kapubanner for mobile
Megjelent: 18 éve

Elismerés a Henkel-stratégiának

A német PR Report szaklap díját nyerte el hosszú távú PR-stratégia kategóriában a Henkel. Az elismerés a vállalati márka rendszert alkotó stratégiájának, és folyamatos, az egész világon zajló építésének, illetve erősítésének szól.

Berlinben hatodik alkalommal adták át a PR Report szaklap díját. A német gazdasági PR kommunikációs szakma több mint háromszáz pályaműve közül a Henkel kapta meg a PR Report Award 2008 elismerést a hosszú távú stratégiák kategóriájában.

2002-ben kezdte el a Henkel azt a szisztematikus kommunikációt, amely a vállalati márka felépítésére és megerősítésére irányult. Alapja az a vállalati jövőkép, mely szerint "A Henkel olyan vezető vállalat, mely márkatermékeivel és technológiáival az emberek életét könnyebbé, jobbá és szebbé teszi".

A Henkel összesen 750 fogyasztói és ipari felhasználásra szánt márkával van jelen a világ piacain. Ezért fontos az összetéveszthetetlen vállalati identitás és világszerte az egységes megjelenés. A nemzetközi vállalati márka egységes vállalati arculatot, vállalati logót és szlogent: Henkel - A Brand like a Friend (Henkel - a barátságos márka) foglal magában.

Ernst Primosch, a Henkel kommunikációért felelős alelnöke szerint a vállalati világmárka létrehozására irányuló stratégia a kezdetek óta sikeres. Az utóbbi néhány évben lényegesen nőtt a vállalati márkaérték. A BBDO Consulting kimutatása szerint 2001. és 2007. között 85 százalékkal, 3,6 milliárd euróról 6,7 milliárd euróra növekedett a Henkelnek, mint vállalati márkának az értéke.
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Tudásalapú munkahelyek születnek – a Mercedes K+F központot nyit Magyarországon

A Mercedes-Benz több tízmilliárd forint értékű beruházással létrehozza az első magyarországi kutatás-fejlesztési központját, amelynek a nyomán... Teljes cikk

Kenyérgyár épül Tatán - 100 új munkahely jön létre

Kelet-Közép-Európa legnagyobb kapacitású sütőüzemét építi fel a Ceres Sütőipari Zrt. 24 milliárd forintos beruházással a Tatai Ipari Parkban -... Teljes cikk

300 új munkahely Vecsésen: elindult a termelés

Megkezdte a termelést a kanadai Magna International magyarországi vállalatának vecsési üzeme – közölte a társaság pénteken az MTI-vel. Teljes cikk