Megjelent: 3 éve

Mit tegyél ha negatív véleményt írnak vállalkozásodról?

Az online értékelések, ha pozitívak rásegíthetnek egy vállalkozás sikerességére, több lehet az eladás. De mit tegyünk, ha a cégünk negatív kritikát kap egy elégedetlen vevőtől vagy ügyféltől? - erről ír a Forbes.

images

A Forbes magazin hat pontba szedte mit tehetünk, ha a vállalkozásunk negatív véleményt kap:

1. Nem jó megoldás, ha nem válaszolunk és az sem, ha töröljük ezeket. Válaszolni kell rájuk, de nem indulatból, hanem profi módon.

2. El kell ismerni, ha a negatív vélemény valós tartalmat közöl, azaz felelősséget kell vállalni a hibáért.

3. Bocsánatot kell kérni nyilvánosan a vevőtől vagy a felhasználótól az okozott kellemetlenség, vagy negatív élmény miatt.

4. Amennyiben lehetséges törekedni kell a hiba helyrehozásra, és erről akár informálni is lehet a nyilvánosságot.

5. Soha és semmilyen körülmények között nem szabad hibáztatni a vevőt

6. Érzékeltetni kell, hogy a cég törődik a vásárlóval és nem csak bevételi-forrásként tekint rá.

Hogyan szerezzünk több jó véleményt a cégünkről?




  • A legfontosabb, hogy árusítsunk vagy szolgáltassunk jó minőségű, korrekt dolgokat és akkor az emberek ajánlani fognak minket ismerőseiknek, megosztják pozitív tapasztalatikat közösségi oldalaikon.
  • Lehetőség szerint az értékelési folyamat legyen gyors, egyszerű. Senki sem fog pár percnél többet fordítani erre.
  • Ha van rá mód legyen egy kolléga, akinek az a feladata, hogy értékelésre buzdítsa a vevőket, ügyfeleket.
  • Több csatornát is fent kell tartani arra, hogy értékelhessék a terméket.

Forbes
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
  • 2021.03.092 Napos Scrum Master Képzés, Élő videokonferenciás A Scrum Master az agilis transzformációk kulcsembere. Olyan Servant Leader szerepkört takar, amelyben a fejlesztő csapatok segítőjeként, mentoraként a jó hangulatú, eredményes munkavégzés megteremtéséért felel e szakember és módszertani szakértőként segíti a projekt munka előrehaladását, jó minőségben, határidőre történő teljesítését. Képezd át magad Scrum Masterré! Részletek Jegyek
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.04.01A sikeres interjúztatás Képzésünk fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. A képzési napon szó lesz -az interjú felépítéséről, -szituációs gyakorlatról, -az információk rögzítéséről, -döntéshozatali csapdákról, -továbbá a kiválasztás további eszközeiről sablonokkal színesítve. Lehetőséget adunk továbbá a saját területüket érintő kérdések átbeszélésére is. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
A büntetés-végrehajtás toborzó oldala lett Az Év Honlapja

A büntetés-végrehajtás által 2020 márciusában indított www.gyereahuvosre.hu toborzó weboldal lett Az Év Honlapja a Magyar Marketing Szövetség... Teljes cikk

11 tipp a sikeres céges vitákért (2.)

Egy jó céges vitakultúra segíti a munkatársak közötti sikeres együttműködést és a hatékonyabb munkavégzést. Benedek Péter... Teljes cikk

Decemberi kérdések

Az advent az ünnepre készülődés ideje, amikor a vállalatok és a vezetők is egy kicsit visszatekintenek az elmúlt évre, megköszönik a kollégák... Teljes cikk