kapubanner for mobile

6 cikk a(z) munkaadói márkaépítés címkével - 1. oldal

Mi vonz a munkahelyre és mi tart ott? Itt egy friss kutatás

6 hónapja A munkahelyi elégedettséget meghatározó tényezők toplistáján meglepő a közösséghez és kommunikációhoz kapcsolódó elemek túlsúlya: szellemi munkavállalóknál tízből nyolc, a fizikai munkát végzőknél hat fontos elvárás ide sorolható. Váratlan, hogy a nemzetköziség vagy márkaismertség nincs a legattraktívabb hívószavak között, de a szakmai fejlődés is csak minden ötödik munkavállalót motivál. Az Impact Works két, mintegy 1500 fős kutatást elemezve keresett friss válaszokat a munkaadói márkaépítés és stratégia legégetőbb kérdéseire. Teljes cikk...


Munkáltatói márkaépítés követeléskezelőként: Kovács Viktória, az EOS Magyarország HR igazgatója

1 éve Mit tehet a HR, ha nem túl vonzó a szolgáltatás, amivel a munkahelyet is el lehet adni? Hogyan kell felépíteni egy bizalmon alapuló szervezeti kultúrát, ahol bevonhatják a munkavállalókat akár a fizetésekről, juttatásokról szóló döntések előkészítésébe? Kovács Viktóriát, az EOS Magyarország követeléskezelő cég HR vezetőjét kérdeztük. Teljes cikk...


Így ugrott szintet a Takarékbank employer brandingben

3 éve A nagyvállalati kategóriában az Employer Branding Award bronz fokozatát nyerte el június végén a Takarékbank Zrt a Magyar Public Relation Szövetség szakmai versenyén. A pénzintézet három évvel ezelőtt kezdte el építeni munkaadói márkáját. A mérföldkövekről és az employer branding eszközökről Oszlányi Törtel HR vezetővel beszélgettünk. Teljes cikk...


Megvannak az idei "megbízható munkaadók", itt a lista

3 éve Májusban 35 munkaadó vehette át a „Megbízható Munkaadó 2021/2022“ címet. Ezt 2017 óta a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara olyan vállalatoknak ítéli oda, amelyek teljesítik a munkavállalóknak biztosított munka- és szociális körülményekre vonatkozó, egy szakmai zsűri által kidolgozott feltételrendszert. A zsűri tagja volt Karácsony Zoltán a HR Portál szerkesztője is. Teljes cikk...


Átadták az Employer Branding Award 2019 díjait

4 éve Ötödik alkalommal hirdette meg és adta át a a Magyar Public Relations Szövetség az Employer Branding Award nevet viselő kitüntetést a pályázó vállalatok legjobbjainak. A győztesek között két kategóriában és fődíjas is a Magyar Telekom, egyben-egyben a H1 Systems, a Continental és a Pécsi Tudományegyetem. A koronavírus-járvány miatt idén online zajlott a díjátadó. Teljes cikk...


Nem elég a legjobbnak lenni, annak is kell látszani

8 éve Számos hazai cég végeztet kutatásokat munkaerő-piaci pozíciójának felderítésére. Több száz munkahely nevezheti magát a legjobbnak valamilyen mérce szerint, reprezentatív kutatásra hivatkozva. Vajon hányan használták ki közülük az eredmény “reklámértékén” felüli bizonyított előnyeiket a munkaadói márkájuk építésében? Teljes cikk...