Megjelent: 4 éve

Vezetőváltások a magyar Coca-Cola-nál

Niklós László személyében új, magyar vezető irányítja a márkákért felelős Coca-Cola Magyarország Szolgáltató Kft.-t, az üdítőipari világcég hazai leányvállalatát. A szakember június elsejétől tölti be a vezetői posztot.

Az új vezető érkezésével párhuzamosan strukturális átalakítás is történt a cégnél, összhangban az atlantai központ útmutatásaival. Ennek legjelentősebb lépése egy új, marketingvezetői pozíció létrehozása volt, amelyet Leszkay-Kovács Renáta tölt be szintén június elsejétől. Az ő feladata – közvetlenül az új cégvezető alá rendelve – a Coca-Cola magyarországi portfóliójához tartozó márkák kampányainak tervezése és összehangolása.

A frissen kinevezett marketingvezető a Szolnoki Külkereskedelmi Főiskola kereskedelmi és üzleti szakán végzett, majd további marketing tanulmányokat folytatott a Chartered Institute of Marketing keretei között. Karrierjét reklámügynökségnél kezdte, számos FMCG szektorba tartozó nagy céggel működött együtt. 13 éve csatlakozott a Coca-Cola-hoz, ahol 2003-tól már több országot átfogó, regionális pozíciókat töltött be, elsősorban marketingkommunikációs területeken. Legutóbb a globális csapat tagjaként dolgozott a 100 éves kontúrüveg nagyszabású, jubileumi, integrált marketingkampányán, illetve annak megvalósításán a 23 országot magában foglaló közép- és dél-európai régióban.


Magyar szakemberek előrelépése a Coca-Cola szervezeti hierarchiájában

Halász Katalin Stratégiai Marketing Kampányok Operatív Igazgatójaként folytatja munkáját a cég atlantai központjában, a nemzetközi csapat tagjaként. Az Élelmiszeripari Főiskolát követően a Purdue University-n és a CEU-n szerzett nemzetközi MBA diplomát. Tizenöt éve dolgozik a Coca-Cola-nál, karrierjét a Fanta és Sprite márkák hazai menedzselésével kezdte. Személyében elsőként neveztek ki magyar szakembert a helyi marketing csapat igazgatójává. Ezt követően regionális szinten foglalkozott a Burn energiaital új üzleti modelljének és márkastratégiájának kialakításával. Legutóbb a Coca-Cola termékcsaláddal kapcsolatos üzleti és marketing stratégiák, márkakampányok fejlesztését irányitotta 23 európai országban, többek között az elmúlt évek legsikeresebb nyári kampányait, amelyekben a palackokon keresztnevek, majd dalszövegek szerepeltek. A jelenleg futó „Kiss Happiness” kampány európai fejlesztése is az ő nevéhez fűződik. Mostantól hasonló jellegű globális kampányokon fog dolgozni Atlantában.

Az eddigi hazai csapatból többen is regionális poszton folytatják tovább a munkájukat a Coca-Cola-nál. Vass Ágnes, a NaturAqua eddigi márkamenedzsere ezentúl senior márkamenedzseri pozícióban a Fanta regionális központi márkacsapatát erősíti. Percze Róbert, a Nestea és Cappy termékek márkamenedzsere a prémium szénsavas termékek senior márkamenedzsereként dolgozik majd Svájcban. Szintén június elsejétől a cég márkákért felelős kommunikációs vezetője, Andok Ágnes eddigi hazai pozíciója helyett 23 ország márkakommunikációjának kialakításában vesz részt senior márkakommunikációs menedzseri kinevezéssel.
  • 2019.11.21Transzformatív Team Coaching Lab A Transzformatív Team Coaching Lab alkalmat ad arra, hogy konkrét eseteken keresztül ismerkedj a módszertan erejével. Egy ügyféleset, amelyben a team coaching folyamat során transzformáltuk valódi kapcsolattá a csapatban élő projekciókat. Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Új HR-vezető a Diageo budapesti szolgáltató központjánál

Októbertől Zács Kristóf tölti be a Diageo Kft. HR-vezetői posztját. A szakember a budapesti szolgáltató központ mellett HR Business. Partnerként a... Teljes cikk

Új kommunikációs vezető az SAP-nál

Halpert Zsuzsa veszi át az SAP integrált kommunikációs vezetői feladatait, mostantól ő felel a vállalat külső és belső kommunikációjáért... Teljes cikk

Új vezérigazgató az Appeninn Holding élén

Bernáth Tamás tölti be október 14-étől az Appeninn Holding Nyrt. vezérigazgatói pozícióját, erről a társaság rendkívüli közgyűlése döntött... Teljes cikk