Hatmilliárdos kampány indul a felelősségvállalásról
"Nincs de, légy jó magadhoz!" szlogennel indítja első kampányát a több mint 200 médium összefogásával létrejött Médiaunió. Az egészségmegőrzés, valamint a megelőzés népszerűsítésére fókuszáló TCR-kampány mintegy 6 milliárd forint értékű felületen lesz látható.
A kampány üzenetrendszere: Kifogásaid teszik tönkre egészségedet, életedet. Kifogásod bármennyi lehet, életed csak egy van. Szabadulj meg a kifogásoktól! Ideje tenni valamit az egészségedért! A szlogen: Nincs DE!
A több részből álló kampányban először az önbecsapó mentalitásról lesz szó. A folytatásban a bevezető kommunikáció stílusában, de már konkrétan az egészségtelen életmódot és az ahhoz kapcsolódó kifogásokat mutatják be két filmben. Az egyik a káros szenvedélyek témakörével (alkohol, dohányzás) foglalkozik, a másik az egészségtelen táplálkozásra és a mozgáshiányra fókuszál. Majd az első kommunikációs fázis lezárásaként kollektív akció keretében lehet lerombolni a káros gondolatokat.
„Miután a káros gondolkodásmódot leromboltuk, új, pozitív attitűdöket, konkrét cselekvésmintákat mutatunk be. Azzal ösztönözzük a kitartást, hogy a jutalmazásra helyezzük a hangsúlyt: az elhatározások, az életmódváltás, pozitiv rövid és hosszabb távú eredményeit emeljük ki” – fogalmazott a folytatásról Pusztay András, a Médiaunió elnöke.
A Médiaunióban és a kampányban szinte mindenki pro bono dolgozik. Az iroda működtetését a klubtagok fizetik s a kampány során felmerült szükséges gyártási költségeket a támogatók segítségével finanszírozzák.
A Médiaunió médiatámogatója a Sanoma Budapest Zrt. is.
- 2025.03.27 recruiTECH konferencia A recruiTECH elsősorban HR vezetőknek, toborzóknak, toborzási vezetőknek, employer branding specialistáknak és learning & development szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a toborzási céljaikért a munkaerőpiacon, akik keresik az új megoldásokat, melyek segítségével hatékonyabbá tehetik vállalatuk tevékenységét.
Részletek
Jegyek
- 2025.05.31Gazdasági teljesítmény mérése Napjaink controlling tevékenységének fontos része a tényadatokat szolgáltató számvitel, működését kiemelt szinten kell ismerni. A tanfolyam elvégzése után az elsajátított számviteli ismeretek segítségével a controlling által is használt mutatószámok könnyen értelmezhetőkké válnak.
Részletek
Jegyek
- 2025.06.04Lean vezetés - Lean coaching A KÉPZÉS CÉLJA: A Lean Management bevezetés támogatása. Olyan Lean szemléletű vezetők képzése, akik képesek lesznek eredményesen irányítani, támogatni a Lean menedzsment bevezetését saját szervezetüknél, és a gyakorlatban is eredményesen alkalmazzák a Lean szemléletű változáskezelési, coaching, kommunikációs, motivációs eszközöket.
Részletek
Jegyek
- 2025.06.06Pénzügyi kimutatások elemzése A képzés során a résztvevők • megismerik és elsajátítják a beszámoló elemzés eszközeit és technikáit • képessé válnak egy vállalat vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének komplex megítélésére a nyilvánosan elérhető pénzügyi beszámolók alapján • betekintést kapnak a vállalati beszámolók megértéséhez elengedhetetlen iparági elemzés eszközrendszerébe és technikáiba.
Részletek
Jegyek
A Kulturális és Innovációs Minisztérium társadalmi egyeztetésre bocsátja azt a jogszabálytervezetet, amely a gyed extra mintájára lehetővé tenné,... Teljes cikk
Átadták a Kerékpárosbarát település és a Kerékpárosbarát munkahely díjakat szerdán Budapesten; a címet 11 település és 12 vállalat, illetve... Teljes cikk
Lezárta az Országgyűlés az egyszerűsített foglalkoztatásról szóló törvény módosítását kezdeményező javaslat általános vitáját szerdán,... Teljes cikk
- Így tehetsz a munkavállalókért és egy jó ügyért egyszerre 11 hónapja
- Fákat ültetett a Nexon a Szentendrei Skanzenben 13 hónapja
- Hogyan alakítja át a gamification a CSR-t és növeli a globális tudatosságot? 2 éve
- Mindenki a saját kiégéséért felelős 2 éve
- A pozitív társadalmi szerepvállalás legalább olyan fontos, mint a profit 2 éve
- Elindult az idei CSR Tudatossági Hét 3 éve
- Alapítványba szervezte ki a Mol társadalmi felelősségvállalási tevékenységeinek egy részét 4 éve
- Indul a vállalati felelősségvállalási és fenntarthatósági programok idei megmérettetése 4 éve
- Évtizedes vállalásokat tett az Unilever - tisztességes létminimum, sokszínűség, képzés 4 éve
- Élelmiszercsomagra váltották a munkatársak jótéteményeit 4 éve
- Önkéntesprogramot indított a Tesco 6 éve