kapubanner for mobile
Megjelent: 7 éve

Hogyan használható a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra?

Melyek a legújabb irodatrendek? Hogyan járulhat hozzá az irodai környezet a munkáltatók márkájához? Hogyan használható fel a munkakörnyezet a munkaerő toborzásra és megtartásra? Milyen igényei vannak az új generációknak? Ezekre a kérdésekre keresik a szervezők a választ Az Év Irodája verseny első irodatrend konferenciáján, az OfficeUP-on, ahol workshopokkal, szakmai előadásokkal, dizájn kiállításokkal mutatják be, milyen irodában fogunk dolgozni a jövőben. Az OfficeUP rendezvény csúcspontja Az Év Irodája Díjátadó lesz, ahol a verseny bérlői díjait osztják ki 2019. február 20-án az Akvárium Klubban.

A munkaerőhiány leküzdésében a cégeknek mindent be kell vetniük, hogy megtalálják a legjobb szakembereket. Az álommunkahelyek dolgozóinak egyre nagyobb beleszólásuk van a vállalatok ügyeibe, és már olyan fontos kérdésekben is dönthetnek, hogy milyen legyen az iroda. A Randstad munkaerőpiaci cég nemzetközi kutatásából is kiderült, hogy az Y és Z generációknak a második legfontosabb tényező munkahely-választásnál a munkakörnyezet, vagyis az iroda.

ACGACG reklámügynökség - Az Év Irodája 2017 Győztes
Az OfficeUP irodatrend konferencia gazdag programkínálatában előadások, kerekasztal beszélgetések, workshopok és dizájnkiállítások szerepelnek, ahol szakmai kérdést vitatnak meg a meghívott szakemberek, cégvezetők. A HR szakma nagyágyúi és a jövő bérlői, illetve Az Év Irodája verseny elmúlt éveinek döntősei és győztesei adják át tudásukat a résztvevőknek.

“A rendezvényen megmutatjuk a cégeknek: hogyan lehet kreatív munkakörnyezetet kialakítani, mik a legújabb nemzetközi trendek és hogyan tudják profin kommunikációra és munkaerő-toborzásra használni az irodateret. Szakmai tudást és gyakorlati tapasztalatokat osztunk meg azokkal a cégekkel, akik új irodába költöznek vagy megújítják a munkahelyüket. Azok is sokat tanulhatnak, akik a legújabb munkavállalói igényeket szeretnék megvalósítani vagy éppen kultúraváltást terveznek.” – hangsúlyozta Fodor Dániel, Az Év Irodája verseny és az OfficeUP szervezője.

235 filmstudio235 filmstudio - Az Év Design Irodája 2017 Győztes
Az Év Irodáját is szervező csapat sokoldalú tematikát állított össze a konferenciára, ami az adott cég élethelyzetéhez mérten dolgozza fel gyakorlatban a kérdéseket. Az inspirációtól kezdve a projektmenedzsmenten át egészen a kommunikációig széles a választék, a munkakultúra legkülönbözőbb területeit és a sikeres irodatér legfontosabb jellemzőit elemzik.

Az OfficeUP irodatrend konferenciára egészen december 31-ig lehet kedvezményes áron jegyet vásárolni, és 2019. február 20-án személyesen tudunk inspirálódni az Akvárium Klubban, ahol a verseny díjátadóját is élőben tudjuk követni.

Az Év Irodája Verseny nevezésével és a rendezvénnyel kapcsolatos friss információkért kövessétek a rendezvény Facebook eseményét.

Betsson GroupBetsson Group irodája - Az Év Irodája Kisvállalati kategória 2017 Győztes

  • 2025.11.25Pannon HR Konferencia Budapest A Pannon HR Konferencia Budapest 2025 a humánerőforrás-szakma egyik kiemelt találkozója, ahol elismert szakértők – Tari Annamária, Molnár Attila, Gácsi Anna, Dr. Sipka Péter és Sipka Bence – osztják meg tapasztalataikat a legaktuálisabb HR-trendekről és kihívásokról. Egy nap, amely inspirációt, tudást és értékes szakmai kapcsolatokat kínál minden HR-szakember számára.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2025.12.03Humán controlling A képzés során megtanulhatja, miként támogathatja a controlling szemlélet a HR-stratégiát. Megmutatjuk, hogyan tervezze és kontrollálja a személyi jellegű ráfordításokat, elemezze a munkaerő költségeit és megtérülését, valamint, hogyan alkalmazza a teljesítménymenedzsment és a humán tőke elemzés legfontosabb módszereit a vállalati hatékonyság növelése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Támogatás, nem sajnálat: így álljunk a mellrákkal küzdő munkatársaink mellé

A mellrák diagnózisa nemcsak az érintett életét forgatja fel, hanem hatással van a környezetére és a munkahelyi közösségre is. Ilyenkor nem a... Teljes cikk

Nem lustaság, ha nem megy a munka - mutatjuk, mi állhat a háttérben

Ősszel sokan érzik úgy, hogy csökken az energiájuk, nehezebben koncentrálnak, és a munka is egyre nehezebben megy. Ez nem feltétlenül lustaság vagy... Teljes cikk

Nem csak magánügy, hanem munkahelyi ügy is - miért ciki téma Magyarországon a menopauza?

Hőhullámok, fáradtság, hangulatingadozás – tünetek, amelyekről ritkán esik szó a munkahelyeken, pedig több százezer nő életét befolyásolják... Teljes cikk