Megjelent: 4 éve

Milyen irodai termékekre lehet szükség home office-ban?

Terjed az otthoni munkavégzés, ez pedig szinte mindenkinek megéri. A dolgozóknak nem kell órákat a dugóban tölteni, a cégeknek olcsóbb az iroda fenntartása, a többi közlekedőnek pedig nem kell a teljesen feleslegesen ingázókat kerülgetni a csúcsforgalomban. De a home office munkavégzésnek van egy nagy hátránya is. Otthonra is be kell szereznünk a legfontosabb irodai eszközöket.


Asztal és szék

Aki olyan szerencsés, hogy otthonról dolgozhat, az gyakran nehezen áll ellen a csábításnak, hogy egész nap az ágyból dolgozzon. Pedig a gerincünk hosszú távon meghálálja, ha megfelelően megtámasztott, egyenes háttal ülünk. Az otthonra is megvásárolható irodai eszközök közül az egyik legfontosabb, amit beszerezhetünk, egy jó minőségű irodai szék. Legyen olyan, amelyiken teljesen megtámasztva, akár a fejünket is a támlán nyugtatva tudunk ülni, leér a lábunk, és a kezünk is kényelmesen támaszkodik.

Jó, ha a megfelelő székhez megfelelő magasságú asztal is társul. Olyat keressünk, amely alatt kényelmesen elfér a lábunk. Az asztallap magasságát a testmagasságunkhoz kell igazítani. Ha számítógéppel dolgozunk, arra is gondolni kell, hogy megfelelően lássunk rá a monitorra, ne kelljen lógatni a fejünket vagy ferdén tartani a derekunkat ahhoz, hogy jól lássuk a monitort. Ehhez a külső billentyűzet vagy a monitor magasító is hasznos megoldást jelenthet.

Készüljünk offline munkavégzésre is!

A home office gyakran azt jelenti, hogy egész nap a számítógép előtt ülve
dolgozunk. Hosszú távon ez azonban nem kifizetődő. Érdemes néhány munkafázist, amennyiben lehetőségünk van rá, offline végezni. Egy nyomtató, számológép és néhány kreatív eszköz segítségével néhány munkafázist akár papíron is elvégezhetünk. Az írás, rajzolás, papír alapon elkészített “mind map” segíti a kreativitást és javítja a koncentrációt.

Ha néhány folyamatot a gépen kívül végzünk, akkor jó, ha van egy iratmegsemmisítő is a közelünkben. A fontosabb számításokat, céges dokumentumokat jobb, ha nem dobjuk a kukába. Ügyeljünk rá, hogy a vállalati adatok véletlenül se kerüljenek illetéktelen kezekbe.

Világítás és lámpák

A téli időszakban különösen fontos, hogy megfelelően megvilágított helyen dolgozzunk. A legjobb fény a természetes fény, de borús időben és sötétedés után érdemes figyelmet fordítani a megfelelő mesterséges megvilágításra is. A Bonus Shopnál kapható LED-es lámpák tökéletes kiegészítői a mennyezeti világításnak.

Szánjunk néhány ezer forintot a kényelmesebb munkavégzésre, és hosszú távon a teljesítményünk meghálálja az odafigyelést! A minőségi otthoni munkakörnyezet nagyon sokat segít abban, hogy egészségesen és örömmel álljunk helyt a mindennapokban.
  • 2021.01.30Videokonferenciás 2 napos Scrum Master képzés A két napos intenzív, gyakorlat-orientált tréning szerepjátékokon és szimulációkon keresztül segít a résztvevőknek megérteni, hogyan alkalmazhatóak a legkülönbözőbb projektekben a Scrum alapelvei. Kitérünk arra is, hogy mikor érdemes használni a Scrumot, és mikor nem. Részletek Jegyek
  • 2021.02.04Stratégiai- és teljesítmény controlling A vezetők elmondása alapján a controlling gyakran utókalkuláció fókuszú, célja a pénzügyi számvitel kiszolgálása. Ez a kutatás is rávilágít arra, hogy kimutathatóan sikeresebbek azok a vállalatok, ahol a vezetők támaszkodhatnak a controller tevékenységére. Részletek Jegyek
  • 2021.02.23 Adatvédelmi tisztviselő képzés Megújult blended képzésünk során a jogi háttér áttekintése mellett gyakorlati példák, megtörtént esetek és a résztvevők által hozott problémák közös elemzése segíti a szabályok értelmezését először e-learning, majd egy online konzultációs nap keretein belül. Részletek Jegyek
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Meghódítja a hotel office a munka világát? - íme az új tér távmunkára

Néhány éve már megvan a szolgáltatás, amire a covid ráerősített. Egyre több szálloda irodai munkatérnek is kiadja szobáit. 9-5-ig munkára vagy... Teljes cikk

Személyesen is bekopoghat a főnök ellenőrizni a távmunkát

A munkáltatónak meg kell győződnie, hogy a dolgozói rendelkeznek a távmunkához szükséges feltételekkel, amiről akár személyesen is... Teljes cikk

A közösségi média és a felhő használatát is tiltaná a jegybank a pénzügyi szektorban

A jegybank legkésőbb január 1-jétől elvárja, hogy a pénzügyi intézmények IT-biztonsági szabályzatai egészüljenek ki a távmunkához szükséges... Teljes cikk