Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 6 hónapja

Cégmarketing trendek 2017-ben - aki nem követi, versenyhátrányba kerül

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani - tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!

A kisvállalkozások hajlamosak azt hinni, hogy a márkaépítés a nagyok terepe, de ennél nagyobbat nem is tévedhetnének. A márka az, ami segít megkülönböztetni magunkat a zsúfolt piacon, amitől minket választanak majd a vásárlók anélkül, hogy bele kéne vetnünk magunkat a gyilkos árversenybe. A márka megvéd, ha nehézségekkel küzdünk, vagy, ha esetleg krízisbe kerül a cég. Ehhez pedig sokat hozzátehet a cégvezető személyes brandje is - már, ha van neki. A vásárlók sokkal könnyebben bíznak meg emberekben, mint arctalan cégekben.

A tartalommarketing a király - mondják az ehhez értő guruk, ezért boldog-boldogtalan próbálkozik vele. Ahhoz azonban, hogy ne csúfos kudarc és szörnyű csalódás legyen a vége, jobb, ha nem vaktában lövöldözünk. De mára megkerülhetetlen része a cégmarketingnek a közösségi médiában való jelenlét is. Hogy a Facebookra fordított idő és pénz megéri, ha tudatosan, átgondolt stratégia alapján használják a vállalatok, azt mára már kutatások bizonyítják.

A trendek azonban itt is folyamatosan változnak: ideje megismerkedni a közösségi oldalas blogolással és ráállni a videós tartalmak készítésére - mondják a terület szakértői. És ha ez nem lenne elég, tanácsos lenne elkezdeni foglalkozni a többi népszerű csatornával is. Az Ön cégének van már például Instagram fiókja? És fent van már a Linkedinen?

A marketing téma kapcsán nem lehet figyelmen kívül hagyni a reklámtörvény és a reklámadó törvény jelentette kötelezettségeket, ahogy persze azt sem, hogy hogyan mérhetjük az eredményeket. Hogyan dönthet minderről a vezető? A Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciájának előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tartson velünk június 22-én, hogy felkészülten indulhasson neki az őszi szezonnak!

Részletes program és regisztráció itt.


Follow hrportal_hu on Twitter

Aktív munkatársak - kiegyensúlyozott vezetők

Jelenleg az egészségbiztosítás az egyik leghatékonyabb cafeteria megoldás, amely a magánéleti és üzleti célok megvalósításában egyaránt segíti az egy munkahelyen dolgozókat, függetlenül attól, hogy milyen beosztásban dolgoznak. Az igény egyre nagyobb az egészségbiztosításra, ezért fontos a Generali Company Care Egészségbiztosítása is.tovább..

További cikkek
Sztrájkolnak az Amazon olaszországi dolgozói a Black Friday napján

Emberségesebb munkafeltételeket és jobb bérezést követelnek maguknak az Amazon internetes kereskedelmi óriás olaszországi dolgozói, akik a Black... Teljes cikk

SissiPark: előszezoni árak, főszezoni hóhelyzet

Már most példátlanul jó terepen, csaknem kifogástalan havon síelhetnek az Ausztriába érkezők. Az 1650 méter magasan fekvő Lachtalban az elmúlt... Teljes cikk

Folytatják a nyomozást egy iskolai alapítvány tanárát érintő sikkasztási ügyben

Az ügyészség a rendőrség döntését felülbírálva a nyomozás folytatását rendelte el az V. kerületi iskolai alapítvány tanárát érintő... Teljes cikk

Szabadságra ment a zaklatással vádolt Disney munkatárs

John Lasseter, a Pixar stúdió alapítója bocsánatot kért és fél év szabadságot vett ki, miután kiderült, hogy ölelgette munkatársait, amivel... Teljes cikk

Felfüggesztett börtönt kapott egy somogyi tanár diákok bántalmazásáért

Egy év öt hónap, másfél évre felfüggesztett börtönbüntetésre ítélte, valamint másfél évre eltiltotta a pedagógusi foglalkozástól a... Teljes cikk