5 cikk a(z) beszéd címkével:

Az Employer Branding H-oldala

11 hónapja Az Employer Branding, vagy munkáltatói márkaépítés ma annyira népszerű téma, hogy szinte folyamatosan napirenden van. Mindenhonnan azt halljuk, hogy nincs megfelelő számú és képzettségű munkaerő, vagy ha mégis, akkor a cégek nehezen tudják szerződtetni, azután megtartani őket. Ezért aztán a munkáltatói márkaépítés most szinte minden cégnél aktuális. Egy fontos dolog azonban hiányzik az erre célzott programokból: a hiteles beszéd. Teljes cikk...


Öt tanács, hogy ne félj nyilvánosan beszélni

2 éve Felmérések igazolják: sokan jobban félnek a nyilvános beszédtől, mint a haláltól. Az életben azonban sokszor kerülünk ilyen helyzetbe. Dr. Ivan Misner, a Business Network International (BNI) alapítója 5 olyan módszert árul el, amellyel legyőzhetjük az ettől való félelmünket. Teljes cikk...


A hatásos beszéd titka

9 éve A vállalaton belül a HR-esekkel szemben fokozott elvárás az emberi kapcsolataik minősége. Ezért munkaköri kötelességük ismerni a hallgatóságukat, vagyis a dolgozókat, az ő elvárásaikat, motivációikat. Bár sok HR-es kiváló előadó, néha mégsem tudnak hitelesen kommunikálni. Teljes cikk...


Gyurcsány Ferenc indokol

9 éve Az adó-, a szociális és a nyugdíjrendszer átalakításáról, a patrióta gazdaságpolitikáról beszélt Gyurcsány Ferenc hétfő esti, több televízióban is elhangzott beszédében. A miniszterelnök a tervezett lépések kapcsán azt hangsúlyozta: nem ígér könnyű utat, nehéz vállalkozásra hívja az embereket. Teljes cikk...


Villáminterjú: kiválasztás negyed óra alatt

9 éve A kiválasztás célja, hogy megállapítsuk, a jelölt képes lesz-e az adott feladat ellátására, elég motivált lesz-e, illetőleg be tud-e illeszkedni a munkahelyi környezetbe. A villáminterjúra felkészített toborzó mindezt 15 perc alatt el tudja dönteni, csupán abból, hogy a jelölt hogyan mondja, amit mond. Teljes cikk...