kapubanner for mobile
Megjelent: 11 éve

Nem költenek hirdetésre a kkv-k

Nem érdekli a reklám a magyar kis- és középvállalkozásokat, írja a kreatív online. Ami számít az az eladások ösztönzése.

A kommunikációs célok közül az eladás növelése Magyarországon és Csehországban a legmagasabb, 70 százalék. A márkaismertség növelése itthon mindössze 16 százalékot tesz ki a hirdetési célok közül - derül ki az Etarget nemzetközi kutatásából.

A kkv-k Bulgáriában költenek legtöbbet havonta reklámra, a márkaismertség növelése is itt szerepelt a leggyakrabban célként, míg a folyamatosan hirdető cégek aránya (56 százalék) Csehországban volt a legnagyobb. Ugyanez az arány Magyarországon 51 százalék, és nálunk nem is költenek sokat a cégek: a kkv-k 80 százaléka havi szinten kevesebb, mint 90 ezer forintot szán hirdetésre. Az e téren első helyen álló Bulgáriában ellenben a cégek több mint fele többet költ 90 ezernél havonta.

Kreatív
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek