Megjelent: 11 éve

Visszajelzésből tanul az APEH

Elégedettségi felmérés indul november 17-től az Adó- és Pénzügyi Ellenőrzési Hivatal (APEH) ügyfélszolgálatain és honlapján.

Az APEH közleménye szerint az adózó magánszemélyektől és vállalkozóktól kapott vélemények, az APEH képének, szolgáltatásainak és tevékenységének minőségéről szerzett információk fontos visszajelzést adhatnak az adóhatóság munkájának és működésének helyes irányairól, az esetleg szükséges változtatásokról.

Jövő hét hétfőtől két héten át az APEH ügyfélszolgálati irodáiban egy tíz kérdést tartalmazó kérdőívet lehet kitölteni az ügyfélszolgálat munkájának megítéléséről. Hasonló kérdőívvel találkozhatnak azok is, akik felkeresik az adóhatóság oldalát. A válaszokat decemberben összegzik a hivatal szakemberei és tesznek javaslatokat esetleges változtatásokra.

  • 2019.12.18CAFETERIA 2020. Előadók: Fata László, cafeteria szakértő, Cafeteria Trend Kopányiné Mészáros Edda, tájékoztatási kiemelt szakreferens, NAV Nádudvari Éva, senior szolgáltatás manager, NEXON Marusinecz Tamás, vezérigazgató, Allianz Foglalkoztatói Nyugdíjszolgáltató Zrt. Részletek Jegyek
  • 2020.01.18 ICF akkreditált Jungiánus coach féléves továbbképzés Magyarországon először a nemzetközileg sikeres Jungian Coaching School továbbképzése, ami ICF krediteket ad, 2020 januártól júiusig, havonta egy hétvégén. Részletek Jegyek
  • 2020.01.22Változásmenedzsment képzés Cél a szervezet változáskezelési képességének fejlesztése. A változási folyamat és a változás összetevőinek a megértése. Az egyének változáskezelési képességének fejlesztése konkrét gyakorlatokon keresztül. A változási programok kritikus sikertényezőinek megismerése. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter