Csatlakozz hozzánk a Viberen
Megjelent: 9 éve

Spórol az APEH az adófizetők pénzével

Több millió forintot spórol az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) azzal, hogy az idén nem állított sátrat könnyűzenei rendezvényeken, nem költ reklámokra és plüssbabákra, gyermekeknek szóló képregényekre sem áldoz. Ebben az évben a legnagyobb vállalkozásokról készült kiadvány sem jelenik meg, ám ennek nem csak anyagi okai vannak.

images

Kiadványokon, ajándék figurákon és fesztiválokon spórol az adóhatóság. Az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) szóvivőjétől megtudtuk, hogy a nehéz anyagi helyzet miatt a szervezet az idén minden reklám jellegű kiadástól eltekint.

Burillák Attila azzal kezdte, hogy a hatóság ebben az évben sem a nyári Sziget fesztiválon, sem más könnyűzenei rendezvényen nem vett részt, nem állított sátrat. Méghozzá azért, mert egy-egy efféle megmozdulás a hatóságnak és így az adófizetőknek több millió forintjába kerül - olvasható a Magyar Nemzet 2010. október 21-i számában.

Magyar Nemzet
Follow hrportal_hu on Twitter