kapubanner for mobile
Megjelent: 5 éve

Átadták az Employer Branding Award 2019 díjait

Ötödik alkalommal hirdette meg és adta át a a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award nevet viselő kitüntetést a pályázó vállalatok legjobbjainak. A győztesek között két kategóriában és fődíjas is a Magyar Telekom, egyben-egyben a H1 Systems, a Continental és a Pécsi Tudományegyetem. A koronavírus-járvány miatt idén online zajlott a díjátadó.

“Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitottunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen díjazunk és osztunk meg. A nevezők csaknem 30 pályázatot küldtek be a különböző kategóriákban egy olyan időszakban, amikor a vállalatok többsége a járvány miatti tűzoltással volt elfoglalva. Ez nagyszerű eredmény és ezúton szeretném megköszönni minden pályázónak, hogy ennyire komolyan vette az indulást ebben az embert és vállalatokat próbáló COVID-os időszakban”- mondta el Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, a díj létrehozója.

A szakmai zsűri három kategóriában (Középvállalat, nagyvállalat, állami intézmények) választotta ki a 2019-es év legjobbjait a pályázók közül.
Employer Branding Award 2019Employer Branding Award 2019

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2019-ben a következő vállalatok nyerték el:

Fődíj (kategóriák feletti):


Magyar Telekom Nyrt. - #NEMÁLLUNKMEG

Középvállalat kategória:



Éves Employer Branding Stratégia

Arany minősítés: H1 Systems Mérnöki Szolgáltatások Kft. - Employer Branding stratégia
Ezüst minősítés: NN Biztosító Zrt. - Belső Kommunikációs Stratégia
Bronz minősítés: Webtown - Employer Branding a Webtown szervezetében

Employer Branding Kampány:
Különdíj: Continental Hungaria Kft. - ContiCafé 2019 kampány

Nagyvállalat kategória:



Éves Employer Branding Stratégia

Arany minősítés: Magyar Telekom - #NEMÁLLUNKMEG
Ezüst minősítés: Praktiker - Employer Branding Stratégia 2019
Bronz minősítés: EATON Enterprises (Hungary) - We make employer branding work

Employer Branding Kampány

Arany minősítés: Magyar Telekom - Check In
Ezüst minősítés: UNION Vienna Insurance Group Biztosító Zrt. - The Challenge is ON
Bronz minősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. - B-PINK A Te egészséged, a Mi törődésünk

Állami intézmények kategória



Employer Branding Kampány

Különdíj: Pécsi Tudományegyetem - PTE a családokért

Az online díjátadó utólag itt nézhető meg: http://www.employerbrandingaward.hu/dijatado-2019/
Az online díjátadóról készült rövid összefoglaló videó itt érhető el: https://www.youtube.com/watch?v=xggaeVMUrxM

A nyitóképen Kutas István, a Magyar Telekom vállalati kommunikációs igazgatója az online díjátadón
  • 2025.10.01HVG Állásbörze 2025 Toborozz országosan 3 nap alatt - online, foglalj virtuális standot!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.07Óbudai Egyetem Állásbörze Jöjjön el, legyen kiállító! Kerüljön közvetlen kapcsolatba tehetséges, frissen diplomázó vagy végzős hallgatókkal, akik készen állnak a szakmai pályafutásuk elindítására. Akik naprakészen ismerik a legújabb technológiákat, elméleteket és iparági trendeket.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.14Műegyetemi Állásbörze A Műegyetemi Állásbörze Budapest legnagyobb és legrangosabb álláskereső rendezvénye. 1995 óta képez hidat a munkaadók és potenciális munkavállalóik között. Rendezvényről rendezvényre több újítással, színesebb programokkal, felméréssel és számos csatornával is találkozhatnak az érdeklődők.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.10.21Pannon Állásbörze 2025. A Pannon Állásbörze – ahol a jövő szakemberei és a legjobb munkaadók találkoznakinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Itt vannak az Év Irodái

2025-ben már tizenötödik alkalommal hirdettek győzteseket Az Év Irodája versenyen. Ráadásul idén nem csak magyarországi, hanem külföldi irodák is... Teljes cikk

5G-távirányítású járművek és autókamrás tesztelés a holnap női mérnökeivel

Mérnök leszel vagy kutató? Sajnos, ez a kérdés még mindig ritkán hangzik el a pályaválasztás előtt álló fiatal lányok körében. A Lányok Napja... Teljes cikk

Kiderült: az ügyfélélmény fejlesztése a munkavállalók lojalitását is növeli

A fogyasztói benyomás kulcsszerepet játszik az üzleti sikerben, a legtöbb cég azonban mégsem rendelkezik erre vonatkozó átfogó stratégiával; az... Teljes cikk