Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 2 éve

Szombattól hárommal több BKK-s ügyfélközpontban lehet pótdíjügyeket intézni

Szombattól három ügyfélközpont veszi át a Budapesti Közlekedési Központnál a pénteken megszűnő VII. kerület, Akácfa utcai pótdíj-ügyfélszolgálat tevékenységét - közölte a társaság az MTI-vel.

A Keleti pályaudvaron, Kőbánya-Kispesten és a Szentlélek téren nyíló ügyfélközpontokban hétfőtől vasárnapig fél hattól este tízig lehet majd pótdíjügyeket intézni, a bérleteket utólag bemutatni és pótdíjat fizetni.

A BKK Központi ügyfélszolgálatán, a Ferenciek terén, a Széll Kálmán téren és Kelenföldön található ügyfélközpontokkal együtt így összesen hét helyszínen lesz lehetőség a pótdíjügyek intézésére - ismertették.

Hozzátették, a 2017. augusztus 1-je előtti pótdíjazással kapcsolatos ügyeket a BKK Központi Ügyfélszolgálatán lehet intézni.

  • 2021.01.25HR Üzleti Vezető Mentoring és Workshop online program Inspirációt és támogatást nyújt HR vezetőknek és a jövő HR vezetőinek az üzleti vezetővé válásuk útján. Ajánlom minden olyan HR vezetőnek, aki szeretné a HR funkciót üzletközpontúbbá tenni, meghatározó hatással lenni üzletre, stratégiára, döntésekre, nagyobb bizalmat, hitelességet és befolyást szerezni a felsővezetésben. Részletek Jegyek
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter