kapubanner for mobile
Megjelent: 13 hónapja

Megvannak Az Év Irodája verseny győztesei

Az irodapiacon a dolgozói élmény mellett egyértelműen az energiahatékonyság lett a legfontosabb szempont, amely párosul a közösségi terek felértékelődésével. Az elmúlt időszak változásaira reagálva az irodák a fenntarthatóságra törekednek, emellett a posztcovid időszakban megerősödött kényelmi funkciók uralják a munkatereket. Április 27-én a Várkert Bazárban 12 kategóriában hirdették ki a győzteseket Az Év Irodája versenyen, ahol hagyományosan az irodákat, az irodaházakat, a közösségi tereket és az év belsőépítész cégét díjazták.

Megvannak Az Év Irodája verseny győztesei-

Idén 13. alkalommal hirdették ki Az Év Irodája verseny győzteseit, amelyre az elmúlt évek nehézségei mellett is – legyenek azok a pandémia, a globális gazdasági válság és energiakrízis vagy a háború következményei –, hatalmas számban jelentkeztek a pályázók. 204 nevezés érkezett, amelyek közül a neves szakemberekből álló szakmai zsűri 12 kategóriában hirdette ki a győzteseket az irodákat, irodaházakat, közösségi tereket, illetve a belsőépítészeti vállalatokat értékelve.

Az Év Irodája verseny mindig a legfontosabb munkahelyi trendeket jeleníti meg, így az idei pályázatokból is kiválóan kirajzolódtak az elmúlt időszak jellemzői. Bár folyamatosan módosulnak az igények, de az irodák továbbra is a társadalmi-gazdasági élet legfontosabb színterei maradnak, ahol a munkavállalók találkozhatnak, ötletelhetnek és ahol a vállalati értékek is megjelennek. Míg a pandémia és a poszt-covid időszakában a visszatérés az irodákba és a hibrid modell elterjedése határozta meg az irodapiacot, tavaly óta a munkahelyek a közösségi szerepre, a kényelmes és otthonos terekre, valamint az energiahatékonyságra fókuszálnak a fenntarthatósággal együtt. Emellett a versenyen egyre markánsabban megjelennek a vidéki nagyvárosok irodái is, vagyis az elmúlt húsz évben átalakuló irodakultúra már nem csak a fővárosi alpiacokon valósul meg.

Ismét jelentős számú pályázat érkezett Az Év Irodája versenyre, vagyis a megmérettetés immár tizenharmadik éve meghatározó szerepet tölt be a hazai munkakultúra és irodapiac fejlődésében. Bár az elmúlt években számos világgazdasági és társadalmi esemény befolyásolta a mindennapjainkat, az irodapiac igazán válságálló szektor, hiszen mindig képes a megújulásra. Idén is sok újdonsággal találkozhattunk, a poszt-covid időszakban már minden a kényelemről, a fenntarthatóságról, az energiahatékonyságról és a digitalizációs forradalomról szól. Mindenkit arra biztatok, hogy ismerje meg az idei versenyünkre beérkezett pályázatokat, győzteseket és helyezetteket, hiszen az elmúlt években annyi változást tapasztalhattunk meg, mint más esetben több évtized alatt” – mondta Fodor Dániel, Az Év Irodája társtulajdonosa és főszervezője.

A győztesek

  • Az idei évben Az Év Irodája Kisvállalati díjat a Webstar érdemelte ki (a nyitóképen is és alább), amely az alkotás és az informatika világát szintetizálta egy kényelmes és igényes pécsi irodatérben.
  • Az Év Irodája Nagyvállalati díjat a OTP M12 nyerte: a Madarász utcai új irodaház a legújabb trendeknek megfelelő kényelmi és fenntartható szolgáltatásokat kínál a dolgozóknak.
  • Az Év Székháza díjat a Mol Campus kapta, amely nem csupán egy új ikonikus épület a magyar ingatlanpiacon, hanem a legkorszerűbb munkakultúra-trendek jelennek meg az irodatoronyban.
  • Az Év Ipari Irodája elismerést az Unilever Nyírbátori Háztartásvegyipari Gyára nyerte, ahol az üzemek ipari világát egyesítették a dolgozók irodai kényelmével

Megvannak Az Év Irodája verseny győztesei
 

  • Az Év Szakmai Irodája díjat a Basic Collection érdemelte ki, amely design bútorok forgalmazásával foglalkozó vállalatként hozta létre modern bemutatótermét és irodáját.
  • Az Év Irodaparkja a BOSCH irodája lett, amely egy világszínvonalú fejlesztőkomplexumot alakított ki

Megvannak Az Év Irodája verseny győztesei

  • Az Év Irodája Design díjat az Artificial Group kapta, amely egy patinás belvárosi palotában alakította ki különleges miliővel rendelkező irodáját.
  • Az Év Környezettudatos Irodája elismerést az UNI-INVEST érdemelte ki, amely kertvárosi környezetben építette fel saját fenntartható vállalati irodaházát.
  • Office Branding Különdíjat kapott a Diageo BRAND New Adventure-Project Walker, amelynek környezettudatos munkahelyén az employer branding példaértékű módon érvényesül.
  • Az Év Közösségi Tere a Mad Dog Coffee Hangár lett, amely hiánypótló kávézóként és közösségi térként jött létre a Váci úti irodafolyosón.
  • Az Év Belsőépítész Cége a Minusplus lett, amely független építésztervező és designer irodaként számos világszínvonalú projektben működött közre.
  • Az Év Irodaháza pedig a Budapest ONE, amely Dél-Buda Városközpont ikonikus, WELL-minősítéssel rendelkező irodakomplexuma.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Kihirdették Az Év Irodája verseny győzteseit - mutatjuk a legtrendibb munkatereket

Folyamatos az innováció az irodapiacon, amely az elmúlt évek változásaira új megoldásokat és alternatívákat kínál. A legfontosabb trendek... Teljes cikk

Honnan tudhatjuk, hogy már nem egészséges az, amennyit dolgozunk?

"Ha elfelejtjük, hogy kell feltöltődni. Elfelejtjük, hogy az este nem arra való, hogy hazavigyük a munkát és otthon folytassuk, hanem arra, hogy... Teljes cikk

Hogyan támogassuk a stresszel küzdő kollégát? - Ezt tanácsolja a mentálhigiénés szakértő

Egy friss felmérés szerint az Egyesült Királyság tízből kilenc dolgozó érzett magas vagy extrém mértékű nyomást és stresszt az elmúlt egy... Teljes cikk