízóink köre" - mondta Csordás Botond.
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ennyiért sem kell a munka? Csak a 60 felettiek mennek ki a földekre

Hiába nőtt a napszám és keresnek többet az alkalmi munkások, szinte kizárólag 60 év felettiek vállalnak mezőgazdasági munkát – derül ki a... Teljes cikk

Több százezer forintot bukhatnak a fiatalok – miért nem élnek a lakhatási támogatással?

Bár 2025-ben akár havi 150 ezer forintos lakhatási támogatás is járhatna a 35 év alatti dolgozóknak, alig néhányan élnek vele. Miért nem terjed ez... Teljes cikk

Júliustól adómentes lesz a csed és a gyed – Új támogatások a dolgozó kismamáknak

Július elsejétől a csecsemőgondozási díj (csed) és a gyermekgondozási díj (gyed) is mentes lesz a személyi jövedelemadó (szja) alól, emellett a... Teljes cikk