Megjelent: 4 éve

Milyen irodai termékekre lehet szükség home office-ban?

Terjed az otthoni munkavégzés, ez pedig szinte mindenkinek megéri. A dolgozóknak nem kell órákat a dugóban tölteni, a cégeknek olcsóbb az iroda fenntartása, a többi közlekedőnek pedig nem kell a teljesen feleslegesen ingázókat kerülgetni a csúcsforgalomban. De a home office munkavégzésnek van egy nagy hátránya is. Otthonra is be kell szereznünk a legfontosabb irodai eszközöket.

images


Asztal és szék

Aki olyan szerencsés, hogy otthonról dolgozhat, az gyakran nehezen áll ellen a csábításnak, hogy egész nap az ágyból dolgozzon. Pedig a gerincünk hosszú távon meghálálja, ha megfelelően megtámasztott, egyenes háttal ülünk. Az otthonra is megvásárolható irodai eszközök közül az egyik legfontosabb, amit beszerezhetünk, egy jó minőségű irodai szék. Legyen olyan, amelyiken teljesen megtámasztva, akár a fejünket is a támlán nyugtatva tudunk ülni, leér a lábunk, és a kezünk is kényelmesen támaszkodik.

Jó, ha a megfelelő székhez megfelelő magasságú asztal is társul. Olyat keressünk, amely alatt kényelmesen elfér a lábunk. Az asztallap magasságát a testmagasságunkhoz kell igazítani. Ha számítógéppel dolgozunk, arra is gondolni kell, hogy megfelelően lássunk rá a monitorra, ne kelljen lógatni a fejünket vagy ferdén tartani a derekunkat ahhoz, hogy jól lássuk a monitort. Ehhez a külső billentyűzet vagy a monitor magasító is hasznos megoldást jelenthet.

Készüljünk offline munkavégzésre is!

A home office gyakran azt jelenti, hogy egész nap a számítógép előtt ülve
dolgozunk. Hosszú távon ez azonban nem kifizetődő. Érdemes néhány munkafázist, amennyiben lehetőségünk van rá, offline végezni. Egy nyomtató, számológép és néhány kreatív eszköz segítségével néhány munkafázist akár papíron is elvégezhetünk. Az írás, rajzolás, papír alapon elkészített “mind map” segíti a kreativitást és javítja a koncentrációt.

Ha néhány folyamatot a gépen kívül végzünk, akkor jó, ha van egy iratmegsemmisítő is a közelünkben. A fontosabb számításokat, céges dokumentumokat jobb, ha nem dobjuk a kukába. Ügyeljünk rá, hogy a vállalati adatok véletlenül se kerüljenek illetéktelen kezekbe.

Világítás és lámpák

A téli időszakban különösen fontos, hogy megfelelően megvilágított helyen dolgozzunk. A legjobb fény a természetes fény, de borús időben és sötétedés után érdemes figyelmet fordítani a megfelelő mesterséges megvilágításra is. A Bonus Shopnál kapható LED-es lámpák tökéletes kiegészítői a mennyezeti világításnak.

Szánjunk néhány ezer forintot a kényelmesebb munkavégzésre, és hosszú távon a teljesítményünk meghálálja az odafigyelést! A minőségi otthoni munkakörnyezet nagyon sokat segít abban, hogy egészségesen és örömmel álljunk helyt a mindennapokban.
  • 2020.08.30Sämling Solution most induló online nyílt képzései! Összes képzésünk elérhető online, professzionális csapatunk profi megoldásokkal a megszokott színvonalon a következő képzéseket ajánlja figyelmébe: Virtuális csapatok menedzselése, Practical Task&Project menedzsment, Hogyan oktassunk online, Kreatív problémamegoldás, Megtartó erőim a változó időkben, Reziliencia,Virtuális interjútechnika Részletek Jegyek
  • 2020.09.17HR Basic képzés HR feladatai vannak? Szeretné rendszerezni ismereteit, vagy szeretné összevetni saját gyakorlatát a másokéval, illetve egyszerűen csak érdeklődik a téma iránt? Nálunk megtanulhatja mit és hogyan kell hatékonyan csinálni. Jöjjön el képzésünkre és sajátítsa el – évek helyett 11 napban – az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! Részletek Jegyek
  • 2020.10.06Vigyázz, jönnek az ellenőrök! Az ellenőrzésektől mindenki tart. Sok esetben azonban nem könnyű magunkat kiismerni a jogszabályok és az ellenőrzési folyamatok útvesztőjében. Ebben az eligazodásban szeretnénk segíteni olyan szakértőkkel, akik az ellenőrzések napi gyakorlatára látnak rá. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Miért menjünk vissza az irodába?

Már javában zajlik a cégeknél az irodai visszatérés előkészítése, sőt, valahol a kollégák egy része újra bejár. Az Év irodája című online... Teljes cikk

HR vezetők rendkívüli helyzetben (8.) - Mihók Krisztina, Erste Bank

“Jó néhány tabu ledőlt most” - summázza az utóbbi két hónapot Mihók Krisztina. Az Erste Bank két nap alatt állította át online működésre... Teljes cikk

10 tipp, hogy elkerüljük a túlmunkát home office alatt

A munkaidő a válság kezdete óta növekedett. Ez azt jelenti, hogy egy ilyen nehéz időszakban otthonról könnyen hosszabban, többet dolgozunk. A helyzet... Teljes cikk