Még rugalmasabb juttatások - Közös akciót indított az Accor Services és a NEXON
Ügyfelei számára ingyenes kafetéria alkalmazást mutatott be az Accor Services Magyarország COFFEIN2006 néven. A világ vezető utalvány-forgalmazójának hazai képviselete ezzel párhuzamosan együttműködési megállapodást kötött a NEXON-al, így a teljes körű kafetéria megoldásra vágyó Accor-ügyfelek kedvezménnyel juthatnak hozzá a NEXON kafetéria-portfoliójához.
Teljes körű megoldás kedvezménnyel
Az Accor Services által biztosított COFFEIN2006 gyakorlati és szakmai útmutatással is ellátja az ügyfeleket, de ha a bevezetés és üzemeltetés során átfogó tanácsadásra van szükségük, akkor igénybe vehetik a NEXON kedvezményes ajánlatát. Az Accor ügyfelei számára a NEXON szolgáltatási díjaiból 15%, szoftverdíjaiból pedig 25-50% kedvezményt biztosít. A NEXON szoftverei lehetővé teszik az adminisztráció teljes körű automatizálását, a vállalat tanácsadási szolgáltatása pedig segít az ügyfeleknek, hogy olyan kafetéria rendszert alakítsanak ki, amely mind a munkavállalóknak, mind a munkáltatónak biztosítja az elvárt előnyöket. A NEXON a kedvezményen túl a munkavállalói igények felmérését, illetve helyzetértékelést, a kafetéria szabályzat kialakítását is hatékonyan elvégzi. A szolgáltatás kiterjed a kafetéria rendszer karbantartására és a dolgozói véleménykutatás eredménye alapján történő módosítására, a jogszabályváltozások követésére, vagy akár az adminisztráció kiszervezésére, így teljes körű megoldására is.
Kapcsolódó webcím:
http://www.accorservices.hu/hu/dailymanagement/cafeteria/index.asp
http://www.nexonber.hu/hu/cafeteria/
Az Accor Service Magyarországról
Az Accor Services a világ vezető utalványforgalmazója 1993 óta Magyarországon is piacvezetőként van jelen szolgáltatásaival. A cég elsősorban gazdasági és közszolgálati ügyfeleknek kínál utalvány alapú megoldásokat a dolgozók béren kívüli juttatásának legoptimálisabb kialakítására.
Naponta 12.000 ügyfélvállalat több mint 600.000 dolgozója használja utalványainkat az ország egész területén. Folyamatosan bővülő termékskálája jelenleg a Ticket Restaurant étkezési- és melegétel, a Top Premium ajándék-, Ticket Wellness egészségpénztári-, Ticket Service beiskolázási-, Ticket Culture kultúra-, és Ticket Web internet utalványokból áll. Termékeihez kapcsolódó szolgáltatásai minőségére fél évszázados nemzetközi tapasztalat és a cég ISO minősítése jelent garanciát.
A NEXON-ról
A NEXON 1989-ben alakult. Legfontosabb terméke a teljes körű bérügyviteli szolgáltatást nyújtó nexONBÉR (korábban BERENC), amely a folyamatos fejlesztésnek és az évi 10-15 frissítésnek köszönhetően a magyarországi szabályozásnak mindig megfelelő, megbízható és naprakész. További termékei a humán tőke sikeres alkalmazását biztosító nexONHR humánerőforrás-gazdálkodási rendszer, valamint a nexONTIME beléptető és munkaidő-nyilvántartó rendszer. Ezen kívül a cég nexONSOURCE márkanév alatt teljes körű bérszámfejtés-outsourcing szolgáltatást is nyújt. A nexONEDU oktatási központ a humánügyvitel területéhez kapcsolódó szakmai továbbképzéseken kívül szervezetfejlesztés, vezetőképzés, informatikai valamint egyedi tanfolyamok megszervezését is vállalja.
A közel 200 főt foglalkoztató cég 2005. évi nettó árbevétele meghaladta a 2 milliárd forintot. A NEXON 1996 óta rendelkezik ISO 9001 minősítéssel, 2002-ben pedig - a szoftver termékek kategóriában elsőként - megkapta a legmagasabb szakmai felkészültséget elismerő Microsoft Gold Certified Partner címet. A NEXON ma tíz magyarországi telephelyén 3000 ügyfél és több mint 1 millió munkavállaló igényeit szolgálja ki.
- 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.
Részletek
Jegyek
- 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!
Részletek
Jegyek
- 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is.
Részletek
Jegyek
Négy hónapig lesz lehetőség hideg élelmiszereket vásárolni a SZÉP-kártyával. Teljes cikk
A SZÉP-kártyás elfogadóhelyek mögé bújva folytatott illegális pénzváltást az a csoport, amelyet a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) ellenőrei... Teljes cikk
Ha kiderül a foglalkozás-egészségügyi vizsgálaton, hogy a munkavállalónak szemüveg szükséges a képernyő előtti munkavégzéshez, akkor azt a... Teljes cikk
- Négy szállodába nevezett ki új igazgatót az Accor 2 éve
- Ki a jó HR Business Partner? Kiválasztás és beillesztési terv 2 éve
- Az Accor kinevezte az idén nyíló első magyarországi Tribe hotel igazgatóját 2 éve
- Új igazgatók három Accor-szállodánál 3 éve
- A vendégek mosolya sokakat visszahoz pályára: HR a szállodaiparban 3 éve
- Új szolgáltatási vezető a Colliers Occupier Services-nél 3 éve
- Hivatalos Amazon Web Services oktatóközpont lett a Training360 4 éve
- 250 szobás hotel nyílik a VII. kerületben 4 éve
- Nem lehet visszalépni a múltba 5 éve
- Deutsche Telekom IT Solutions néven folytatja az IT Services Hungary 5 éve
- Felavatták a Flowserve Hungary Services Kft. mérnöki központjának irodáját 7 éve
Fata László cafeteria szakértő a Cafeteria TREND alapítója, szerkesztője, aki nem csak az adótörvények oldaláról közelíti meg a béren kívüli juttatásokat.
Egy CEO naplója - a világ egyik legnépszerűbb podcastja