5 cikk a(z) Tréning Kerekasztal Egyesület címkével:

Megtartás és fejlesztés a digitális korban

2 éve Milyen kihívást jelent a digitalizáció a tréningszakma számára? Átalakult a tudás megszerzésének módja, ahogy a tanulási folyamat is. Ehhez a tréninggel foglalkozó cégeknek, de a vállalatoknak is alkalmazkodnia kell, hogy versenyképesek tudjanak maradni, meg tudják szerezni és tartani munkavállalóikat. Hogyan lehet fejleszteni az embereket a megváltozott helyzetben? Erre keresi a választ a Tréning Kerekasztal 2018. március 21-i eseménye, ahol a tíz vezető tréningcég szakértői beszélnek a leginnovatívabb, legfrissebb újdonságokról. Erről kérdeztük a szervező Trénig Kerekasztal Egyesület ügyvezetőjét, a DEVELOR Tanácsadó Zrt. vezérigazgatóját, Szabó Csabát. Teljes cikk...


Egyre keresettebbek külföldön a magyar tréning szakemberek

3 éve A tréningeket igénybe vevő cégek között évek óta folyamatosan nő a termelő cégek, az autóipari beszállítók részaránya. Egyre keresettebbek külföldön a magyar tréning szakemberek - derül ki a Tréning Kerekasztal Egyesület legújabb felméréséből. Teljes cikk...


Fiatalok a vezetésben - konferenciát szervez az ország vezető 10 tréningcége

4 éve Ritka és különleges alkalom, hogy versenytársak együtt szerveznek konferenciát, ahol 20 érdekes megoldás és Best Practice ismerhető meg a minden HR-est és szakmai vezetőt foglalkoztató témáról, a generációváltásról, a fiatal tehetségek fejlesztéséről és megtartásáról. A „Fiatalok a vezetésben” 2016. június 14-én megrendezendő Figyelő - Tréning Kerekasztal konferenciáról kérdeztük Szabó Csabát, a Tréning Kerekasztal Egyesület ügyvezetőjét. Teljes cikk...


Nőtt a kereslet a minőségi tréningekre

4 éve Bár a gazdasági válságra adott egyik első reakcióként a cégek a munkatársak és a vezetők képzésére szánt forrásokat kurtították meg, a 2012-es trendfordulót követően, 2015-ben tovább folytatódott a tréningek térnyerése és ismételten nőttek a tréningköltések. Teljes cikk...


Milyen tréningekre költenek a cégek? - tréningtrendek 2014

5 éve Bankok és biztosítók helyett tavaly a termelőcégeknél, szolgáltatóknál és kereskedelmi cégeknél volt a legtöbb tréning. A korábbi évhez viszonyítva nőtt a vezetőképző programok száma, többet költöttek a cégek szervezetfejlesztésre, valamelyest csökkent viszont az ügyfélszolgálat fejlesztésére fordított forrás - derül ki egy felmérésből. Teljes cikk...