Megjelent: 5 éve

G2M (go to market) manager

A G2M manager feladata az, hogy egy-egy új termék, kampány vagy szolgáltatás bevezetésekor gondoskodjon a minél professzionálisabban előkészített és zökkenőmentes piacra lépésről. Ez egy nagyon összetett feladat, ami erős projektmenedzseri kompetenciákat is kíván, hiszen számos társterülettel kell szorosan együttműködnie annak érdekében, hogy a különböző értékesítési csatornákat megfelelő motivációs rendszer ösztönözze, az értékesítési kollégák megkapják a szükséges felkészítést, illetve a támogató eszközök és kommunikáció elő legyen készítve és mindez precízen legyen megvalósítva.

Az alábbi munkakör a Telenor jóvoltából kerül bemutatásra. A telekommunikációs iparág sajátossága a termékek, szolgáltatások és az üzemeltetés komplexitása mellett az erre a szektorra jellemző gyors - főleg technológiai - evolúció. Ennek köszönhetően a munkakörök is folyamatosan fejlődnek, sőt nem ritka, hogy újabbak jelennek meg a szervezetben.


A G2M manager nem egyszerűen csak végrehajtója a kampánytervnek, hanem aktív formálója is azáltal, hogy korábbi tapasztalatait visszacsatolja a tervezési fázisban és gondoskodik arról, hogy az értékesítési csatornák szemszögéből minden fontosabb ügyfélélmény-szerzési pont (customer touchpoints) a kívánt hatást szolgálja. Az is fontos feladata, hogy nyomon kövesse a kampány hatását, eredményét, és ha szükségesnek látja, akkor értékesítésösztönző akciókat szervezzen.

Ahhoz, hogy sikeres legyen a munkájában, értenie kell a különböző ügyfélelérési csatornák (legfontosabbak a retail hálózat, ügyfélszolgálat, technikai segítségnyújtás) működését, amihez szükséges értékesítési, vagy értékesítés támogatói területen szerzett tapasztalata. Emellett projektmenedzseri és stakeholder menedzsment készségekre van még szüksége.

Általában 3-4 ilyen munkakört betöltő kollégára van szükség, akik többnyire marketing közgazdász végzettséggel rendelkeznek. Akár fiatalabb (25-38 év közöttiek a munkatársaink) kollégák is eredményesen el tudják látni a G2M feladatokat. Erről a szakterületről könnyű az átjárás a szegmens, termék marketing, projekt menedzsment és az értékesítés területére.
  • 2021.04.23Szervezetfejlesztő (OD) Tanácsadó képzés Egyesítettük a Sämling Solution, a FranklinCovey és vendégelőadóink tudását és tapasztalatát, hogy a résztvevők „soft” és „hard” típusú fejlesztések koordinálására és támogatása is képesek legyenek. Mindazoknak akik Belső munkatársként vagy Külső tanácsadóként vezetnek vagy támogatnak szervezetfejlesztési folyamatokat. Részletek Jegyek
  • 2021.04.252 Napos Scrum Master képzés online, élő videokonferenciás Az agilis működés motorja a Scrum Master, aki biztosítja a hatékony csapatmunkát és kezeli az átalakulás során kialakuló feszültségeket, konfliktusokat. Minden iparágban célszerű átállni agilis működésre, nem csak a szoftverfejlesztésben. Képezze ki kollégáit Scrum Masterré. Részletek Jegyek
  • 2021.05.10 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
  • 2021.05.13 Humán controlling mutatószámok a gyakorlatban Olyan vezetőknek és (kulcs) munkatársaknak, (HR) controllereknek, HR-eseknek, pénzügyi szakembereknek ajánljuk a képzést, akik a HR munka hatékonyságát, eredményét mérni, számolni, és ezt begyakorolni szeretnék. Ajánljuk továbbá mindazoknak, akik a munkaerő elemzésének, értékelésének vállalati standardizálását, és mérésének elvét és gyakorlatát megismerni szeretnék. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter