Hogyan használható a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra?
Melyek a legújabb irodatrendek? Hogyan járulhat hozzá az irodai környezet a munkáltatók márkájához? Hogyan használható fel a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra? Milyen igényei vannak az új generációknak? Ezekre a kérdésekre keresik a szervezők a választ Az Év Irodája verseny első irodatrend konferenciáján, az OfficeUP-on, ahol workshopokkal, szakmai előadásokkal, dizájn kiállításokkal mutatják be, milyen irodában fogunk dolgozni a jövőben. Az OfficeUP rendezvény csúcspontja Az Év Irodája Díjátadó lesz, ahol a verseny bérlői díjait osztják ki 2019. február 20-án az Akvárium Klubban.

“A rendezvényen megmutatjuk a cégeknek: hogyan lehet kreatív munkakörnyezetet kialakítani, mik a legújabb nemzetközi trendek és hogyan tudják profin kommunikációra és munkaerő-toborzásra használni az irodateret. Szakmai tudást és gyakorlati tapasztalatokat osztunk meg azokkal a cégekkel, akik új irodába költöznek vagy megújítják a munkahelyüket. Azok is sokat tanulhatnak, akik a legújabb munkavállalói igényeket szeretnék megvalósítani vagy éppen kultúraváltást terveznek.” – hangsúlyozta Fodor Dániel, Az Év Irodája verseny és az OfficeUP szervezője.

Az OfficeUP irodatrend konferenciára egészen december 31-ig lehet kedvezményes áron jegyet vásárolni, és 2019. február 20-án személyesen tudunk inspirálódni az Akvárium Klubban, ahol a verseny díjátadóját is élőben tudjuk követni.
Az Év Irodája Verseny nevezésével és a rendezvénnyel kapcsolatos friss információkért kövessétek a rendezvény Facebook eseményét.
