Megjelent: 13 éve

Még rugalmasabb juttatások - Közös akciót indított az Accor Services és a NEXON

Ügyfelei számára ingyenes kafetéria alkalmazást mutatott be az Accor Services Magyarország COFFEIN2006 néven. A világ vezető utalvány-forgalmazójának hazai képviselete ezzel párhuzamosan együttműködési megállapodást kötött a NEXON-al, így a teljes körű kafetéria megoldásra vágyó Accor-ügyfelek kedvezménnyel juthatnak hozzá a NEXON kafetéria-portfoliójához.

Az Accor Services 2006-ban saját ügyfélkörét bevonva felmérést készített a kafetéria rendszerek ismertségéről, illetve használatáról. A kutatásból kiderült, hogy a közel 1700 válaszadó 25 %-nál működik kafetéria rendszer, mely tapasztalataik alapján hatékonyan növeli a dolgozók elégedettségét. A vállalatok több mint 80% azonban azt is kiemelte, hogy az ezzel kapcsolatos adminisztráció jelentős többletmunkát jelent a HR osztály részére - éppen ezért nagyon fontos az informatikai támogatás. Az Accor Services ennek kapcsán döntött úgy, hogy ügyfelei számára ingyenes, az éves jogszabálykövetést is tartalmazó kafetéria alkalmazást készít. A most bemutatott COFFEIN2006 segítségével az ügyfelek igényei szerint létrehozhatóak a különböző munkavállalói csoportokra vonatkozó konfigurációs változatok, és kiválaszthatók az egyes csoportok juttatási elemei. Ezen kívül az alkalmazottak e-mail címeire szétküldhetőek a személyre szóló kafetéria nyilatkozatok, melyek segítségével kiválaszthatóak a megfelelő juttatási elemek. A visszaérkező adatok automatikusan egy adatbázisba kerülnek, melyből elektronikus úton rendelhetőek meg a különböző juttatási termékek. A COFFEIN2006 arra is képes, hogy az adatokat automatikusan átadja a bérszámfejtő rendszer számára, így megkönnyíti az adminisztrációt.

Teljes körű megoldás kedvezménnyel

Az Accor Services által biztosított COFFEIN2006 gyakorlati és szakmai útmutatással is ellátja az ügyfeleket, de ha a bevezetés és üzemeltetés során átfogó tanácsadásra van szükségük, akkor igénybe vehetik a NEXON kedvezményes ajánlatát. Az Accor ügyfelei számára a NEXON szolgáltatási díjaiból 15%, szoftverdíjaiból pedig 25-50% kedvezményt biztosít. A NEXON szoftverei lehetővé teszik az adminisztráció teljes körű automatizálását, a vállalat tanácsadási szolgáltatása pedig segít az ügyfeleknek, hogy olyan kafetéria rendszert alakítsanak ki, amely mind a munkavállalóknak, mind a munkáltatónak biztosítja az elvárt előnyöket. A NEXON a kedvezményen túl a munkavállalói igények felmérését, illetve helyzetértékelést, a kafetéria szabályzat kialakítását is hatékonyan elvégzi. A szolgáltatás kiterjed a kafetéria rendszer karbantartására és a dolgozói véleménykutatás eredménye alapján történő módosítására, a jogszabályváltozások követésére, vagy akár az adminisztráció kiszervezésére, így teljes körű megoldására is.

Kapcsolódó webcím:
http://www.accorservices.hu/hu/dailymanagement/cafeteria/index.asp
http://www.nexonber.hu/hu/cafeteria/

Az Accor Service Magyarországról

Az Accor Services a világ vezető utalványforgalmazója 1993 óta Magyarországon is piacvezetőként van jelen szolgáltatásaival. A cég elsősorban gazdasági és közszolgálati ügyfeleknek kínál utalvány alapú megoldásokat a dolgozók béren kívüli juttatásának legoptimálisabb kialakítására.
Naponta 12.000 ügyfélvállalat több mint 600.000 dolgozója használja utalványainkat az ország egész területén. Folyamatosan bővülő termékskálája jelenleg a Ticket Restaurant étkezési- és melegétel, a Top Premium ajándék-, Ticket Wellness egészségpénztári-, Ticket Service beiskolázási-, Ticket Culture kultúra-, és Ticket Web internet utalványokból áll. Termékeihez kapcsolódó szolgáltatásai minőségére fél évszázados nemzetközi tapasztalat és a cég ISO minősítése jelent garanciát.

A NEXON-ról

A NEXON 1989-ben alakult. Legfontosabb terméke a teljes körű bérügyviteli szolgáltatást nyújtó nexONBÉR (korábban BERENC), amely a folyamatos fejlesztésnek és az évi 10-15 frissítésnek köszönhetően a magyarországi szabályozásnak mindig megfelelő, megbízható és naprakész. További termékei a humán tőke sikeres alkalmazását biztosító nexONHR humánerőforrás-gazdálkodási rendszer, valamint a nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer. Ezen kívül a cég nexONSOURCE márkanév alatt teljes körű bérszámfejtés-outsourcing szolgáltatást is nyújt. A nexONEDU oktatási központ a humánügyvitel területéhez kapcsolódó szakmai továbbképzéseken kívül szervezetfejlesztés, vezetőképzés, informatikai valamint egyedi tanfolyamok megszervezését is vállalja.
A közel 200 főt foglalkoztató cég 2005. évi nettó árbevétele meghaladta a 2 milliárd forintot. A NEXON 1996 óta rendelkezik ISO 9001 minősítéssel, 2002-ben pedig - a szoftver termékek kategóriában elsőként - megkapta a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoft Gold Certified Partner címet. A NEXON ma tíz magyarországi telephelyén 3000 ügyfél és több mint 1 millió munkavállaló igényeit szolgálja ki.
  • 2019.11.14recruiTECH BLUE Fizikai munkaerő toborzás – van új a nap alatt? Szerintünk igen! recruiTECH BLUE | 2019. november 14-én a kékgalléros toborzásra koncentrálva, még lazy bird áron Részletek Jegyek
  • 2019.11.15Hogyan változnak a nyugdíjszabályok 2020-ban? Mikor jobb nyugdíjba vonulni a nyugdíj összege szempontjából. Még az idén, vagy inkább jövőre? Ki vonulhat nyugdíjba jövőre, mit jelent a munkáltató számára, ha a munkatárs nyugdíjra jogosulttá válik? Nyugdíj mellett hogyan dolgozhatunk? Mit jelent a munkáltató számára, ha nyugdíjas munkavállalót foglalkoztat? Részletek Jegyek
  • 2019.12.05Adatvédelmi Tisztviselő /DPO Képzés – Dr. Kulcsár Zoltánnal /12. 05-06./ Az adatvédelmi tisztviselő képzés célja, hogy a résztvevők pontosan megismerjék az adatkezelők adatvédelmi kötelezettségeit, kialakuljon bennük az a szintű adatvédelmi tudatosság, amely alkalmassá teszi őket a GDPR szerinti adatvédelmi tisztviselői (DPO) feladatok ellátására. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter