kapubanner for mobile

8 cikk a(z) Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban címkével - 1. oldal

Hogyan fejleszthető a tanulási agilitás a szervezetben?

5 éve Bár elméletben tudjuk, hogy az élethosszig tartó tanulás idejét éljük, és senki nem ülhet nyugodtan a babérjain egy megszerzett képesítés birtokában, mégis sok szervezetnél hiányzik vagy nem kellően tudatosan támogatott a tanulás-képzés kultúrája. Pedig ma már nem egy felmérésből tudható, hogy különösen a fiatalabb munkavállalóknak alapvető elvárása egy munkahellyel szemben, hogy az biztosítson tanulási, fejlődési lehetőséget. Így nem árt a szervezeteknek elgondolkodni, hogy mit is jelent a vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban. Erre mutatott jó gyakorlatokat a HR Portal és a Come and Grow közös rendezvénye, amelynek Tréningkatalógus helyett tanulási kultúra volt a címe. Teljes cikk...


A középvezető, mint kulcsszereplő a tanulási kultúra fenntartásában

5 éve A munkavállalók szerepe és felelősségi köre, mint ahogyan a velük szemben támasztott elvárások is, óriási változáson mentek keresztül az elmúlt évtizedekben. Ezzel együtt a vezetőkre is nagyobb feladat hárul a rájuk bízott munkaerő képzésében. A tanulási kedv ösztönzése, valamint a megszerzett tudás megosztása, alapvető feladata kell, hogy legyen a digitális kor vezetőjének. De miben kell a vezetőnek változnia, hogy meg tudja valósítani ezt a feladatot? Hogyan tud részt venni a tanulási kultúra kialakításában és fenntartásában? Honnan merítheti az ihletet? A középvezetők tanulási kultúrában betöltött szerepéről és az arra gyakorolt hatásáról kérdeztük Szepessi Zoltánt, a Nestlé Hungária Kft. Lean Managerét, aki az április 10-én tartandó “Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” elnevezésű konferencia egyik előadója. Teljes cikk...


Világszínvonalú contact center?

5 éve A digitális transzformáció kellős közepén egyre nagyobb szerepet kapnak a call centerek, telefonos ügyfélszolgálatok. A digitális és online bankolásnál előnyben részesítik az ügyfelek az azonnal rendelkezésre álló csatornák használatát, a telefonos, chat, illetve videokapcsolat lehetőségeit. Ezért sem helytálló már napjainkban call centerről beszélnünk. Az OTP Bank Contact Centerének transzformációjáról a terület főosztályvezetőjét, Pesti Kornéliát, valamint a terület támogatási és képzési vezetőjét, Kun-Nagy Klárát kérdeztük, akik az április 10-én tartandó “Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” elnevezésű konferencia meghívott vendégelőadói. Teljes cikk...


Ne csak a felső vezetőket képezzük!

5 éve Mi az, ami mindenhol nehéz, de a szolgáltató központoknak még nehezebb? A képzett munkaerő megtartása - mivel olyan a munka természete, hogy egy-egy munkakör esetében önmagában nem elég izgalmas hosszú távon a fiataloknak. Vajon lehet olyan vezetőket képezni, akik képesek tartósan hatni a dolgozói elkötelezettségre? Erről kérdeztük Dr. Ferencsák Tímeát, az Exxonmobil vezetőfejlesztésért felelős menedzserét, aki előadást tart az atipikus fejlesztési módszereikről a „Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” című konferencián. Teljes cikk...


Az őszinte kíváncsiság lesz a tanulás alapja a digitális korban is

5 éve A jövő ideális munkavállalóinak az „őszinte kíváncsiság” lesz az egyik legjobban keresett értéke. A jelenlegi oktatási rendszer egyik kihívása, hogy a tanulókban a mainál sokkal nagyobb mértékben kifejlessze ezt - mondta Babocsay Ádám, a Budapest School marketing és stratégiai igazgatója, aki a "Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban" című konferencia előadója lesz. Teljes cikk...


Online tanulás offline módon?

5 éve A digitális transzformáció a képzés-fejlesztés területét sem kerülhette el, mégha a magyar piacon a digitalizáció egyelőre kisebb arányú is, mint a nyugati világban. Tény azonban, hogy jelenleg rengeteg cég kísérletezik online képzési formák bevezetésével mind soft, mind hard kompetenciák fejlesztése kapcsán. A tapasztalatok nem egyértelműen pozitívak, az eredmények, a hatékonyság messze elmarad a várakozásoktól. Az okok széles skálán mozognak. Erről a témáról kérdeztük Kálmán-Groh Alexandrát az Avis Budget Group BSC Kft. képzés-fejlesztési vezetőjét, aki az április 10-én tartandó “Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” elnevezésű konferencián blended learning tapasztalatairól mesél majd a résztvevőknek. Teljes cikk...


Szükséges paradigmaváltások a képzés-fejlesztésben

5 éve Napjaink szervezetei jellemzően folyamatosan a turbulens piaci környezet által generált új kihívásokkal küzdenek. Itt a siker egyik kulcsa a környezet változásainak érzékelése, és az időben arra adott megfelelő válasz kidolgozása. Ebben a folyamatban kulcs szerepe van a szervezeti tanulásnak, amihez ideális esetben a vállalati képzés-fejlesztés adja a hajtóerőt. Tapasztalataink szerint azonban a vállalati képzés-fejlesztés paradox módon sok esetben inkább egyfajta szent tehénként a változásnak ellenálló terület, ahol a transzformáció, a szemléletváltás csak lassan, nehézkesen indul meg. Az április 10-én megrendezésre kerülő “Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” elnevezésű konferencia összes előadója a terület fejlesztésének egy-egy elemét járja majd körbe. Teljes cikk...


Új képzési paradigmák: diszruptív innováció a tréningpiacon?

5 éve Közhelyszámba megy, hogy manapság milyen mértékben alakítják át mindennapjainkat és szervezeti életünket olyan trendek, mint a digitalizáció, globalizáció, új generációk megváltozott igényei, a bizalom szerepének felértékelődése, vagy éppen a mérhetőség, eredményorientáltság fokozódása. Érdekes jelenség, hogy a tréning-tanácsadói iparág számos szereplője számára mégis mintha megállt volna az idő, és a múltban ragadtak volna. Az innováció lehetséges útjairól kérdeztük Bölcsföldi Lászlót, a FranklinCovey Magyarország ügyvezetőjét, aki az április 10-ei „Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban” konferencia előadója lesz. Teljes cikk...