kapubanner for mobile
Megjelent: 3 éve

3 tipp, hogy ne őrüljünk bele a munkaidő-kezelésbe!

A munkaidő-kezelés egy bonyolult, megoldandó feladat, amelynek megoldása előttünk áll? Kérdésekből van elég ilyenkor… Legyen beléptető rendszerünk? Már nem szeretnénk papír jelenléti ívet, de mi lehet helyette?

lsoft-
images

A hibás munkaidőadat hibás bérszámfejtéshez, adatszolgáltatásokhoz, sőt, akár bírságokhoz vezethet, így nem csoda, hogy a vállalatok igyekeznek körültekintően kezelni ezt a kritikus kérdést.

Nekünk pedig van 3 tippünk, hogy ne őrüljünk bele a munkaidő-kezelésbe!

1. tipp: Amikor beléptetőrendszer mellett döntünk, szembesülünk azzal, hogy össze kell kötnünk azt a bérszámfejtésünkkel, mert annak egyik kiinduló adata lesz a munkaidőadat.

Ezt az interfészt rendszerint a bérprogramunk fejlesztője készíti el, azt követően, hogy felméri, milyen adatot adnánk át a beléptetéshez, és milyen adatot, milyen mértékig „tisztítva” szeretnénk megkapni a beléptetőrendszerből.

Nézzünk néhány példát!
Átadhatunk a személyügyi, bérügyviteli szoftverből azonosító adatokat, fényképet, a munkavállalót leíró egyéb adatokat.

Tudnunk kell, hogy milyen gyakorisággal várunk adatokat a beléptetőrendszerből, milyen formában, mozgáskódokat kell feldolgozni…

Kezd bonyolódni a helyzet? Nyugalom, a bérszámfejtő programunk fejlesztő csapata vállalja fel a munka oroszlánrészét, és a kész interfésszel kényelmesen automatizálttá válik az adatátadás -átvétel.

2. tipp: A kiszervezés mellett döntünk, és így egy csapásra házon kívül tudhatjuk a bérszámfejtés és a munkaidő-kezelés kockázatát és felelősségét is!

A bérszámfejtés szolgáltató többszintű szolgáltatásportfóliót alakíthat ki, így máris egyedi megállapodás része lehet a munkaidő adatrögzítés feladata. Saját munkaidő adminisztrátorunk végezné továbbra is a feladatot, vagy webes munkaidő szoftvert biztosít a szolgáltatónk, így a munkavállalóink maguk rögzítik a jelenléti adataikat?

Hihetetlenül széles a paletta, így magas szintű szolgáltatással, folyamatosan képzett szakemberek felügyeletével valósulnak meg a kapcsolódó feladatok.

3. tipp: Webes önkiszolgáló szoftver mellett döntünk, ami szuper megoldás arra, hogy a legkorszerűbb módon digitalizáljuk a kapcsolódó folyamatainkat!

A munkavállaló a nap végén, a mobiltelefonján is bejelentkezhet a webes szoftverbe, ahol a munkarendje alapján a rendszer által előállított munkaidő adatait egyszerűen készre jelentheti – amennyiben nincs szükség a módosításra. Ha a munkarendjétől eltérően történt az aznapi munkavégzése, sem kell kétségbe esnie, mert könnyedén rögzítheti a változást. Mindezt megteheti például a mobiltelefonján is, bárhol, bármikor, nem szükséges egy irodában, számítógép előtt ülnie.

Az L-SOFT ügyfelei többek között ezeket a megoldásokat is választhatják. Problémás a munkaidő-kezelés? Ismerje meg a lehetőségeit, kattintson! 

 

Tomkó Gyöngyvér

marketing menedzser, L-SOFT Zrt.

  • 2024.11.13A legnagyobb probléma az ember? HR és Bérszámfejtés 2025 | 2024.11.13. Fluktuációcsökkentés, jogi megfelelés, bérstruktúrák optimalizálása – készítse fel vállalatát a jövő HR kihívásaira! Csatlakozzon ingyenes webináriumunkhoz, és ismerje meg a jól működő HR stratégiákat!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.15CSR HUNGARY SUMMIT’24 2024.11.15. Gundel Palota A CSR Hungary konferenciák 2006-tól a CSR Hungary vállalati felelősség és fenntarthatóság döntéshozóinak vezető szakmai rendezvényei. Ahol jó lenni! Ahol jó fejlődni! Elmélet és valóság együtt! ESG, CSRD, CSR, fenntarthatóság... KATTINTSON, REGISZTRÁLJONinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.15Így számolhatjuk fel közösen a bérszakadékot! Gyere el és ismerd meg, mit tehetünk közösen a nemek közötti munkaerőpiaci egyenlőség megteremtéséért! Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.11.192024.11.19–12.12 Díjmentes Vezetői Egynapos programok Díjmentes Vezetői Egynapos programsorozatunkat a nagy érdeklődésre való tekintettel folytatjuk. Képzéseinken szemléletet, azonnal alkalmazható tudást adunk, módszereket és gyakorlatok próbálhatnak ki a résztvevők, mindezt teljesen díjmentesen. A nyílt programokat olyan vezetőknek, munkavállalóknak ajánljuk, akik szeretnék bővíteni tudásukat és látásmódjukat. A képzések különlegessége, hogy bármelyik téma vállalati képzés formájában is megvalósítható, melyre támogatás igényelhető a GINOP PLUSZ-3.2.1-21 pályázati alapból. Pályázati forródrót: +36 20 338 3808info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Iskolapélda a dolgozói jóllét területén - interjú Adonicsné Püski Katával, a Semmelweis Egyetem stratégiai szervezetfejlesztési főigazgatójával

A Semmelweis Egyetem Magyarország és a közép-európai régió vezető orvos-egészségügyi felsőoktatási intézménye, mely szakegyetemként... Teljes cikk

Korábbi nyertesből zsűritag: 2024-ben is a dm Magyarország képviseli a Családbarát szakmai kategóriát a beneFit Prize zsűrijében

A dm Magyarország már régóta elkötelezett a dolgozói jóllét és egészségkultúra támogatása mellett. 2019-ben nyertek a beneFit Prize pályázaton... Teljes cikk

BeneFit Prize díjas példaértékű gigavállalat: interjú Szalai Enikővel, a Yettel Magyarország HR vezérigazgató-helyettesével

A Yettel a beneFit Prize 2023 pályázatán a mentál-wellness és pénzügyi tudatosság szakmai kategóriában is különdíjat vihetett haza. Szalai... Teljes cikk