Megjelent: 2 éve

Mit tegyél ha negatív véleményt írnak vállalkozásodról?

Az online értékelések, ha pozitívak rásegíthetnek egy vállalkozás sikerességére, több lehet az eladás. De mit tegyünk, ha a cégünk negatív kritikát kap egy elégedetlen vevőtől vagy ügyféltől? - erről ír a Forbes.

images

images

A Forbes magazin hat pontba szedte mit tehetünk, ha a vállalkozásunk negatív véleményt kap:

1. Nem jó megoldás, ha nem válaszolunk és az sem, ha töröljük ezeket. Válaszolni kell rájuk, de nem indulatból, hanem profi módon.

2. El kell ismerni, ha a negatív vélemény valós tartalmat közöl, azaz felelősséget kell vállalni a hibáért.

3. Bocsánatot kell kérni nyilvánosan a vevőtől vagy a felhasználótól az okozott kellemetlenség, vagy negatív élmény miatt.

4. Amennyiben lehetséges törekedni kell a hiba helyrehozásra, és erről akár informálni is lehet a nyilvánosságot.

5. Soha és semmilyen körülmények között nem szabad hibáztatni a vevőt

6. Érzékeltetni kell, hogy a cég törődik a vásárlóval és nem csak bevételi-forrásként tekint rá.

Hogyan szerezzünk több jó véleményt a cégünkről?


  • A legfontosabb, hogy árusítsunk vagy szolgáltassunk jó minőségű, korrekt dolgokat és akkor az emberek ajánlani fognak minket ismerőseiknek, megosztják pozitív tapasztalatikat közösségi oldalaikon.
  • Lehetőség szerint az értékelési folyamat legyen gyors, egyszerű. Senki sem fog pár percnél többet fordítani erre.
  • Ha van rá mód legyen egy kolléga, akinek az a feladata, hogy értékelésre buzdítsa a vevőket, ügyfeleket.
  • Több csatornát is fent kell tartani arra, hogy értékelhessék a terméket.

Forbes
  • 2020.04.09Online workshopok és E-learning képzések április 9-től Válassza online workshopjainkat fix időben, vagy az e-learning alapú, rugalmas tanulási formát, amelyben bárhol és bármikor, önállóan, a saját időbeosztása szerint sajátíthatja el a tananyagot! Részletek Jegyek
  • 2020.06.127 Skills for Assertiveness_Egy napos nyelvi tréning A tréning nap 100%-ban gyakorlati feladatokra és a tapasztalati tanulásra épül. Egyedülálló alkalom, hogy az idegen nyelvi tudást felszínre hozzuk, gyakoroljuk, hasznos panel kifejezéseket rögzítsünk a folyékony és magabiztos megszólaláshoz. A júniusi tréningünkre első sorban a B1+/B2 szintű jelentkezőket várjuk. Részletek Jegyek
  • 2020.06.16Gyakorlatban startol az új Tbj 2020. július 1-jétől már a mindennapos munka során alkalmazni kell a bérszámfejtés, járulékmegállapítás és az egészségbiztosítás pénzbeli ellátásainak megállapítása során is. Elméletben már sokat tudunk róla, de mi a helyzet a gyakorlati oldalon? Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Konfliktust kiírni az ajtóra

Étteremlánc menedzsmentjében dolgozni felérhet egy rémálommal. Erős fluktuáció, folyamatos konfliktusok a beosztások miatt. És ha mindezt ki is... Teljes cikk

A nagy halogatós - csapda

Vége az év első hónapjának… 2020. február van már több napja! Mégis, akadnak még mindig sokan - vezetők és beosztottak is -, akik néhány hétig... Teljes cikk

Belső kommunikációról HR-eseknek

A munkavállalóinkkal való párbeszéd az employer branding része. Kiváló eszköz arra, hogy megerősítsük azokat az üzeneteket, amelyeket a külső... Teljes cikk