Megjelent: 2 éve

Átadták az Employer Branding Award 2019 díjait

Ötödik alkalommal hirdette meg és adta át a a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award nevet viselő kitüntetést a pályázó vállalatok legjobbjainak. A győztesek között két kategóriában és fődíjas is a Magyar Telekom, egyben-egyben a H1 Systems, a Continental és a Pécsi Tudományegyetem. A koronavírus-járvány miatt idén online zajlott a díjátadó.

images

images

“Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitottunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen díjazunk és osztunk meg. A nevezők csaknem 30 pályázatot küldtek be a különböző kategóriákban egy olyan időszakban, amikor a vállalatok többsége a járvány miatti tűzoltással volt elfoglalva. Ez nagyszerű eredmény és ezúton szeretném megköszönni minden pályázónak, hogy ennyire komolyan vette az indulást ebben az embert és vállalatokat próbáló COVID-os időszakban”- mondta el Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, a díj létrehozója.

A szakmai zsűri három kategóriában (Középvállalat, nagyvállalat, állami intézmények) választotta ki a 2019-es év legjobbjait a pályázók közül.
Employer Branding Award 2019Employer Branding Award 2019

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2019-ben a következő vállalatok nyerték el:

Fődíj (kategóriák feletti):


Magyar Telekom Nyrt. - #NEMÁLLUNKMEG

Középvállalat kategória:



Éves Employer Branding Stratégia

Arany minősítés: H1 Systems Mérnöki Szolgáltatások Kft. - Employer Branding stratégia
Ezüst minősítés: NN Biztosító Zrt. - Belső Kommunikációs Stratégia
Bronz minősítés: Webtown - Employer Branding a Webtown szervezetében

Employer Branding Kampány:
Különdíj: Continental Hungaria Kft. - ContiCafé 2019 kampány

Nagyvállalat kategória:



Éves Employer Branding Stratégia

Arany minősítés: Magyar Telekom - #NEMÁLLUNKMEG
Ezüst minősítés: Praktiker - Employer Branding Stratégia 2019
Bronz minősítés: EATON Enterprises (Hungary) - We make employer branding work

Employer Branding Kampány

Arany minősítés: Magyar Telekom - Check In
Ezüst minősítés: UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. - The Challenge is ON
Bronz minősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. - B-PINK A Te egészséged, a Mi törődésünk

Állami intézmények kategória



Employer Branding Kampány

Különdíj: Pécsi Tudományegyetem - PTE a családokért

Az online díjátadó utólag itt nézhető meg: http://www.employerbrandingaward.hu/dijatado-2019/
Az online díjátadóról készült rövid összefoglaló videó itt érhető el: https://www.youtube.com/watch?v=xggaeVMUrxM

A nyitóképen Kutas István, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója az online díjátadón
  • 2022.09.28 recruiTECH BLUE Kékgalléros foglalkoztatók, termelő logisztikai vállalatok = recruiTECH BLUE konferencia, ahol újra a fizikai toborzáson lesz a hangsúly. Harmadik országbeliek foglalkoztatása, szállásoltatás, online toborzás, outsourcing és még számos aktuális téma! Részletek Jegyek
  • 2022.10.11HR Fest 22 - Forgatókönyvek sűrűjében Újra jön a HR-világ legmeghatározóbb szakmai eseménye. Ősszel újra vár a HR Fest az Akvárium Klubban, ahol ezúttal a gyors változásokra és a közeledő sötét felhőkre fókuszálunk. Neked van már forgatókönyved? Részletek Jegyek
  • 2022.10.11XIX. Magyar Munkajogi Konferencia Atipikus munkajogviszonyok, munkaszerződés és munkajogviszony tartalma, határozott idejű jogviszony sajátosságai. Milyen kihívásokkal kell a cégeknek jelenleg szembenézniük munkaügyi kérdésekben? Nem érdemes hiányoznia a XIX. Munkajogi Konferenciáról. Részletek Jegyek
  • 2022.11.09Új EU-s irányelvek a Munka Törvénykönyvében Jelentős munkaügyi adminisztratív feladat ősz elején - két irányelv átültetésével módosul a munka törvénykönyve. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Kerékpár cafeteria: ezért éri meg a bringa, mint adómentes juttatás

2022. januártól a munkáltató adómentesen adhat hagyományos és elektromos kerékpárt munkavállalóinak magán célú használatra is. Miért éri meg... Teljes cikk

Munkavállalói részvények és extra szabadság - interjú Mihók Krisztinával, az Erste Bank HR-vezetőjével

Lojalitást növelő munkavállalói részvényprogram, a banknál eltöltött idő mérföldköveihez kötött akár négy hétig terjedő extra fizetett... Teljes cikk

Mitől vonzó egy munkaadó?

A telekommunikációs szektor “Legvonzóbb munkaadója” címet nyerte el a Yettel Magyarország Zrt. (még az előző márkanéven) a Randstad... Teljes cikk