Megjelent: 8 éve

Mit tegyél ha negatív véleményt írnak vállalkozásodról?

Az online értékelések, ha pozitívak rásegíthetnek egy vállalkozás sikerességére, több lehet az eladás. De mit tegyünk, ha a cégünk negatív kritikát kap egy elégedetlen vevőtől vagy ügyféltől? - erről ír a Forbes.

A Forbes magazin hat pontba szedte mit tehetünk, ha a vállalkozásunk negatív véleményt kap:

1. Nem jó megoldás, ha nem válaszolunk és az sem, ha töröljük ezeket. Válaszolni kell rájuk, de nem indulatból, hanem profi módon.

2. El kell ismerni, ha a negatív vélemény valós tartalmat közöl, azaz felelősséget kell vállalni a hibáért.

3. Bocsánatot kell kérni nyilvánosan a vevőtől vagy a felhasználótól az okozott kellemetlenség, vagy negatív élmény miatt.

4. Amennyiben lehetséges törekedni kell a hiba helyrehozásra, és erről akár informálni is lehet a nyilvánosságot.

5. Soha és semmilyen körülmények között nem szabad hibáztatni a vevőt

6. Érzékeltetni kell, hogy a cég törődik a vásárlóval és nem csak bevételi-forrásként tekint rá.

Hogyan szerezzünk több jó véleményt a cégünkről?




  • A legfontosabb, hogy árusítsunk vagy szolgáltassunk jó minőségű, korrekt dolgokat és akkor az emberek ajánlani fognak minket ismerőseiknek, megosztják pozitív tapasztalatikat közösségi oldalaikon.
  • Lehetőség szerint az értékelési folyamat legyen gyors, egyszerű. Senki sem fog pár percnél többet fordítani erre.
  • Ha van rá mód legyen egy kolléga, akinek az a feladata, hogy értékelésre buzdítsa a vevőket, ügyfeleket.
  • Több csatornát is fent kell tartani arra, hogy értékelhessék a terméket.

Forbes
  • 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Networking mesterfokon - mit tegyünk, ha nehezen jegyezzük meg a neveket?

A személyes figyelem növeli az ügyfélélményt, legyen szó vendégről, ügyfélről vagy épp üzleti partnerről. A név használata azt üzeni: "Fontos... Teljes cikk

Hogyan tehető vonzóvá a vegyipar a Z generáció számára?

Sok cég küzd a tehetséges fiatal kollégák megtalálásával és megtartásával. A hazai gazdaság egyik legerősebb ága, a vegyipar számára azonban... Teljes cikk

Kiderült: a szakmailag nőies viselkedés még férfiakat is diszkriminálhat

Megnyilvánul-e a nemek között egyenlőtlenség az online szakmai együttműködési platformokon, és ha igen, miképp? Erre kereste a választ... Teljes cikk