Elismerés a Henkel-stratégiának
A német PR Report szaklap díját nyerte el hosszú távú PR-stratégia kategóriában a Henkel. Az elismerés a vállalati márka rendszert alkotó stratégiájának, és folyamatos, az egész világon zajló építésének, illetve erősítésének szól.
2002-ben kezdte el a Henkel azt a szisztematikus kommunikációt, amely a vállalati márka felépítésére és megerősítésére irányult. Alapja az a vállalati jövőkép, mely szerint "A Henkel olyan vezető vállalat, mely márkatermékeivel és technológiáival az emberek életét könnyebbé, jobbá és szebbé teszi".
A Henkel összesen 750 fogyasztói és ipari felhasználásra szánt márkával van jelen a világ piacain. Ezért fontos az összetéveszthetetlen vállalati identitás és világszerte az egységes megjelenés. A nemzetközi vállalati márka egységes vállalati arculatot, vállalati logót és szlogent: Henkel - A Brand like a Friend (Henkel - a barátságos márka) foglal magában.
Ernst Primosch, a Henkel kommunikációért felelős alelnöke szerint a vállalati világmárka létrehozására irányuló stratégia a kezdetek óta sikeres. Az utóbbi néhány évben lényegesen nőtt a vállalati márkaérték. A BBDO Consulting kimutatása szerint 2001. és 2007. között 85 százalékkal, 3,6 milliárd euróról 6,7 milliárd euróra növekedett a Henkelnek, mint vállalati márkának az értéke.
- 2025.09.25recruiTECH BLUE konferencia A BLUE konferencia azoknak a kékgalléros toborzásban és foglalkoztatásban érintett HR vezetőknek, toborzási szakembereknek szól, akik napi szinten küzdenek a céljaikért a munkaerőpiacon. Gyere el és tanuljuk, fejlődjünk közösen!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Átszervezi magyarországi működését a Savencia Fromage & Dairy Hungary Zrt. (korábban Pannontej), amelynek keretében Répcelakon bezárja... Teljes cikk
A Neura Robotics, Európa egyik vezető humanoid robotikai vállalata, 2030-ig ötmillió robot legyártását tervezi, amelyek a házimunkától az ipari... Teljes cikk
Komáromban 620 új munkahely jön létre a BYD legújabb, 32 milliárd forintos beruházásával – de a számok mögött sokkal többről van szó. A kínai... Teljes cikk
- Hatalmas sikerrel zárult az első BeneFit SHARE konferencia 2 hónapja
- Hogyan vonzzuk be a megfelelő jelölteket a digitális térben? 2 hónapja
- Újraírják az MI-stratégiát – már óvodától tanítani kell a mesterséges intelligenciát 2 hónapja
- Felmérés: A DEI programok csökkentése hatással van a nők munkahelyi viselkedésére és karrierterveire 3 hónapja
- Változások a Henkel Magyarország Kft. igazgatóságában 3 hónapja
- Kulcsemberek: kik is ők és hogyan tarthatóak meg? 3 hónapja
- Nem az a fontos, hogy ki mit végzett, hanem hogy mihez ért - milyen a készségalapú HR-stratégia? 4 hónapja
- Több mint hatezer cég vásárolhat pályázati támogatással e-autót 4 hónapja
- Miért fullad kudarcba a legtöbb vállalati nyelvoktatás? És mit tehetsz ellene? 5 hónapja
- Mi a különbség az osztrák és a magyar cégek HR struktúrái között? 5 hónapja
- Vállalati e-autó program: még maradt 8 milliárd forint 6 hónapja