4 cikk a(z) vállalati márka címkével - 1. oldal

Összetartás, produktivitás, hatékonyság - ezek a legfittebb munkahely ismérvei

8 éve Ebben az évben már negyedik alkalommal indul el a Legfittebb Munkahely Felmérés. A munkavállalók sport jellegű támogatása nem pusztán a kellemes időtöltést és a fizikai egészségmegőrzést szavatolja, de egyértelmű mentálhigiénés haszonnal is jár a vállalkozásoknak, és növeli az összetartást, a produktivitást és a hatékonyságot. Teljes cikk...


Elismerés a Henkel-stratégiának

16 éve A német PR Report szaklap díját nyerte el hosszú távú PR-stratégia kategóriában a Henkel. Az elismerés a vállalati márka rendszert alkotó stratégiájának, és folyamatos, az egész világon zajló építésének, illetve erősítésének szól. Teljes cikk...


A márka a vállalati célok teljesítésében ösztönzi a dolgozókat

17 éve Sok nagyvállalat alkalmazza a vállalati márkastratégia módszerét, hogy minőségi munkaerőhöz jusson, és azt meg is tartsa - derül ki "A márka szerepe a toborzásban" című tanulmányból, amelyet a The Conference Board ipari tanácsadó szervezet jelentetett meg 2001-ben. Teljes cikk...


Hogyan erősíthetjük a vállalati márkát?

17 éve Akkor hoztuk létre a márkakultúrát, ha a szervezet minden munkatársa "a márka én vagyok" szellemében gondolkodik és cselekszik. Ahhoz, hogy ezt elérjük, először szerezzünk alapos ismereteket a márkákról, márkaépítésről, a vállalat márkastratégiájáról, marketingkommunikációjáról és reklámtevékenységéről. Teljes cikk...