Mit tegyél ha negatív véleményt írnak vállalkozásodról?
Az online értékelések, ha pozitívak rásegíthetnek egy vállalkozás sikerességére, több lehet az eladás. De mit tegyünk, ha a cégünk negatív kritikát kap egy elégedetlen vevőtől vagy ügyféltől? - erről ír a Forbes.
1. Nem jó megoldás, ha nem válaszolunk és az sem, ha töröljük ezeket. Válaszolni kell rájuk, de nem indulatból, hanem profi módon.
2. El kell ismerni, ha a negatív vélemény valós tartalmat közöl, azaz felelősséget kell vállalni a hibáért.
3. Bocsánatot kell kérni nyilvánosan a vevőtől vagy a felhasználótól az okozott kellemetlenség, vagy negatív élmény miatt.
4. Amennyiben lehetséges törekedni kell a hiba helyrehozásra, és erről akár informálni is lehet a nyilvánosságot.
5. Soha és semmilyen körülmények között nem szabad hibáztatni a vevőt
6. Érzékeltetni kell, hogy a cég törődik a vásárlóval és nem csak bevételi-forrásként tekint rá.
Hogyan szerezzünk több jó véleményt a cégünkről?
- A legfontosabb, hogy árusítsunk vagy szolgáltassunk jó minőségű, korrekt dolgokat és akkor az emberek ajánlani fognak minket ismerőseiknek, megosztják pozitív tapasztalatikat közösségi oldalaikon.
- Lehetőség szerint az értékelési folyamat legyen gyors, egyszerű. Senki sem fog pár percnél többet fordítani erre.
- Ha van rá mód legyen egy kolléga, akinek az a feladata, hogy értékelésre buzdítsa a vevőket, ügyfeleket.
- Több csatornát is fent kell tartani arra, hogy értékelhessék a terméket.
Forbes
- 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
A személyes figyelem növeli az ügyfélélményt, legyen szó vendégről, ügyfélről vagy épp üzleti partnerről. A név használata azt üzeni: "Fontos... Teljes cikk
Sok cég küzd a tehetséges fiatal kollégák megtalálásával és megtartásával. A hazai gazdaság egyik legerősebb ága, a vegyipar számára azonban... Teljes cikk
Megnyilvánul-e a nemek között egyenlőtlenség az online szakmai együttműködési platformokon, és ha igen, miképp? Erre kereste a választ... Teljes cikk
- Rekordon a munkával való elégedettség Amerikában, de nem a fiatalok körében 3 hete
- Több százezer forintot bukhatnak a fiatalok – miért nem élnek a lakhatási támogatással? 1 hónapja
- Kezdő vállalkozásokat támogató központ nyílt Sepsiszentgyörgyön 1 hónapja
- Utódok az élen! 2.generációnál a staféta! 2 hónapja
- Szabados Richárd: minden vállalkozásnak legyen saját honlapja 3 hónapja
- Új vezérigazgató a TV2 Média Csoport élén 3 hónapja
- A valaha mért legalacsonyabb szintre zuhant a munkanélküliség ebben a vármegyében 3 hónapja
- Networking mesterfokon - mit tegyünk, ha nehezen jegyezzük meg a neveket? 3 hónapja
- Kiskapu: családi vállalkozásoknál milliókat lehet majd kifizetni teljesen adó és járulékmentesen 3 hónapja
- Az ebben a szegmensben dolgozók aránya még mindig az uniós átlag alatti Magyarországon 4 hónapja
- Továbbra is jelentős a szakadék a férfi és női vállalkozások között 4 hónapja