3 vállalati készség, amely elengedhetetlen a sikerhez 2022-ben
Az új év kezdete sokunk életében a változás, a fogadalmak időszaka - nem jelentenek kivételt ez alól a cégek sem. A változtatás sikerességét azonban itt is meghatározza, hogy mennyire pontosan határozzuk meg céljainkat, és milyen hatékony tervet készítünk az eléréséhez. Ahogy az sem mindegy, hogy egyszerűen felírjuk magunknak egy cetlire: “többet mozgok”, vagy veszünk egy bérletet a közeli uszodába, a céges környezetben is meghatározó, hogy csak fogadkozunk, vagy konkrét lépéseket teszünk. Mindannyian szeretnénk, hogy 2022 végre a konkrét tettek éve legyen - ehhez hoztunk néhány hasznos tippet!
Pszichológiai biztonság a vezetésben
A jó vezetőt sok tulajdonsággal lehetne meghatározni: ilyen például a bátorság, a céltudatosság és az empátia. Kevesebb emlegetett, de annál fontosabb fogalom a pszichológiai biztonság, amelyet szintén a menedzseri, vezetői szint feladata biztosítani. “Napjaink változó világa, az egymást követő krízishelyzetek egyre sürgetőbbé teszik, hogy a vállalatok kialakítsák a pszichológiai biztonság kultúráját” - magyarázza Szabó Csaba, a Develor tréning és tanácsadó központ vezérigazgatója. Szerencsére a koncepció hamar megérthető és alkalmazható egy hatékony tréning segítségével. “Célzott tréning programunk a gyakorlatra helyezi a hangsúlyt: amellett, hogy megismertetjük a résztvevőket a pszichológiai biztonság fogalmával, olyan eszköztárat biztosítunk, amellyel ez az állapot a hétköznapokban is elérhető és fenntartható.”
Hibrid munkavégzés
Az utóbbi két évben az is megtapasztalhatta, milyen az online csapatmunka, aki eddig nem tervezte a home office bevezetését. Ahogy mindenki, mi is őszintén bízunk benne, hogy járványvédelmi kényszerből már nem kell többé távol maradnunk az irodától, egy dolgot fontos belátni: a rugalmasság, amelyet az otthoni munka biztosít, hasznára válik a vállalati kultúrának. A hibrid munkavégzés elsajátítása és tökéletesítése segít, hogy egy-két kolléga alkalomszerű otthonléte ne szabjon gátat a közös munka dinamikájának.
Asszertív kommunikáció
Egyeztetni, eszmét cserélni, konfliktust megvitatni csakis akkor jó, ha mindkét fél képes a másik dominálása nélkül kifejezni az érdekeit. Egyszerűen hangzik, de a mindennapi életben nem egyszerű ehhez tartani magunkat! Az asszertív kommunikáció azonban újabb készség, amelyet sikerrel lehet fejleszteni, ha a megfelelő módszereket alkalmazzuk. Ha ismerjük ezt a kommunikációs stílust, minimalizálhatjuk a kiélezett helyzeteket, és gördülékenyebb folyamatokat teremthetünk.
- 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!
Részletek
Jegyek
- 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.
Részletek
Jegyek
- 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznak
Részletek
Jegyek
Egy floridai vasúttársaság coworking terekké alakítja állomásait és vonatait, hogy az utasok útközben is hatékonyan dolgozhassanak. A távmunka új... Teljes cikk
Navigating Hybrid Work, azaz "a hibrid munka világa" címmel készült kiállítás az angliai Oxford Brookes Egyetem Think Human (Gondolkodj emberként)... Teljes cikk
Magyarországon alig elérhető a részmunkaidős foglalkoztatás. Ráadásul a részállások sokszor alacsonyabb fizetéssel és kevesebb előrelépési... Teljes cikk