Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő Megjelent: 3 hete

Cégmarketing trendek 2017-ben - aki nem követi, versenyhátrányba kerül

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani - tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!

A kisvállalkozások hajlamosak azt hinni, hogy a márkaépítés a nagyok terepe, de ennél nagyobbat nem is tévedhetnének. A márka az, ami segít megkülönböztetni magunkat a zsúfolt piacon, amitől minket választanak majd a vásárlók anélkül, hogy bele kéne vetnünk magunkat a gyilkos árversenybe. A márka megvéd, ha nehézségekkel küzdünk, vagy, ha esetleg krízisbe kerül a cég. Ehhez pedig sokat hozzátehet a cégvezető személyes brandje is - már, ha van neki. A vásárlók sokkal könnyebben bíznak meg emberekben, mint arctalan cégekben.

A tartalommarketing a király - mondják az ehhez értő guruk, ezért boldog-boldogtalan próbálkozik vele. Ahhoz azonban, hogy ne csúfos kudarc és szörnyű csalódás legyen a vége, jobb, ha nem vaktában lövöldözünk. De mára megkerülhetetlen része a cégmarketingnek a közösségi médiában való jelenlét is. Hogy a Facebookra fordított idő és pénz megéri, ha tudatosan, átgondolt stratégia alapján használják a vállalatok, azt mára már kutatások bizonyítják.

A trendek azonban itt is folyamatosan változnak: ideje megismerkedni a közösségi oldalas blogolással és ráállni a videós tartalmak készítésére - mondják a terület szakértői. És ha ez nem lenne elég, tanácsos lenne elkezdeni foglalkozni a többi népszerű csatornával is. Az Ön cégének van már például Instagram fiókja? És fent van már a Linkedinen?

A marketing téma kapcsán nem lehet figyelmen kívül hagyni a reklámtörvény és a reklámadó törvény jelentette kötelezettségeket, ahogy persze azt sem, hogy hogyan mérhetjük az eredményeket. Hogyan dönthet minderről a vezető? A Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciájának előadói átfogó jövőképet, trendeket adnak, melyek azonnal átültethetők a cégek mindennapi marketinggyakorlatába. Tartson velünk június 22-én, hogy felkészülten indulhasson neki az őszi szezonnak!

Részletes program és regisztráció itt.


Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
4 rossz szokás, ami árthat a karrierednek

A cnbc.com munkatársai azt vizsgálták hogyan befolyásolják a karrierépítést a jó illetve rossz szokások, tulajdonságok - írja a hirado.hu. Teljes cikk

Gigabüntetést kapott a Google

Hatalmas büntetéssel sújtotta az EU tegnap a Google-t, mert visszaélt piaci erőfölényével. A bírság a cég idei profitjának a tizedét teszi ki, ami... Teljes cikk

Bérszámfejtés - segítünk, hogy Önöknek egyszerűbb legyen

Több mint 12000 főt foglalkoztató magyarországi vállalatcsoportnak számfejtünk a saját SAP rendszerével. Van saját fejlesztésű, nagyvállalati... Teljes cikk

Hatszáz új munkahelyet teremt a BorgWarner Oroszlányban

Az amerikai BorgWarner három oroszlányi üzemében három év alatt 600 új munkahelyet teremt, 15 milliárd forintos beruházással. Bogár Attila, a... Teljes cikk

Önjáró bőrönd, zajcsökkentő fülhallgató üzletembereknek

A sokat utazó üzletemberek számára minden perc számít, rengeteg időt vesztegethetnek el a repterek várótermeiben. Annak érdekében, hogy a... Teljes cikk