Megjelent: 2 éve

Így előzd meg a nagy őszi felmondáshullámot!

Hosszú évek óta tapasztalható, hogy a nyaralási szezon végére előszeretettel időzítik a dolgozók a felmondásukat. Érthető, hiszen a pihenést követően könnyebben élik meg a felmondást és a munkahelyváltással járó egyéb helyzeteket, ahol helyt kell állni. Az próbaidő alatt a legtöbb helyen nincsen szabadság, ami szintén a nyár végi váltásra ösztönöz.

Ez azt jelenti, hogy pont a saját szabadságunk előtt/után kapjuk nyakunkba a feketelevest: X számú szakembert azonnal pótolni kell, hogy a szezonnak már teljes erőbedobással mehessen neki a cég.

Nem hangzik jól, ugye? Pedig tehetünk azért, hogy ennek a helyzetnek elejét vegyük!

TÍZBŐL ÖT EMBER A KÖVETKEZŐ OKOK MIATT ÁLL TOVÁBB:


  • A munkáltató nem törődik az alkalmazottak jóllétével
  • A munka nem élvezetes és motiváló, inkább unalmas és monoton
  • Nem jön ki a főnökével, sok a stressz
  • Túlhajtják, robotnak nézik

Ha szeretnénk megelőzni a krízist, jeleznünk kell a munkavállalók felé, hogy a cég számára fontosak, gondolunk rájuk és az egészségükre. Tisztában vagyunk azzal is, hogy mindenkinél előfordulnak stresszel teli időszakok, ugyanakkor a munkáltató segítő kezet nyújt ezek áthidalásában. A nyár még hosszú, nem egyszerre mennek szabadságra a kollégák, ezért nincs időnk szeptemberig várni, hanem azonnal a tettek mezejére kell lépnünk!
Az egyik leghatékonyabb megoldás, amit alkalmazhatunk, az a sportolás támogatása. A fiataloknál ez abszolút lottó ötös, és az idősebb generációknál is betalálhatunk vele, viszont fontos, hogy minden korosztály számára hasznos lehetőséget kínáljunk, mert ellenkező esetben tovább növekedhet a feszültség.

Éppen emiatt nem érdemes a legközelebbi sportlétesítménybe küldeni minden dolgozót, mert bár tény, hogy így is adunk valamit, sokan lesznek, akik nem cipelik el az edzőtáskájukat a város másik végéből vagy talán inkább jógázni vagy falat mászni lenne kedvük. Ők lesznek a továbbra is elégedetlen csoport.

A fiataloknak fontos a fancy faktor is. Őket nem nyerhetjük meg akármivel, pedig az Y és Z generáció tagjai rendszeresen sportolnak és fontos számukra az egészségük megőrzése.

Ha átfogó megoldást szeretnénk, nézzük meg, hogyan és miért támogatják a testmozgást a piacvezetők.

Közel 20 éve működik egy olyan magyar cég, aki jelenleg is 50.000 ember sportoltat, minden nap, változatosan, mindezt utánozhatatlanul jó áron!



Az All You Can Move SportPass-ról beszélünk, amit előszeretettel alkalmaznak a HR szakemberek. Nézzük miért.

Az AYCM SportPass-szal a munkavállalóink:

  • 1 bérlettel
  • Országszerte 700 sportlétesítményt látogathatnak - wakeboard pályákat,
  • strandokat (pl:Lupa Beach), fürdőket, fitnesztermeket, falmászó termeket,
  • jóga órákat, tánc stúdiókat, stb.
  • Több mint 100 mozgásforma közül válogathatnak, ezért kortól, nemtől, és
  • hangulattól függően mindenki kiválaszthatja a számára megfelelő testmozgást
  • A bérlet minden nap használható, akár minden nap más helyszínen
  • Havonta már 4.900 Forinttól elérhető
Az AYCM kizárólag Partnercégek munkavállalói számára érhető el, béren kívüli juttatásként.

  • A bevezetése rendkívül egyszerű.
  • A program elindítható a munkáltató anyagi terhe nélkül is vagy beépíthető a választható cafeteria elemek közé is, mindemellett akkor a leghatékonyabb, ha a cég (keret szerint) anyagilag is támogatja a munkatársak sportolását.
    Kutatások bizonyítják, hogy azok az emberek, akik hetente 2-3 alkalommal rendszeresen sportolnak

    • jobban bírják a stresszt
    • jobb a kedvük
    • jobban terhelhetők
    • jobban teljesítenek
    • kevesebb időt töltenek betegállományban
    • esetükben a kiégés kockázata is alacsonyabb
    Jól látszik tehát, hogy miért jó befektetés az AYCM bevezetése, ami hatékony megoldást jelenthet a munkavállalók megtartásában.

    Sokan már az álláshirdetésekben, sőt az aláírásuk részeként is feltüntetik az All You Can Move SportPass-t a juttatások között, ami tükrözi a juttatásban rejlő lehetőségeket. Érdemes tehát mielőbb felkeresni az AYCM Vállalati Kapcsolatok osztályát, és mielőbb kezdeményezni a csatlakozást!
  • 2020.11.17Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE A Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon 1 napos workshopon délelőtt kérdést kaphat LinkenInnel kapcsolatos kérdéseire, szó lesz továbbá a vállalati oldal fontos elemeiről, karrieroldalról és oldal-analitikákról. Délután példákkal színesítve ismerkedhet meg a kampánykezeléssel, kapcsolati háló felépítésének kérdéseivel és egyéb, Facebookkal kapcsolatos funkcióval. Részletek Jegyek
  • 2020.11.23Művezető képzés A művezetők szakmai továbbképzése a vezetői feladataik eredményes és hatékony ellátására. A résztvevők vezetői, problémamegoldási és termelékenységfejlesztési készségeinek fejlesztése konkrét feladatokon, szituációs játékokon, esettanulmányokon keresztül. Részletek Jegyek
  • 2020.12.05 Teljesítménymenedzsment és motiváció A résztvevők megtanulják, beosztottjaik teljesítményére ható területek helyes menedzselését. Képessé válnak akár munkavégzés közben hatásos, rövid coaching beszélgetések levezetésére. Megismerik a teljesítmény menedzsment eszközrendszerét. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Egyszerű, mint az egyszeregy: SimpleJob, ami új fejezetet nyit a toborzásban

A koronavírus-járvány második hulláma még jobban a digitális térbe terelte a teljes kiválasztási folyamatot. A toborzók postaládájába özönlő... Teljes cikk

Milyen támogatást adhat egy szoftver a bérszámfejtés részére?

Régen túlléptünk már azon a technikai korszakon, hogy a HR-hez vagy a bérszámfejtéshez kapcsolódó feladatokat részben vagy egészben papíralapon... Teljes cikk

Az outsourcing hatékonysága - hogyan segítheti cégünknek a bérszámfejtés kiszervezése a pandémiás időszakban?

A Covid 19 új irányba terelte a cégek gondolkodását a munkaerő szervezését illetően. Sok esetben szükséges lépésként reorganizálásra kerültek... Teljes cikk