Megjelent: 8 éve

Nem költenek hirdetésre a kkv-k

Nem érdekli a reklám a magyar kis- és középvállalkozásokat, írja a kreatív online. Ami számít az az eladások ösztönzése.

A kommunikációs célok közül az eladás növelése Magyarországon és Csehországban a legmagasabb, 70 százalék. A márkaismertség növelése itthon mindössze 16 százalékot tesz ki a hirdetési célok közül - derül ki az Etarget nemzetközi kutatásából.

A kkv-k Bulgáriában költenek legtöbbet havonta reklámra, a márkaismertség növelése is itt szerepelt a leggyakrabban célként, míg a folyamatosan hirdető cégek aránya (56 százalék) Csehországban volt a legnagyobb. Ugyanez az arány Magyarországon 51 százalék, és nálunk nem is költenek sokat a cégek: a kkv-k 80 százaléka havi szinten kevesebb, mint 90 ezer forintot szán hirdetésre. Az e téren első helyen álló Bulgáriában ellenben a cégek több mint fele többet költ 90 ezernél havonta.

Kreatív
  • 2021.04.23Szervezetfejlesztő (OD) Tanácsadó képzés Egyesítettük a Sämling Solution, a FranklinCovey és vendégelőadóink tudását és tapasztalatát, hogy a résztvevők „soft” és „hard” típusú fejlesztések koordinálására és támogatása is képesek legyenek. Mindazoknak akik Belső munkatársként vagy Külső tanácsadóként vezetnek vagy támogatnak szervezetfejlesztési folyamatokat. Részletek Jegyek
  • 2021.04.252 Napos Scrum Master képzés online, élő videokonferenciás Az agilis működés motorja a Scrum Master, aki biztosítja a hatékony csapatmunkát és kezeli az átalakulás során kialakuló feszültségeket, konfliktusokat. Minden iparágban célszerű átállni agilis működésre, nem csak a szoftverfejlesztésben. Képezze ki kollégáit Scrum Masterré. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter